Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hva den sangen i get rich or die tryin heter? Den når 50 cent synger: i get you're head boy, eller wop your

head boy eller noe :p

EDIT: Fant det ut etter 2 søk på google :blush::tease:

den heter :50 CENT - I'LL WHIP YA HEAD BOY

Endret av Texas7
Lenke til kommentar

I spillet "The Darkness" kjører dem en loop med musikk nede i subwayen hvor danserne breaker om du gir dem penger eller bare henger og ser lenge nok. En del av teksten går noe slik "Meet us in the back, bring a whole bunch, we like it like that" om jeg ikke hører helt feil da noe det er en viss sjanse for siden google og alt annet ikke fører til mye.

Lenke til kommentar
hva heter den sangen i shrek 3 som kommer når fiona, den stygge stesøsteren, tornerose etc skal strome slottet? tror det er jack black.

eneste av sangen man får høre er aaAAAaaa                aaaAAaaa

9415328[/snapback]

"Immigrant Song" av Led Zeppelin.

Endret av Avenula
Lenke til kommentar

Har en låt på huet, og vet rimelig lite om den. Husker ikke noe av teksten i sangen, og jeg er usikker på hvor og når jeg har hørt den. Den har mest sannsynlig sin opprinnelse en gang etter 90-tallet (:p) og er mest sannsynlig en remix eller techno-låt av et slag.

Eneste jeg kan tilby er mine maaaad plystreskills, og har lagt ved et lydopptak ;P

Plystreplystre.wav

Lenke til kommentar
Hva heter sangen som blir spilt av i den kjente "detinasjonskonserten" i Olsenbanden for full musikk?

http://www.youtube.com/watch?v=ZSPDJEtGgUU

:D

9363740[/snapback]

Beklager veldig treigt svar, men det er Kuhlau sin Elverhøj (ouverture). Delen i "Olsenbanden for full musikk" er omkomponert litt for å få den til å passe i filmen. Men får du tak i dette stykket så er det lett gjenkjennelig.

Lenke til kommentar
Hallo :)

Lurer litt på en sang i Borat, det er den borat synger etter rundt 30min i filmen når han står sammen med de rapperene.

Rapperene spør hvordan musikk borat liker, og han svarer Colky Bochek, også synger han "bing bang bing bing bing" eller noe i den duren.

Er denne sangen bare noe han har funnet på eller er det en ekte sang, og hvis det er det, vet noen hvor man kan få tak i den?

9393078[/snapback]

Noen som vet??

Lenke til kommentar
hva heter den sangen i shrek 3 som kommer når fiona, den stygge stesøsteren, tornerose etc skal strome slottet? tror det er jack black.

eneste av sangen man får høre er aaAAAaaa                aaaAAaaa

9415328[/snapback]

"Immigrant Song" av Led Zeppelin.

9415386[/snapback]

takker! :D

Lenke til kommentar
Er en sang jeg ikke har en anelse hvem som synger, eller hva den heter. Alle vennene mine irriteres av den, siden ingen vet hvem som synger den.

Refrenger lyder noe sånt:

"This is for you, this is for me.. This is for love .. in history" eller noe :s

9418992[/snapback]

Vincent - Don't Hate On Me

Det kunne du forsåvidt funnet ut med et søk på google.

Lenke til kommentar

9404095[/snapback]

det er noe ala country, den handler om WoW, og er ikke "INternett is for p0rn" Eller "I am murloc" det eneste jeg fikk med meg, var et refreng eller noe der han sa "Stormwind" :p vet edt er lite, men det kan jo hende noen vet om den!

9405263[/snapback]

Bumpetitten bumpetatten bumpetitten teia!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...