royale Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hva heter den nyeste sangen til rammstein? der de er kjempe kjukke. Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hva heter den nyeste sangen til rammstein?der de er kjempe kjukke. Keine Lust Lenke til kommentar
royale Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hva heter den nyeste sangen til rammstein?der de er kjempe kjukke. Keine Lust Takker! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Nokon som veit tittelen og navnet på artisten til den sangen dei spelar på kreftforeningens tv-reklame? Reknar jo i grunn med at tittelen er Håp.... i og med at dei synger HÅP! na na na na na na HÅP! na na na na na na.... osv... Jeg svarte i tråden du laget, men hvis du ikke fikk det med deg var det i alle fall Jo Nesbø - Håp. Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg husker en sang jeg hørte på for 5 år siden. Tror artisten heter Salomon, solomo, salomo og sangen gikk slik: If you wanna leave me it's alright for me, you can mess with my mind, but you're not feeling me. If you wanna move me it's alright for me you can mess with my brain, but i won't go insane.. Er jo ikke helt sikkert på om teksten er riktig... Jeg finner ikke denne sangen igjen! Noen må hjelpe meg her! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Solomon Burke, kanskje? Er dessverre ikke stø på tittelen... Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Noen som vet hva meny-sangene på gt4 heter? trenger ikke alle, men noen hadde vært fint Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) noen som vet hva sangen på denne flash filen heter? LINK BTW: dere burde se den den er helt rå. har til og med lastet den ned og sett den på full skjerm hehe. lurer også på denne: LINK' ___________________________________ denne lurer jeg også på: LINK MEN: Ja vist du er gammel nok til å forstå hva en bedhopper er, kan du se denne flash-filmen. Anbefales ikke til mindreårige. Endret 16. mai 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Noen som vet hva meny-sangene på gt4 heter? trenger ikke alle, men noen hadde vært fint husk google er din venn HER er alle sangene jeg vet ikke hvem av dem som er på menyen tough men kan man ikke velge selv hvem man vil høre på her og der i GT4 a? da står sikkert navnene der Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) noen som vet hva sangen på denne flash filen heter? LINK Helt på slutten av flashen så står email'en hans. Du kan jo prøve å spørre han? edit: Email: [email protected] Endret 16. mai 2005 av CurSe Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 _________________________________denne lurer jeg også på: LINK Scorpions - Still Loving You Lenke til kommentar
MKej Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hva heter sangen som er i introen til Boston Public ? Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Noen som vet hva dette her er? http://b-real.net/Track10.mp3 Mungo Jerry - In The Summertime Kanskje... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Noen som vet hva dette her er? http://b-real.net/Track10.mp3 Mungo Jerry - In The Summertime Kanskje... Var det ja. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hva heter sangen som er i introen til Boston Public ? http://timstvshowcase.com/bostonp.html Der ligger den iallefall.. nesten helt nederst. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Noen som vet hva meny-sangene på gt4 heter? trenger ikke alle, men noen hadde vært fint husk google er din venn HER er alle sangene jeg vet ikke hvem av dem som er på menyen tough men kan man ikke velge selv hvem man vil høre på her og der i GT4 a? da står sikkert navnene der Nei, det gjør de desverre ikke. De fleste listene ute på nettet, oppgir bare tittelen på kjøresangene, siden de er laget av kjente band som white stripes, soundtrack of our lives, også videre. Jeg tipper det kanskje er et innleid muzacband som spiller? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hva heter sangen som er i introen til Boston Public ? http://timstvshowcase.com/bostonp.html Der ligger den iallefall.. nesten helt nederst. Shit! Det var ordboksdefinisjonen på ræva lyd. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hva heter sangen som er i introen til Boston Public ? http://timstvshowcase.com/bostonp.html Der ligger den iallefall.. nesten helt nederst. Shit! Det var ordboksdefinisjonen på ræva lyd. "Ta opp tvlyden med mic" kvalitet Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Noen som vet hva den låte i Big Brother heter? når det er slutt på direktesendingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå