CorsA-GT Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Er det noen her som vet hva sangen/melodien de spiller i reklamene mellom programmene på kanalen "extreme sports"? Har forsøkt å søke de fleste steder uten resultat. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 hva heter sangen i videoen?takker for alle svar Lenke til kommentar
gasolina Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 King Africa - La Bomba Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) King Africa - La Bomba 9289599[/snapback] takk Minner meg om syden Endret 15. august 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hva heter den sangen der det, i musikkvideoen, står en dame i grønn drilldrakt og spiller saxofon, samtidig som hun vrikker på rumpen o.l? det er en Dance/techno sang (eller noe i den duren;)) Lenke til kommentar
sol20 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Gjer meg ikke: Har en til sang som lurer på hvem som synger å hva den heter. Det er en techno\opera låt, der en kvinne å en mann synger. Har ikke hørt den på noen år, så husker ikke teksten. (det ble ikke så mye å gå på,sorry! det er lenge siden jeg har hørt den!) Stemmen til kvinnen høres ut som den stemmen som synger "Nesaja" av gruppen scooter, sånn som er laget til. Muligens det ikke var en kvinne, siden den stemmen var laget til. Muligens den er fra 2003\2004 siden jeg hørte den på cd på skolen i den tiden. Håper noen vet :-) Mannen minner om Josh grobans stemme, men det er neppe han som syng på mann delen! Tror jeg husker litt av teksten nå, hun med "kvinne" stemmen: "I`ll still be waiting my time..." Så begynner mannen i opera stemme: "all i..!" husker desverre ikke mer. Håper noen skjønner hva jeg mener, ble litt rotete det her, sorry! Men taknemelig hvis noen vet det Sangen er så nydelig, så jeg gjer ikke opp letingen, men har lett overalt. Det er vanskelig å finne den! tror jeg hørte den på en samle cd, med techno eller pop sanger på. Hørte den i fjor og, tror jeg, på en cafe, der de spilte i bakrunnen. Så den må ha vært en del på radio\cd kanskje. Endret 23. august 2007 av sol20 Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Nokon som veit kva songen eg har lagt som vedlegg heiter? STOR takk til den som veit det. Opptak__1___1_.mp3 Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Leiter etter en sang som er på en kiwi-reklame. Den reklamen der mannen er hjemme og griller, og kona handler på kiwi. For hver ting hun legger i handlekurven, jo fetere blir grillen. Noen som vet hva sangen heter? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hva heter den sangen der det, i musikkvideoen, står en dame i grønn drilldrakt og spiller saxofon, samtidig som hun vrikker på rumpen o.l? det er en Dance/techno sang (eller noe i den duren;)) 9290115[/snapback] Sangen heter destination unknown, med alex (gaudino?) Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=UnL9BBdBlcs Noen som vet hva denne sagen heter? takker R.I.P Chris Benoit Endret 16. august 2007 av NadaX7 Lenke til kommentar
renate1 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hva heter den sangen der en dame synger: And it hurts in every heartbeat........?????????? Lenke til kommentar
renate1 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 hva heter den nye sangen til Savoy, som blir spilt på radioen ofte? Angel eller noe sånt????? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Kan det være "Best Western Beauty"? Lenke til kommentar
renate1 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 ok, denner er sikkert litt vrien, men jeg har sangen på hjernen, men jeg prøver... Er en dame og en mann som synger (mannen høres på en måte ut som tom jones eller no sånt) og det høres ut som di synger noe som : amadeo amadeo....blabla bla blabla.....høres nesten sånn kan på en måte sammenligne den me gypsie kings "mambaleo", akkurat som den er noe mambolignende... Lenke til kommentar
renate1 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Kan det være "Best Western Beauty"? 9292985[/snapback] Vet ikke... går sånn her: Never felt so alone.....blablabla....she`s an angel...she`s an angeeeel... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg må minne om at ulovlig bumping ikke er tillatt. Skal man tilføye noe nytt uten at andre har skrevet i mellomtida, benytt -knappen. Å skrive flere innlegg rett etter hverandre blir ansett som "kapring" av tråden og er ikke ønskelig. Lenke til kommentar
renate1 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Kan det være "Best Western Beauty"? 9292985[/snapback] Vet ikke... går sånn her: Never felt so alone.....blablabla....she`s an angel...she`s an angeeeel... 9293049[/snapback] Det er ikke den, har hørt gjennom alle låtene på det nye albumet, men den er ikke der Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hvorfor quoter du deg selv - og gir deg selv svar? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hørte nettop en sang på radioen. Fikk ikke med meg mer at det var en mann som sang og i slutten gikk det: Weeo weeeeo weeeeeo Kansje Nickelback? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå