Caroline90 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Er det noen som vet hva den sangen som spilles i reklamen for Idol heter? (a) 9507997[/snapback] Noen? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Leiter etter en country/danseband sang. Går noe alà "Hu kom,kom,kom, ja hu kom som en flom." i refrenget. Noen som veit? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hva heter den sangen der en fyr synger med mørk stemme: "Mmm, feels so good." Ofte brukt i film hvor folk ser noen deilige personer... Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 hva heter burger king - reklame sangen? og jeg husker også en bankreklame med en sang som jeg likte, men kan ikke huske hvilken bank reklame:/ så ville vært fint om noen kunne hjelpe meg her? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hva heter den sangen der en fyr synger med mørk stemme: "Mmm, feels so good." Ofte brukt i film hvor folk ser noen deilige personer... 9510071[/snapback] Det var en veldig begrenset beskrivelse, men Barry White er jo en populær mann når det gjelder mørke stemmer og sexy sammenhenger. http://www.youtube.com/watch?v=xN38uI2oKkA Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Hørte en sang på radioen, det var et kvinne som sang, den handler om at hun har en bror som er slapp og bruker dop. Hun sier at han må slutte, og få sei en jobb. Tror jeg husker litt av teksten. "I come into my room and my broter is smoking weed" Tror ivertfall det var noe slikt Melodien er veldig glad, minner kanskje litt om den lilly allen sangen "ldn" ? Edit: Fant sangen, Lily Allen - Alfie Endret 17. september 2007 av citric Lenke til kommentar
johnj Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hørte en sang på radioen, det var et kvinne som sang, den handler om at hun har en bror som er slapp og bruker dop. Hun sier at han må slutte, og få sei en jobb. Tror jeg husker litt av teksten. "I come into my room and my broter is smoking weed" Tror ivertfall det var noe slikt Melodien er veldig glad, minner kanskje litt om den lilly allen sangen "ldn" ? 9511981[/snapback] "Alfie" med nettopp Lily Allen, mon tro? Lenke til kommentar
a-henriksen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Noen som vet hvem sang det er Nancy Callahan (Jessica Alba) danser til i Sin City? Det er scenen hvor hun danser med lassoen også ser Hartigan (Bruce Willis) og hopper ned og kysser han. Noen som vet? Fant den ikke på soundtracket. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hva heter sangen der de synger "I am the highway" eller noe sånt som sendes på radioen for tiden? Det er ikke audioslave. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hva heter den rap sangen med de amish folkene, gikk på svisj for sikkert 1 år siden elns.. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Hva heter den rap sangen med de amish folkene, gikk på svisj for sikkert 1 år siden elns.. 9513099[/snapback] Weird Al - Amish Paradise ? Kan godt hende det er noe annet men Endret 17. september 2007 av IQ Lenke til kommentar
MKej Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hva heter den rap sangen med de amish folkene, gikk på svisj for sikkert 1 år siden elns.. 9513099[/snapback] Weird Al - Amish Paradise ? Kan godt hende det er noe annet men 9513242[/snapback] nei, er ikke den Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hva heter den sangen der en fyr synger med mørk stemme: "Mmm, feels so good." Ofte brukt i film hvor folk ser noen deilige personer... 9510071[/snapback] Det var en veldig begrenset beskrivelse, men Barry White er jo en populær mann når det gjelder mørke stemmer og sexy sammenhenger. http://www.youtube.com/watch?v=xN38uI2oKkA 9511038[/snapback] Stemte! Thanks! Lenke til kommentar
Rikko Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 hva heter den sangen for cubus som gikk på tv for litt siden? En settning i sangen er "Noen unger på carl johan" Jeg tror den er svensk.. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Turistens Klagan av Cornelis Vreeswijk. Spurte om det samme selv, for en tid tilbake. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hva heter den sangen som er på Byggmaker (tror jeg, da..) reklamene. Den går sånn: I heard someone saying OH!, a-aa. aaa-a... That's the sound of men. Working on the chains.. Det er reklame for å bygge mur istedenfor trehus, for da sliper man vedlikehold. Man ser mange folk går rund og jobber på husene sine mens de er hektet til et malingsspann. På slutten ser man en mann som betrakter muren på huset sitt, så kommer ei dame og drar han inn. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Hva heter den sangen som er på Byggmaker (tror jeg, da..) reklamene.Den går sånn: I heard someone saying OH!, a-aa. aaa-a... That's the sound of men. Working on the chains.. Det er reklame for å bygge mur istedenfor trehus, for da sliper man vedlikehold. Man ser mange folk går rund og jobber på husene sine mens de er hektet til et malingsspann. På slutten ser man en mann som betrakter muren på huset sitt, så kommer ei dame og drar han inn. 9515319[/snapback] Er vel Chain gang som har den?Denne du mener? Endret 17. september 2007 av Ranxeroz Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Noen som vet hvem sang det er Nancy Callahan (Jessica Alba) danser til i Sin City?Det er scenen hvor hun danser med lassoen også ser Hartigan (Bruce Willis) og hopper ned og kysser han. Noen som vet? Fant den ikke på soundtracket. 9512447[/snapback] Fluke - Absurd Hva heter den sangen som er på Byggmaker (tror jeg, da..) reklamene.Den går sånn: I heard someone saying OH!, a-aa. aaa-a... That's the sound of men. Working on the chains.. Det er reklame for å bygge mur istedenfor trehus, for da sliper man vedlikehold. Man ser mange folk går rund og jobber på husene sine mens de er hektet til et malingsspann. På slutten ser man en mann som betrakter muren på huset sitt, så kommer ei dame og drar han inn. 9515319[/snapback] Søk på "Leca" i denne tråden. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 det er en sang som går nesten slik: "kom å ta på meg, kom å titta på meg, vil du være min fjortisboy" noe i den duren hva heter den sangen? Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 det er en sang som går nesten slik:"kom å ta på meg, kom å titta på meg, vil du være min fjortisboy" noe i den duren hva heter den sangen? 9515441[/snapback] Den heter fjortisboy, ihvertfall den jeg har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå