stian123 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 En sang som starter med rolig, fin pianospilling. Så synger en mann. Han synger noe om texas ganske tidlig i sangen. I refrenget synger han noe om jessy eller jessey. Tror i alle fall det er refrenget... Veldig fin, rolig sang. Noen som vet hvilken sang jeg tenker på? Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hva heter den sangen med refrenget "I feel so alive, for the very first time!"? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hva heter denne sangen? http://www.worldspace.nu/ello_puppet_swf Gjerne artist og om mulig Det er en loop forresten så den har ingen ende Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hva heter denne sangen? http://www.worldspace.nu/ello_puppet_swf Gjerne artist og om mulig Det er en loop forresten så den har ingen ende 9353853[/snapback] Jeg vil gjerne også vite. ^^ Avslappende låt. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Det var VELDIG vanskelig, men ved å taste inn "lyrics: everything is perfect now" i google, ende jeg opp med "Sarah Blasco - perfect now". Lenke til kommentar
johnj Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 En sang som starter med rolig, fin pianospilling. Så synger en mann. Han synger noe om texas ganske tidlig i sangen. I refrenget synger han noe om jessy eller jessey. Tror i alle fall det er refrenget... Veldig fin, rolig sang. Noen som vet hvilken sang jeg tenker på? 9353745[/snapback] Joshua Kadison - "Jessie"? Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hva heter sangen som går på rulleteksten til Rush Hour 3? Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg leter etter en sang som har gått en del på svisj, i musikkvideoen er det noen folk som går bortover samtidig som motivene på t-skjortene deres forandrer seg. anyone? 9352528[/snapback] Tror jeg vet hvilken sang du tenker på. Husker ikke hvem som synger den men, sangen heter '' Do you dance''. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hva heter sangen som går på rulleteksten til Rush Hour 3? 9355883[/snapback] Leser du 1. innlegg så finner du det ut. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Det var VELDIG vanskelig, men ved å taste inn "lyrics: everything is perfect now" i google, ende jeg opp med "Sarah Blasco - perfect now". 9354697[/snapback] Ja, jeg hadde det samme problemet, med at Sarah Blasko ikke stemte. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Så nettopp en reportasje i Magasinet på TV2 om en jente som kjørte drag-racing. Der var det en melodi de spilte, en el-gitar solo som jeg har sett blitt brukt mange ganger før. Den blir ofte brukt i sportssamenheng. Melodien er ganske rolig, og kunne like gjerne blitt spilt av strykere, så det kan i utgangspunktet være en bit fra et klassisk stykke. Tenker ikke på Chariots Of Fire, for de som hadde tenkt å foreslå den. Kan også hende det er en klassisk rockesang, fra 70-tallet en gang. Noen som vet hva jeg snakker om? EDIT: hvis noen skulle lure på hva det var, så fant jeg ut at det var Top Gun sangen Endret 26. august 2007 av Bluum Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 noen som hvet navnet på sangen til den nye cola-reklamen? der det kommer en dude i full pupp i bil og kjøer to cola og gir den ene til en annen kar og en bunte med penger til gitaristen på gata osv. på forhånd takk Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Noen som veit hva sangen i denne traileren heter? Ups glemte link, her Endret 25. august 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Everybody Wants to Rule the World av JamisonParker Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg har en sang på hjernen. Den heter antagelig noe sånt som "boys don't cry" men hvem er det som hadde den igjen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg har en sang på hjernen. Den heter antagelig noe sånt som "boys don't cry" men hvem er det som hadde den igjen? 9358715[/snapback] Et lite søk senere så fant jeg det ut... Det var The cure jeg tenkte på... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hva heter sangen som går på rulleteksten til Rush Hour 3? 9355883[/snapback] Leser du 1. innlegg så finner du det ut. 9357097[/snapback] Faktisk så finner man den ikke på imdb da soundtracklisten ikke har kommet. fredrik: Takk for navnet Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Everybody Wants to Rule the World av JamisonParker 9358275[/snapback] Sikker på at det ikke er Tears For Fears? Den versjonen som er i traileren tror jeg. EDIT: Jo, jeg er helt sikker på at det er den versjonen. Endret 25. august 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg lurer på hvem som synger hallelujah på slutten av siste episode på the o.c sesong 1 =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå