Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjer meg ikke:

Har en til sang som lurer på hvem som synger å hva den heter. Det er en techno\opera låt, der en kvinne å en mann synger. Har ikke hørt den på noen år, så husker ikke teksten. (det ble ikke så mye å gå på,sorry! det er lenge siden jeg har hørt den!)

Stemmen til kvinnen høres ut som den stemmen som synger "Nesaja" av gruppen scooter, sånn som er laget til. Muligens det ikke var en kvinne, siden den stemmen var laget til. Muligens den er fra 2003\2004 siden jeg hørte den på cd på skolen i den tiden.

Håper noen vet :-)

Mannen minner om Josh grobans stemme, men det er neppe han som syng på mann delen! Tror jeg husker litt av teksten nå, hun med "kvinne" stemmen: "I`ll still be waiting my time..." Så begynner mannen i opera stemme: "all i..!" husker desverre ikke mer. Håper noen skjønner hva jeg mener, ble litt rotete det her, sorry! Men taknemelig hvis noen vet det :)

 

Sangen er så nydelig, så jeg gjer ikke opp letingen, men har lett overalt. Det er vanskelig å finne den! tror jeg hørte den på en samle cd, med techno eller pop sanger på. Hørte den i fjor og, tror jeg, på en cafe, der de spilte i bakrunnen. Så den må ha vært en del på radio\cd kanskje.

Endret av sol20
Lenke til kommentar

ok, denner er sikkert litt vrien, men jeg har sangen på hjernen, men jeg prøver...

 

 

Er en dame og en mann som synger (mannen høres på en måte ut som tom jones eller no sånt) og det høres ut som di synger noe som : amadeo amadeo....blabla bla blabla.....høres nesten sånn kan på en måte sammenligne den me gypsie kings "mambaleo", akkurat som den er noe mambolignende...

Lenke til kommentar
Kan det være "Best Western Beauty"?

9292985[/snapback]

 

Vet ikke... går sånn her:

 

Never felt so alone.....blablabla....she`s an angel...she`s an angeeeel...

9293049[/snapback]

 

 

Det er ikke den, har hørt gjennom alle låtene på det nye albumet, men den er ikke der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...