samebob Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 <3:) Tør jeg spørre hvordan du fant det ut? Lenke til kommentar
Teds Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 <3:)Tør jeg spørre hvordan du fant det ut? 9489424[/snapback] Hørt sangen før. Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Okey, det var godt gjort Teds Tusen takk Nå gjenstår det bare å finne ut hvem som har lagd remixen Lenke til kommentar
Footy Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Leca reklamen som går på TV for tiden har sangen "Chaingang" av Sam Cooke... Men noen som vet hvem eller hvilken versjon som spilles på reklamen?Hørt en del versjoner nå, og finner ikke akuratt den versjonen, og det er bare den jeg vil ha.... 9473897[/snapback] Bompabomp byggmakker! Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Helleu Noen som vet hvem har mixen av boogie wonderland? Jeg synes jeg husker at jeg hørte den på club wonderland videoen engang for noen år siden. Lenke til kommentar
f00b Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Noen som vet hva den sangen i imsdal reklamen heter? Reklamen ligger her. Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Noen som vet hva den sangen i imsdal reklamen heter? Reklamen ligger her. 9493961[/snapback] Noen som vet denne?? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hørte en rolig sang på radioen i morges med en mannlig vokalist. I refrenget synger han "Håp" flere ganger. Og jeg lurer på om ikke det orginalt er en engelsk sang. Hvor det sikkert blir sunget 'Hope' i stedet. Noen som kjenner til den? Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hva heter den triste fiolinsangen som akkuratt ble spilt når han fiolinfyren ikke kom videre på idol? Den er fin Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Hørte en rolig sang på radioen i morges med en mannlig vokalist. I refrenget synger han "Håp" flere ganger. Og jeg lurer på om ikke det orginalt er en engelsk sang. Hvor det sikkert blir sunget 'Hope' i stedet. Noen som kjenner til den? 9494709[/snapback] Jeg tror det er Jo Nesbø (fra di derre) som synger den. Tror også han har skrevet tekst og melodi. Tippper den heter "håp". Mener også den er brukt i endel sammenhenger med frelsesarmeen. EDIT: Sangen jeg tror det er heter håp og synges av Jo Nesbø. Mener og det er en dame som korer. http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article206851.ece Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Håp Vi seilte inn en morgen på Le Havres havn og samme dag så fikk jeg brevet. Ordene du skrev brennmerket min sjel og jeg tenkte først jeg ikke ville leve. Jeg ravet rundt i gatene i de franske havnestrøk sanseløs av rom og sorg og savnet. I et bakrom i en bar holdt han til, jeg sa; Kan du svi vekk og erstatte dette navnet? Og skriv - Håp Bare - Håp Håp Dypp din penn i smerte og dypp din penn i blod og brennmerk min hud med sjømannsordet. Det er ikke kjærlighet, for som alle sjømenn vet er hun en kald og troløs hore. Men gi meg tre bokstaver som står i evighet gjør det pent og vis du kan ditt yrke. Det er ikke T - R - O, den lå bak meg da jeg dro. Jeg trenger ingen gud, kun egen styrke. Og - Håp Håp Håp Nå står det over hjerte med et anker til pynt tre blåsvarte gotiske bokstaver. Den natten var min dåp og ordet mitt er håp og min kirke var et bakrom i Le Havre. Og vi skrev - Håp Håp Håp Vi seilte neste morgen mot Spaniens kyst og det verket i tre fire dager. Men sårene har grodd, jeg hadde aldri trodd at hjerter kan leges med bokstaver. Og med - Håp Håp Håp Håp Bare - Håp Håp (Jo Nesbø) Endret 14. september 2007 av Ekko Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hva heter den rolige sangen som ble spilt etter han siste i idol gikk videre? Var en rolig sang? Lenke til kommentar
dapre Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Dance/House låt fra 90-tallet : http://home.online.no/~pet-pr/dance.mp3 Noen som vet hva artisten/låta heter ? Takk Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Atlantic Ocean - Waterfall Lenke til kommentar
dapre Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Takk for det fredrik Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Noen som vet hva en sang fra Heroes heter. Den går ofte igjen i serien, veldig fin imo. Den er ikke tekst i sangen såvidt jeg forstår, mer en stemme som lager musikken. Er ikke så mye å gå etter, men håper noen vet hva jeg mener. Lenke til kommentar
mona14 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hva heter den sangen som går sånn her; "everyboy clap your hands, to the left, to the right" osvosv Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hva heter den sangen som går sånn her; "everyboy clap your hands, to the left, to the right" osvosv 9499692[/snapback] Akkurat den linja der har blitt brukt i utrolig mange låter, så her må du nok spesifisere litt. Lenke til kommentar
mona14 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hva heter den sangen som går sånn her; "everyboy clap your hands, to the left, to the right" osvosv 9499692[/snapback] Akkurat den linja der har blitt brukt i utrolig mange låter, så her må du nok spesifisere litt. 9499719[/snapback] hmm.. det er en sånn sang med litt trøkk i, bruker den endel på fester og sånn. er liksom sånn at du skal gjøre masse forskjellig ting med hendene og sånn. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) DJ Casper - Cha Cha Slide [3:36] ? Mannlig vokal, forteller hvordan man skal bevege seg osv. Endret 15. september 2007 av fredrik Lenke til kommentar
mona14 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 DJ Casper - Cha Cha Slide [3:36] ? Mannlig vokal, forteller hvordan man skal bevege seg osv. 9500195[/snapback] Stemmer. Takk, Fredrik : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå