Matias Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Ganske sikker på at det er Jeff Buckley. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hva heter denne sangen egentlig? Uten de stemmene altså. sang.mp3 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Noen som vet hva sangen av DeLillos, eller Lars lillo stenberg om du vil, heter som blir brukt i Elling? Det er både åpnings- og avslutningssang, hvis jeg ikke tar helt feil.. 8073646[/snapback] "Du og jeg og livet", kanskje? 8073813[/snapback] Nei. Den som kommer rett før rulleteksten er ganske annerledes.Jeg finner ikke tittelen på Google eller IMDB heller. 9339574[/snapback] Ingen Elling-fans som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Hva heter sangen" up on the mountain i was born an raised ? i fra snowboard filmen shakedown Endret 25. august 2007 av Uknuselig Lenke til kommentar
mariie Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Noen som kan hjelpe meg litt her? lurer på hva noen sanger heter.. nr 1. den er spilt mye på mtv (hvis jeg ikke tar feil?) det er en mann som synger refrenget er bare sånn melodi, "dundundun NYYNYY" ikke de bokstavene ellernoe, men bare sånn melodi, høres veldig ut som en hest eller noe:P vanskelig og forklare men håper noen vet hvem jeg mener.. den spilles på utestedene i utlandet, eks sunny beach noenganger nr.1 denne vet jeg ikke hvordan jeg skal forklare, ingen kommer til og skjønne hvem sang jeg mener uansett.. er bare melodi på denne også, tror faktisk ikke det er noen som synger? spilles på utesteder noenganger er bare sånn "dundudnuddunddun" høres litt ut som en melodi til skrekkfilm? så går det litt nedover og blir en mørkere tone på en måte.. det er en "party" sang.. vanskelig og forklare=/ så skjønner at ingen kan hjelpe meg med denne, men er verdt et forsøk=) nr 3. " slow down momy..aha you better keep up dady" hvem sang er dette? det er refrenget.. den sangen er på denne siden hvis man blar litt bortover i sangene: www.operationcasanova.com Håper noen kan hjelpe meg med denne:) hadde vært evig takknemmelig <3 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Noen som kan hjelpe meg litt her?lurer på hva noen sanger heter.. nr.1 denne vet jeg ikke hvordan jeg skal forklare, ingen kommer til og skjønne hvem sang jeg mener uansett.. er bare melodi på denne også, tror faktisk ikke det er noen som synger? spilles på utesteder noenganger er bare sånn "dundudnuddunddun" høres litt ut som en melodi til skrekkfilm? så går det litt nedover og blir en mørkere tone på en måte.. det er en "party" sang.. vanskelig og forklare=/ så skjønner at ingen kan hjelpe meg med denne, men er verdt et forsøk=) 9360683[/snapback] Jeg veit ikke om det er denne du tenker på når du sier melodi til en skrekkfilm som går dundundundun? edit: Dette kan bli veldig vanskelig å finne ut av, så jeg foresøår at du tar et lydopptak hvor du nynner melodien Endret 26. august 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 leter etter en sang som går ofte på radioen, dem spiller omtrent bare vanlig gitar, her er noe av det dem synger i refrenget: looking at you trough the glass, dont know how long it has past(ca sånn dei synger) and if the stars wil shine for you send navnet på pm Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 send navnet på pm9361071[/snapback] Hvorfor det? Da vil jo ikke vi andre i tråden vite om du har fått svar eller ikke og bruke av vår dyrebare tid til å lete opp svaret unødvendig mange ganger. Ikke får vi som er nysgjerrige på svaret vite det heller. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Har allerede sendt en pm, men svaret er Stone Sour - Through Glass. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Noen som veit hva slags sang som blir brukt i en av tv3 sine sportsreklamer? Lenke til kommentar
Tubba Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 vett någen kem så synge ein svenske sang så di synge någe med jag er bare 14 år... det e techno opplegg tror eg... så vett eg at det e ein fjortiss sang.. någen så har peiling? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Burken ft. Erikane - Do you wanna be my fjortisboy Lenke til kommentar
Tubba Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Burken ft. Erikane - Do you wanna be my fjortisboy 9362916[/snapback] Jaa tuusen takk... Lenke til kommentar
Tubba Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 har noen peiling på kem så synge denne her: http://youtube.com/watch?v=J-TqfugeV8Y Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Originalen eller den versjonen der? Lenke til kommentar
ripsbusk Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Noen som hørte sangen som ble spilt i pausen mellom Rosenborg - Vålerenga på radio adressa igår 25.08.2007 ca. klokken 19.50 !? Kan legge til at sangen var Norsk, antagelig av et kjent band : ) har prøvd og sett etter spillelister på Radio Adressa men uten hell :/ Lenke til kommentar
Tubba Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Originalen eller den versjonen der? 9363167[/snapback] den versjonen der.. parodien på backstreet boys Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hva heter sangen som blir spilt av i den kjente "detinasjonskonserten" i Olsenbanden for full musikk? http://www.youtube.com/watch?v=ZSPDJEtGgUU Lenke til kommentar
gasolina Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Originalen eller den versjonen der? 9363167[/snapback] den versjonen der.. parodien på backstreet boys 9363215[/snapback] Heite ifølge spillelista mi: Lindeberg - Dreamteam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå