EnergY30 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Var på vors hos noen som kjenner noen jeg kjenner her i går. Og så spilte de en sang som jeg synes er dritfet, men jeg aner ikke hvem som har laget den og hva den heter. Den går vel under kategorien rock, og refrenget går noe ala dette: "oh gimme, gimme, gimme, gimme! ah-ah-ah-ah-ah-ah..." Sikkert 100% skrivefeil da jeg ikke har fått med meg hva de faktisk sier, men hvis noen skjønner hvilken sang jeg er ute etter, hadde det vært supert! Lenke til kommentar
Footy Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Var på vors hos noen som kjenner noen jeg kjenner her i går. Og så spilte de en sang som jeg synes er dritfet, men jeg aner ikke hvem som har laget den og hva den heter. Den går vel under kategorien rock, og refrenget går noe ala dette:"oh gimme, gimme, gimme, gimme! ah-ah-ah-ah-ah-ah..." Sikkert 100% skrivefeil da jeg ikke har fått med meg hva de faktisk sier, men hvis noen skjønner hvilken sang jeg er ute etter, hadde det vært supert! 9459064[/snapback] Narada Michael Walden - Gimme gimme gimme er den eneste jeg kopmmer på Endret 9. september 2007 av Footy Lenke til kommentar
EnergY30 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Var på vors hos noen som kjenner noen jeg kjenner her i går. Og så spilte de en sang som jeg synes er dritfet, men jeg aner ikke hvem som har laget den og hva den heter. Den går vel under kategorien rock, og refrenget går noe ala dette:"oh gimme, gimme, gimme, gimme! ah-ah-ah-ah-ah-ah..." Sikkert 100% skrivefeil da jeg ikke har fått med meg hva de faktisk sier, men hvis noen skjønner hvilken sang jeg er ute etter, hadde det vært supert! 9459064[/snapback] Narada Michael Walden - Gimme gimme gimme er den eneste jeg kopmmer på 9459318[/snapback] Hehehe, nei var nok ikke den! Sangen jeg leter etter er helt annerledes. Rock/punk opplegg. I tillegg tror jeg den er ganske ny. Som sagt vet jeg ikke akkurat hva de faktisk sier, så "gimme" er sikkert feil. Men de sier den samme setningen om og om igjen i refrenget, bare at jeg lurer på om de bytter ut ordet jeg kalte "gimme" for hver gang de repeterer den. Flere forslag? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Da har jeg igjen klart og få en sang på hjernen men som jeg bare husker deler av. Husker også litt av musikkvideoen der er det en jente som plystrer. Det er vel egentlig ikke en sang men en låt, husker ingen synging. Men det er en del plystring i den. Har hørt den på jobb og ute på byen. noen som vet? 9429595[/snapback] Endelig!. Etter flere timer med irritasjon over å ikke huske melodien fant jeg den. Minimalistix - Whistling Drive 2007 9458612[/snapback] Hvor kommer plystringa fra? Har hørt den før, men kommer ikke på hvor. Frustrerende å ikke huske sånt. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg lurer på hva dette bandet heter: Sepeltura, det er en feilstavning, men det er noe i den duren, trenger litt hjelp Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Er et band som heter Sepultra tror jeg. Edit, nei, skrivefeil Endret 9. september 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Sangen jeg lurer på er med i filmen " the best man " Dere som har sett den, dere veit da murray arrangerer overaskelsesfest/bursdagsfest for olly ca midtveis i filmen. Den sangen som kommer da di skriker om at de skal sette på musikk. Hva heter den sangen? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Idol på fredag, hun siste jenten som kom inn. Hvilken sang hun framførte? Hun hadde forresten en fantastisk sjarm, og håper hun kommer langt i idol:) Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Sepultura 9459572[/snapback] takker Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 det er sang som inneholder "jeg vil så gjerne ha sex med deg" hva heter den? 9458926[/snapback] Sommerpojkarna (feat. Fröjda) - Lilla Hjärtat 9458958[/snapback] takk det er den Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hva heter sangen på kvikklunch-reklamen? Går noe sånn ca: "I know you gotta go, heey", elns. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Søk i tråden. Ifølge tidligere svar: Peter and the Wolf - Safe Travels Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 For en stund siden hadde jeg en remix av denne sangen: http://www.moviemusic.com/audio/edge_1.mp3 Noen som veit hva den remixen heter?? 9176042[/snapback] Vet du hva den sangen heter? Kan virke som om at du vet hva orginalen heter, men ikke remixen. Blir gal snart 9177878[/snapback] Det klippet der er fra filmen The Edge, og sangen heter Lost in the wind.. Veit ikke helt hva artisten heter da.. Men om du søker litt etter soundtracket fra den filmen, så finner du det sikkert.. Men er det noen som veit hva remixen heter?? 9180784[/snapback] ENDELIG... Fant ut av det når jeg blåste støv av den gamle maskinen min.. Unicorn - Obsession Forever.. Noe jeg synes er merkelig at ingen kunne svare på, da denne sangen jo er kjempe kjent.. Men men.. Nå kan jeg endelig sove om natta, og dama slipper maset over at jeg ikke klarer å finne sangen... Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Lurer på hva den sangen som er på Volvo reklamen "Hvor VI er du?". Det eneste de sier er; "I like to run run" flere ganger. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Var på vors hos noen som kjenner noen jeg kjenner her i går. Og så spilte de en sang som jeg synes er dritfet, men jeg aner ikke hvem som har laget den og hva den heter. Den går vel under kategorien rock, og refrenget går noe ala dette:"oh gimme, gimme, gimme, gimme! ah-ah-ah-ah-ah-ah..." Sikkert 100% skrivefeil da jeg ikke har fått med meg hva de faktisk sier, men hvis noen skjønner hvilken sang jeg er ute etter, hadde det vært supert! 9459064[/snapback] Kanskje A perfect circle - gimme gimme gimme Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 http://www.gametrailers.com/player/4967.html Noen som vet hva sangen heter? Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 1:12 i dette klippet så begynner han på en ny sang. Klarer ikke å skjønne hva han sier, skulle gjerne googlet lyrics men men.Navn på sang og artist anyone? 9441288[/snapback] Anyone? beklager for bump. Lenke til kommentar
eternalnico Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 noen som vet hva denne sangen heter? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 noen som vet hva denne sangen heter? 9463061[/snapback] Siouxsie and the Banshees - Spellbound Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå