Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Nei, Dagr0z har helt rett. Det er ikke John Cale men Rufus Wainwright.

Du kan søke rundt på nettet etter Soundtrack og du vil finne forskjellige svar, men om du faktisk hører etter på stemmene og sammenligner stemmen på soundtracken mot andre sanger de synger hører man klart at det er Rufus Wainwright som synger...

9345937[/snapback]

Imdb sa det var John Cale, men jeg synes selv det hørtes ut som Rufus Wainwright :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjer meg ikke:

Har en til sang som lurer på hvem som synger å hva den heter. Det er en techno\opera låt, der en kvinne å en mann synger. Har ikke hørt den på noen år, så husker ikke teksten. (det ble ikke så mye å gå på,sorry! det er lenge siden jeg har hørt den!)

Stemmen til kvinnen høres ut som den stemmen som synger "Nesaja" av gruppen scooter, sånn som er laget til. Muligens det ikke var en kvinne, siden den stemmen var laget til. Muligens den er fra 2003\2004 siden jeg hørte den på cd på skolen i den tiden.

Håper noen vet :-)

Mannen minner om Josh grobans stemme, men det er neppe han som syng på mann delen! Tror jeg husker litt av teksten nå, hun med "kvinne" stemmen: "I`ll still be waiting my time..." Så begynner mannen i opera stemme: "all i..!" husker desverre ikke mer. Håper noen skjønner hva jeg mener, ble litt rotete det her, sorry! Men taknemelig hvis noen vet det  :)

 

Sangen er så nydelig, så jeg gjer ikke opp letingen, men har lett overalt. Det er vanskelig å finne den! tror jeg hørte den på en samle cd, med techno eller pop sanger på. Hørte den i fjor og, tror jeg, på en cafe, der de spilte i bakrunnen. Så den må ha vært en del på radio\cd kanskje.

9290318[/snapback]

Noen?

Lenke til kommentar
TV2 sender en teaser for Grey's Anatomy hvor ei dame kryper opp i syke sengen til en fyr. En kjent sang, men kommer ikke på hva den heter! Håper noen kan hjelpe meg!

9316008[/snapback]

Moloko - "The Time Is Now".

9319942[/snapback]

JESS! Fant faktisk utav det selv nå nettopp! Har gått å irritert meg på denne i en uke nå, synd at jeg ikke så denne posten før nå! :)

Hadde cd'n også!

Thx!

Lenke til kommentar
En låt som var populær for noen år siden på Svisj, der musikkvideoen var av en type på en fabrikk som begynte å danse eller noe. Jeg tror det var noe stepping eller trommer inne i bildet, tror det var en trance/dance-låt. Den var ganske populær husker jeg.

9348162[/snapback]

?
Lenke til kommentar
En låt som var populær for noen år siden på Svisj, der musikkvideoen var av en type på en fabrikk som begynte å danse eller noe. Jeg tror det var noe stepping eller trommer inne i bildet, tror det var en trance/dance-låt. Den var ganske populær husker jeg.

9348162[/snapback]

?

9348272[/snapback]

Den var det vettu. Jeg husker at jeg likte den, får se om jeg fremdeles gjør det. :D

Tusen takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...