jH- Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Først, henter opp igjen et tidligere spørsmål jeg hadde. Sangen her: Så, til dere som har Queens of the Stone Age DvDen "Over the Years and Through the Woods". Musikken som går i menyen, er den en sang eller bare noe laget spesielt for DvDen? Kunne sittet og hørt på den ganske så lenge, bare litt kjipt når den starter om igjen hele tiden (Tar den opp og laster den opp hit senere) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hei, regner med det var fler enn meg som så kveldsendingene på NRK med Giro dÌtalia, spørsmålet mitt er om noen vet hva intro sangen heter? "Its wonderful, wonderful, wonderful.......Its wonderful" Har lyst til og høre hele skjønner dere... Lenke til kommentar
jH- Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Først, henter opp igjen et tidligere spørsmål jeg hadde. Sangen her: Så, til dere som har Queens of the Stone Age DvDen "Over the Years and Through the Woods". Musikken som går i menyen, er den en sang eller bare noe laget spesielt for DvDen? Kunne sittet og hørt på den ganske så lenge, bare litt kjipt når den starter om igjen hele tiden (Tar den opp og laster den opp hit senere) 9311619[/snapback] Hm, vedleggstrøbbel. Endret 19. august 2007 av jH- Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg hørte en veldig kul låt på Smokin' Aces. Den hørtes ut som ganske tung metall. det var når de tre brødrene kommer kjørende på veien og stopper og dreper noen folk. Smokin' Aces soundtracket Navnet på sangen Takk Lenke til kommentar
jH- Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg hørte en veldig kul låt på Smokin' Aces. Den hørtes ut som ganske tung metall. det var når de tre brødrene kommer kjørende på veien og stopper og dreper noen folk. Smokin' Aces soundtracket Navnet på sangen Takk 9315247[/snapback] Tør gjette på . Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 TV2 sender en teaser for Grey's Anatomy hvor ei dame kryper opp i syke sengen til en fyr. En kjent sang, men kommer ikke på hva den heter! Håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
jensens Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 http://www.warcraftmovies.com/stream.php?id=43960 Noen som vet hva den 2. sangen i den filmen heter? Takk for svar. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 VNV Nation - Cold (Rated R Mix) står det i introen, om du hadde giddet å lese. Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Står ikke svaret ca21 sek inn i filmen da? EDIT: for treig Endret 19. august 2007 av Mathias666 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg hørte en veldig kul låt på Smokin' Aces. Den hørtes ut som ganske tung metall. det var når de tre brødrene kommer kjørende på veien og stopper og dreper noen folk. Smokin' Aces soundtracket Navnet på sangen Takk 9315247[/snapback] Tør gjette på . 9315318[/snapback] Vokalisten høres litt ut som Ihsahn (Vokalisten i Emperor) Må høre noe mer Trivium Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 noen som vet hva sangen heter? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hva heter begge sangene i filmen? 9309936[/snapback] Tatt fra kommentarene til videoen som du forøvrig finner på samme side som videoen... "The music from 3' 43" is "You were the last high" by The Dandy Warhols. " Der har du en sang iallefall Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det er en reklame på TV'en, men jeg husker ikke for hva. Tror det er en matbutikk, eller is eller noe sånt. Iallfall går det en sang som jeg mener det er en svensk visesanger som har, og så synger det mange små barn sammen med han gammer'n, og så er refrenget slik: "ræ-ræræræræræ-ræ-rærrærææ" etc. Noen som veit? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Det er en reklame på TV'en, men jeg husker ikke for hva. Tror det er en matbutikk, eller is eller noe sånt. Iallfall går det en sang som jeg mener det er en svensk visesanger som har, og så synger det mange små barn sammen med han gammer'n, og så er refrenget slik: "ræ-ræræræræræ-ræ-rærrærææ" etc. Noen som veit? 9317862[/snapback] Cornelis Vreeswijk iallefall, er dog litt usikker på hva sangen heter. Endret 19. august 2007 av Wipeout Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Cornelis Vreeswijk iallefall, er dog litt usikker på hva sangen heter. 9317894[/snapback] Ok, takk, ett skritt nærmere Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Cornelis Vreeswijk - Turistens klagan. En herlig sommerlåt fra etter min mening Sveriges beste visesanger noen sinne. (Jepp, til og med bedre enn Bellman og Taube) Tekst Youtube (lyd + tekst) Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Cornelis Vreeswijk - Turistens klagan. En herlig sommerlåt fra etter min mening Sveriges beste visesanger noen sinne. (Jepp, til og med bedre enn Bellman og Taube) Tekst Youtube (lyd + tekst) 9318245[/snapback] Takker og neier Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Lurer på om noen vet hvem som laget en Jazz instrumental utgave av Kool & the gangs' Ladies night. Jeg hørte den på en jazzkanal en gang men finner den ikke på youtube siden jeg vet ikke hvem som laget jazzutgaven Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) TV2 sender en teaser for Grey's Anatomy hvor ei dame kryper opp i syke sengen til en fyr. En kjent sang, men kommer ikke på hva den heter! Håper noen kan hjelpe meg! 9316008[/snapback] Jeg vet at snow patrol - chasing cars er brukt mye til den scenen. Finnes mange klipp av Danny og Izzie på youtube med den sangen ihvertfall. Endret 20. august 2007 av Ekko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå