Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp her ...

 

 

Leter etter en "radioparodi" hvor det er en fortellerstemme som snakker slik rolig nynorsk. Det handler om en unge i Afrika, men husker ikke mer av teksten enn "sitt han (langt "afrikansk" navn) og speler på fløyta si. Songen er ein trist song som handlar om all vondskapa i vera ...".

 

 

Noen som kjenner det igjen?

9322696[/snapback]

Trøste og Bære - Yazfat? :p

9323168[/snapback]

Aye!

 

 

Takker. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På Disturbia så setter han karen på en sang som hørtes ut som noe gnål på iPoden og utover høytalerne så det overdøver musikken på festen. Jeg sjekka soundtracket, men det var veldig mange sanger der. hva heter sangen?

 

EDIT: GLEM DET! Jeg fant det ut selv. Det var Loving You av Minnie Riperton. Gøyal sang ^^

Endret av Metalheart
Lenke til kommentar
hva heter sangen som blir brukt her :

  ??

 

hørtes kjent ut men fant ikke ut hvem som sang eller hva tittelen på sangen var.

9332224[/snapback]

Sangen heter "It don't Matter to the Sun". Jeg mener Garth Brooks har originalen, men veit ikke hvem som synger der, men det finner du sikkert ut :)

 

Edit: Hu dama som synger heter Rosie Thomas.

Endret av dagr0z
Lenke til kommentar
Hei, jeg hørte en svensk sang tror di sang noe med viking. men di sang også noe med Kjempa alt vi kan..

 

har noen peiling på hvilken sang dette er?  :p

9337510[/snapback]

Hva slags sjanger er det?

9337802[/snapback]

 

hmm er ikke sikker.. men di spilte med gitar ivertfall tror jeg.,, hørtes ut som en viking sang bare på svensk eller noe... har aldri hørtan før men den var bra når jeg hørte den.. satt ute og røykte og så var det naboen som spillte den...

Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen av DeLillos, eller Lars lillo stenberg om du vil, heter som blir brukt i Elling? Det er både åpnings- og avslutningssang, hvis jeg ikke tar helt feil..

8073646[/snapback]

"Du og jeg og livet", kanskje?

8073813[/snapback]

Nei. Den som kommer rett før rulleteksten er ganske annerledes.

Jeg finner ikke tittelen på Google eller IMDB heller. :(

Lenke til kommentar

Tenker med en gang på Halvdan Sivertsen, men er ikke helt sikker på sangtittelen.

Den er nok ganske knytta til "æ e nordlænding æ"

 

EDIT: til MEtalheart: kan det være Autopsy?

 

Til R3tard: var visst Unit Five med "Æ e nordlending æ"

Endret av Bluum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...