johnj Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Okei, ganske enkel, men finner den simpelthen ikke ved å søke på google. Merkelig! Refrenget er i alle fall noe i denne duren: Jeg sier hei Susanne, jeg sier hei Kathrine, jeg sier hei (jentenavn 3)........ Jeg sier, hei Barbara. Du er den eneste...... Igjen ikke vanskelig, men fant den ikke. 9538113[/snapback] http://www.lyricsandsongs.com/song/222979.html Lenke til kommentar
Teds Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Okei, ganske enkel, men finner den simpelthen ikke ved å søke på google. Merkelig! Refrenget er i alle fall noe i denne duren: Jeg sier hei Susanne, jeg sier hei Kathrine, jeg sier hei (jentenavn 3)........ Jeg sier, hei Barbara. Du er den eneste...... Igjen ikke vanskelig, men fant den ikke. 9538113[/snapback] http://www.lyricsandsongs.com/song/222979.html 9538127[/snapback] Skammer meg over hvor enkelt det egentlig var/er. Tusen takk! Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hva heter den remix sangen som alltid blir spilt på axel's tivoli. Den orginale heter Destination Calabria også kalt Destination Unknow ^^ Hva heter remix'n med kunn trance, og ikke noe synging? Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hva heter den remix sangen som alltid blir spilt på axel's tivoli.Den orginale heter Destination Calabria også kalt Destination Unknow ^^ Hva heter remix'n med kunn trance, og ikke noe synging? 9538469[/snapback] Du tenker ikke på Drunken monkey - Calabria? Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hva heter den remix sangen som alltid blir spilt på axel's tivoli.Den orginale heter Destination Calabria også kalt Destination Unknow ^^ Hva heter remix'n med kunn trance, og ikke noe synging? 9538469[/snapback] Du tenker ikke på Drunken monkey - Calabria? 9538516[/snapback] Jess! Tusen takk ^^ Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Rune - Calabria (original mix) er the one and only. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hva heter sangen som blir spilt av "ekorn", den spilles en del i amerikanske julefilmer. Alvin er en av ekornene. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hva heter sangen som blir spilt av "ekorn", den spilles en del i amerikanske julefilmer. Alvin er en av ekornene. 9539355[/snapback] Vel de tre gutta heter jo Chipmunks, så prøv å ta utgangspungt der Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Alvin and the chipmunks? http://youtube.com/watch?v=2dnrosVyamY BTW, kongen av queens på tv3 (episoden som gikk i går) var ikke den som satte deg på ideen? Lenke til kommentar
gasolina Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 vet noen hva denne heter?? den spilles av i GTA SA mens man kjører.. de sier noe lignende "hell reason" i refrenget. 9537692[/snapback] Det står i heftet inni coveret til spillet navnet til alle sangene som spilles på de ulike radiokanalene. Så du bør først se hvilken kanal den spilles på. BTW, drittøft spill, gleder meg til GTA4! Lenke til kommentar
AMD-Daniel Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 heisann:) nå leter jeg etter en sang ijenn, har lett etter dn i ca 2 å en halv måne mn greier ikke å finne den, http://www.realfightsrealdefense.com/ inne på dn siden så er det en video nesten helt nede på siden, når man spiller den av kommer det en sang i bakgrunnen, hvilken er det? vær så snill å hjelp:( mange takk. Daniel. :!: Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 vet noen hva denne heter?? den spilles av i GTA SA mens man kjører.. de sier noe lignende "hell reason" i refrenget. 9537692[/snapback] Det står i heftet inni coveret til spillet navnet til alle sangene som spilles på de ulike radiokanalene. Så du bør først se hvilken kanal den spilles på. BTW, drittøft spill, gleder meg til GTA4! 9541991[/snapback] Ozzy Osbourne - Hell Raiser Motorhead som har orginalen. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hva heter den sangen med en litt små goofy mann i orange speedo med 3 dødsdeilige damer? Litt trance-aktig med "my my my" eller noe i refrenget? (ikke spør hvorfor jeg vil ha den ) Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) arman van helden? hvorfor vil du ha den? Endret 21. september 2007 av Ekko Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 My my my - er jo en fantastisk partylåt Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hva heter sangen som spilles i den nye Kvikk Lunch-reklamen? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hva heter sangen som spilles i den nye Kvikk Lunch-reklamen? 9545176[/snapback] Har du brukt søkefunksjonen i tråden her? https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...kvikk++%2Blunsj Lenke til kommentar
Pusemus Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Noen som vet hvilken sang det var han fransk mannen i dagens Idol sending, sang? Artist og tittel? Veldig rolig og fin sang, også spilte han gitar EDIT: Fant det ut, hvis noen andre lurer så var det Lifehouse - Storm Endret 21. september 2007 av Pusemus Lenke til kommentar
x3msport Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Nå har jeg sittet her i et par timer og søkt og søkt. Ser at spørsmålet har kommet opp før i denne tråden, men jeg tar det opp igjen: Blenda reklamesangen med teksten: "I'll do anything for you my baby, I'll make sure that everythings allright" Noen skarpe mennesker her som tar denne? Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hva heter sangen som spilles i den nye Kvikk Lunch-reklamen? 9545176[/snapback] Har du brukt søkefunksjonen i tråden her? https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...kvikk++%2Blunsj 9545366[/snapback] Sett sånt. Takker så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå