Tubba Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Noen som har peiling på en Techno låt som spilles på radioen som en mann og ei dame synger... Synger noe med lalala... ?? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Sliter skikkelig her nå. Hørte en låt et eller annet sted (tror det var på Youtube) med en gruppe som kaldte seg et eller annet med young eller dudes, også var det en x i alt det her. Beklager for elendig beskrivelse. Låten var elektronika, med et snev av raggamuffin oppe i det hele, ikke helt ulikt det vi har hørt fra Groove Armada i det siste. Jeg spanderer en øl til den som finner denne for meg. Men, skynd dere før jeg drikker den opp. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Er en solo eller fanta reklame som går på tv for tiden, men youtube og google gav ingen svar. Er en rimelig fengende låt i den reklamen. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Hva heter den låta som akkurat var på Idol før reklamen. Noe sier meg Fatboy slim et eller annet. Mener da bakgrunnslåta, ikke noe som ble sunget. EDIT: Nwm, tittelen fikk vi jo høre etter reklamen. Fatboy Slim - Right Here, Right Now. Endret 28. september 2007 av kvitrafn Lenke til kommentar
Ballajazzhus Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Lurer på hvem som har sangen?? All over. Den var på Idol i kveld(Fredag)men det var en cover. Den går sånn "All over, all over, all over, all over again. Takk Lenke til kommentar
Ballajazzhus Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Hei lurte på om noen vet hvem som har sangen til mobilove.no reklamen som går på tv. Det er elektronika. Og ja jeg har sjekket nettsia deres, der står det ingenting. Endret 28. september 2007 av Ballajazzhus Lenke til kommentar
marradi Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) http://www.kampanje.com/showroom/reklamefi...ticle162922.ece http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...endid=190600836 http://www.kreativtforum.no/graphics/KF/ci...20sang%2070.mov Ang. soloreklama Endret 28. september 2007 av gautev Lenke til kommentar
johnj Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Lurer på hvem som har sangen?? All over. Den var på Idol i kveld(Fredag)men det var en cover. Den går sånn "All over, all over, all over, all over again. Takk 9596115[/snapback] It's Not Over. Klaxons — It's Not Over Yet (Klaxons) Fra album: Myths of the Near Future Rinse + Polydor 172 065-2 Lenke til kommentar
whreet Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 noen som vet hva sangen som spilles av etter loadinga på www.warthefilm.com heter?? Cheers Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Helt nede i venstre hjorne.. star det Soundtrack.. klikk http://www.myspace.com/warsoundtrack Lenke til kommentar
whreet Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Helt nede i venstre hjorne.. star det Soundtrack.. klikkhttp://www.myspace.com/warsoundtrack 9596426[/snapback] Har vært der,men er ikke den samme sangen Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg ser etter noen gode gammle sanger.. nå husker jeg ikke helt åssen teksten går men jeg tror refrreenge går slikt "seventifour, seventifive" også enn annen sang.. husker bare bgynnelsn hvor etn glass knuser.. tror den går slikt "Im sitting her and waiting"(begynnelsen) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg ser etter noen gode gammle sanger..nå husker jeg ikke helt åssen teksten går men jeg tror refrreenge går slikt "seventifour, seventifive" også enn annen sang.. husker bare bgynnelsn hvor etn glass knuser.. tror den går slikt "Im sitting her and waiting"(begynnelsen) 9596456[/snapback] The Connells "74-75"? Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 husker bare bgynnelsn hvor etn glass knuser.. tror den går slikt "Im sitting her and waiting"(begynnelsen) 9596456[/snapback] Fools Garden - Lemon Tree ? Lenke til kommentar
Ballajazzhus Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Lurer på hvem som har sangen?? All over. Den var på Idol i kveld(Fredag)men det var en cover. Den går sånn "All over, all over, all over, all over again. Takk 9596115[/snapback] It's Not Over. Klaxons — It's Not Over Yet (Klaxons) Fra album: Myths of the Near Future Rinse + Polydor 172 065-2 9596370[/snapback] Hjertelig Men..... Dette er jo en gammel låt, i hvertfall deler av den. Noen som vet hva Endret 28. september 2007 av Ballajazzhus Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Jeg ser etter noen gode gammle sanger..nå husker jeg ikke helt åssen teksten går men jeg tror refrreenge går slikt "seventifour, seventifive" også enn annen sang.. husker bare bgynnelsn hvor etn glass knuser.. tror den går slikt "Im sitting her and waiting"(begynnelsen) 9596456[/snapback] The Connells "74-75"? 9596464[/snapback] Fools Garden - Lemon Tree ? 9596572[/snapback] Det var det ja;DD ty! Endret 28. september 2007 av laffe Lenke til kommentar
stianhansen Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hørte en sang idag på P3, kl 15.50, på kompani knudsen. Det var en mix av snoop dogg - next episode og Ole ivars. Noen som har peiling på hvem som har laget denne, eller hvor jeg kan finne den? Synes jeg hørte noe om myspace rett før sangen ble spilt. Og ja, jeg har sjekket spillelisten på nrk.no, men det har ikke kommet opp noen spilleliste for idag. Er kjempekeen på å få tak i denne sangen til fest i morgen:) Lenke til kommentar
johnj Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Men..... Dette er jo en gammel låt, i hvertfall deler av den. Noen som vet hva 9596652[/snapback] Originalen er av bandet Grace, og heter "Not Over Yet". stianhansen: Kan det ha vært Lasse Stefanz? Sjekk i så fall ut spor nummer åtte her. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hørte en sang idag på P3, kl 15.50, på kompani knudsen. Det var en mix av snoop dogg - next episode og Ole ivars. Noen som har peiling på hvem som har laget denne, eller hvor jeg kan finne den? Synes jeg hørte noe om myspace rett før sangen ble spilt. Og ja, jeg har sjekket spillelisten på nrk.no, men det har ikke kommet opp noen spilleliste for idag. Er kjempekeen på å få tak i denne sangen til fest i morgen:) 9596768[/snapback] Sjekk ut denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=816765 Lenke til kommentar
stianhansen Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Nydelig! Takk til johnj og cun! Nå blir det fest!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå