Kenny™ Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 9473063[/snapback] www.nrk.no/p3? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 9473063[/snapback] www.nrk.no/p3? 9473070[/snapback] Hva skall jeg dær? Aner ikke hva sangen heter eller hvem som har laget den, finner du den? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hva skall jeg dær?Aner ikke hva sangen heter eller hvem som har laget den, finner du den? 9473077[/snapback] skjekka spillelista, men jeg fant ikke noe... sorry. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hørte en sang på radio i morges, en norsk sang. Den låt noe som; Om du var vingene hadde jeg vert vinden.. Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 HVa heter sangen som går i TV1000 reklamene for tiden? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hørte en sang på radio i morges, en norsk sang. Den låt noe som; Om du var vingene hadde jeg vert vinden.. 9473131[/snapback] Makan til spamming da! Originalen er svensk og av Nicklas Strömstedt og heter "Om" og den norske versjonen er det Caroline Kongerud som har. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Hørte en sang på radio i morges, en norsk sang. Den låt noe som; Om du var vingene hadde jeg vert vinden.. 9473131[/snapback] Makan til spamming da! Originalen er svensk og av Nicklas Strömstedt og heter "Om" og den norske versjonen er det Caroline Kongerud som har. 9473248[/snapback] Også kjent som Dina... Må inrømme jeg har sittet her med svaret en god stund, men gadd ikke svare fordi du maste... Ingen liker noen som maser.. Edit: Niklas sin versjon er forresten mange ganger bedre Endret 11. september 2007 av Footy Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hørte en sang på radio i morges, en norsk sang. Den låt noe som; Om du var vingene hadde jeg vert vinden.. 9473131[/snapback] Makan til spamming da! Originalen er svensk og av Nicklas Strömstedt og heter "Om" og den norske versjonen er det Caroline Kongerud som har. 9473248[/snapback] Også kjent som Dina... Må inrømme jeg har sittet her med svaret en god stund, men gadd ikke svare fordi du maste... Ingen liker noen som maser.. 9473278[/snapback] Samme her, men orket ikke mer mas..... Lenke til kommentar
Footy Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Leca reklamen som går på TV for tiden har sangen "Chaingang" av Sam Cooke... Men noen som vet hvem eller hvilken versjon som spilles på reklamen? Hørt en del versjoner nå, og finner ikke akuratt den versjonen, og det er bare den jeg vil ha.... Lenke til kommentar
square Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hva heter den sangen som Thats 70's Show har? Den der de folka lixm synger Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 That 70's show theme song ? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Hva heter den sangen som Thats 70's Show har? Den der de folka lixm synger 9474648[/snapback] Theme songThe show usually opens with the theme song, "In the Street", by Alex Chilton and Chris Bell of the band Big Star. It was initially sung by Todd Griffin, but beginning with the second season, the song was performed by the band Cheap Trick, whose version is referred to as "That '70s Song (In the Street)". The lyrics are as follows: Hanging out. Down the street. The same old thing, we did last week! Not a thing to do, but talk to you! We're all alright! We're all alright! Hello Wisconsin!! According to the official That '70s Show website, Danny Masterson (Steven Hyde) yells "Hello Wisconsin!" during the first season and Rick Nielsen (lead guitarist/songwriter for Cheap Trick) in all other seasons.[1] The lyrics were also slightly different during the first season, with instead of "We're all alright!" being shouted twice, "Whooa yeah!" is heard. The first season's theme was also in the key of G, whereas in subsequent seasons it was lowered to the key of D. Alternate holiday versions of the theme song were arranged for Halloween, Christmas and musical specials, using organ music and bells, respectively. Wikipedia din venn Edit: leif Endret 11. september 2007 av Footy Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Fikk tilsendt en link for ei stund sida. Var en slags oppmuntringsside der man skriver navnet til vedkommende i linken og en video starter med musikk. Skulle hatt tak i sangen i videoen, men jeg husker ikke hva sida het Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 For flere år siden hørte jeg en sang på tv, den var dritbra men jeg har glemt navnet på den:( Men en ting husker jeg godt, musikk videoen! I musikk videoen er det en mann (han som synger) som går blant noen småjenter som danser balett:) Jeg husker dette veldig godt, men finner den ikke:( Kan dere hjelpe meg? Si meg, var artisten Norsk? Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) For flere år siden hørte jeg en sang på tv, den var dritbra men jeg har glemt navnet på den:( Men en ting husker jeg godt, musikk videoen! I musikk videoen er det en mann (han som synger) som går blant noen småjenter som danser balett:) Jeg husker dette veldig godt, men finner den ikke:( Kan dere hjelpe meg? Si meg, var artisten Norsk? 9481672[/snapback] Høres ut som Kings of Convenience - I'd Rather Dance With You. Her er videoen: Edit: Ja, duoen er norsk. Endret 12. september 2007 av Avenula Lenke til kommentar
Teds Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Leca reklamen som går på TV for tiden har sangen "Chaingang" av Sam Cooke... Men noen som vet hvem eller hvilken versjon som spilles på reklamen?Hørt en del versjoner nå, og finner ikke akuratt den versjonen, og det er bare den jeg vil ha.... 9473897[/snapback] Finnes ikke. Hadde du, som en del andre søkt ville du funnet det ut. Vær så god! Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 For flere år siden hørte jeg en sang på tv, den var dritbra men jeg har glemt navnet på den:( Men en ting husker jeg godt, musikk videoen! I musikk videoen er det en mann (han som synger) som går blant noen småjenter som danser balett:) Jeg husker dette veldig godt, men finner den ikke:( Kan dere hjelpe meg? Si meg, var artisten Norsk? 9481672[/snapback] Høres ut som Kings of Convenience - I'd Rather Dance With You. Her er videoen: Edit: Ja, duoen er norsk. 9481771[/snapback] Åh, nå ble jeg glad Skulle fått adressa de og sendt deg litt penger gutt Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Sier Jim Jam Jamber dere noe? *prøver å huske* Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hva heter techno/trance "gruppa" som har "cube" sangen? Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Åh, nå ble jeg glad Skulle fått adressa de og sendt deg litt penger gutt 9481808[/snapback] *Kremt* Jente. Jim Jam Jamber sier meg ingenting. Hva er du på jakt etter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå