Samurai99 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Noen som vet hva den beste sangen til Andrea Bocelli heter? Hehe.. Vet ikke så mye om bare at den er nr 1 på en av cdene(tror jeg da) hans og at den er flott. Noen tips? Det var foresten en forykende intro på den. De to beste sangene hans etter min mening er Con te partiro og Ave Maria Begge har fin intro, så du får nesten høre selv og finne det ut Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Siden min beskrivelse ikke strakk til forrige gang jeg spurte så har jeg her prøvd å "synge/nynne" sangen! Hva heter denne sangen?? EDIT: Kom jeg videre til Oslo? Muse - Unintended PS: Du røk ut på audition Lenke til kommentar
johnj Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hva heter den Span sanger der han synger "there is something lurking in the back of my brain"? EDIT: fant det ut. Husk å post svaret ditt her da vel! Kan jo tenkes at noen andre lurer på det samme! "Found" Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Noen som vet hva den beste sangen til Andrea Bocelli heter? Hehe.. Vet ikke så mye om bare at den er nr 1 på en av cdene(tror jeg da) hans og at den er flott. Noen tips? Det var foresten en forykende intro på den. De to beste sangene hans etter min mening er Con te partiro og Ave Maria Begge har fin intro, så du får nesten høre selv og finne det ut Con te partiro var det. Fantastisk sang. Takker. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Siden min beskrivelse ikke strakk til forrige gang jeg spurte så har jeg her prøvd å "synge/nynne" sangen! Hva heter denne sangen?? EDIT: Kom jeg videre til Oslo? Muse - Unintended PS: Du røk ut på audition FY FAEN!! TAKK!!!!!! hehe Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Fant et lite videoklipp med en ganske gammel(?) sang som jeg fikk lyst på til forskjellig bruk. Dette er videoen. Er det noen som vet hva musikken/sangen heter? Endret 19. mai 2005 av Explorer Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 jeg så på "the accidental spy" i natt... lurer bare på hva den låta som begynner ved ruletexten heter.... ikke den som går mens de viser sånne klipp som ble fucka men etter de.... er en sang der det går en rå rytme samtidig som de spiller replikker i fra texten med MYE klang. er inblamdet en elgitar også..... Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Fant et lite videoklipp med en ganske gammel(?) sang som jeg fikk lyst på til forskjellig bruk. Dette er videoen. Er det noen som vet hva musikken/sangen heter? Jan Hammer - Crockett's Theme Digg sang! Høres den kjent ut, så er den med i GTA Vice City Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jan Hammer - Crockett's ThemeDigg sang! Høres den kjent ut, så er den med i GTA Vice City Tusen takk! Fant at den passer utrolig bra til slike filmer med sånne elegante seilfly, Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Leter etter en sang som muligens er fra 80'tallet. Det er rock med litt piano i og duden synger noe om "Bad company". Her er det jeg husker: "Bad, bad company, until the day I die". Lenke til kommentar
Geir Frode Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 WRC musikken noen som har peiling på hvilken sang som brukes bla. på wrc sendingene på tv2? Tror ikke denne er lett........ Geir Frode Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 WRC musikken noen som har peiling på hvilken sang som brukes bla. på wrc sendingene på tv2? Har også lurt på det. Kul musikk. Hadde vert konge hvis noen visste hvilken sang det er. Lenke til kommentar
Geir Frode Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hei fant den på en side Music by Steve Duberry used by the WRC 2004denne siden Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Leter etter en sang som muligens er fra 80'tallet. Det er rock med litt piano i og duden synger noe om "Bad company". Her er det jeg husker:"Bad, bad company, until the day I die". Bad Company - Bad Company tror jeg det er. (Fra albumet Bad Company faktisk. Oppfinnsomme folk...) Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Leter etter en sang som muligens er fra 80'tallet. Det er rock med litt piano i og duden synger noe om "Bad company". Her er det jeg husker:"Bad, bad company, until the day I die". Bad Company - Bad Company tror jeg det er. (Fra albumet Bad Company faktisk. Oppfinnsomme folk...) Takk. Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 "put your ass in the air" noen som kjenner igjen det fra en sang de har hørt? dame som synger, i ebn slags tecno låt! Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 "put your ass in the air" noen som kjenner igjen det fra en sang de har hørt? dame som synger, i ebn slags tecno låt! Baracuda - Ass up (Banana Inc remix) Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Jeg vet at The Who har laget den derre CSI:NY låta. Men jeg husker ikke hva den heter..? Endret 21. mai 2005 av øyst1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå