Wipeout Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Leiter etter den sangen som går i The Simpsons Movie når Homer danser med grisen i hippi klær Anyone? 9266204[/snapback] Kan være "Happy together" med The Turtles? Ellers så finner du resten av sangene her. Endret 12. august 2007 av Wipeout Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Leiter etter den sangen som går i The Simpsons Movie når Homer danser med grisen i hippi klær Anyone? 9266204[/snapback] Kan være "Happy together" med The Turtles? Ellers så finner du resten av sangene her. 9266818[/snapback] Takker Lenke til kommentar
MicroS Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hva heter den sangen som er på premier league reklamen? Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Leter etter ein sang, rolig techno/rap/pop sang liksom. Veit ikkje heilt korleis eg skal forklare det. I refrenge synger han: "Jabba Jabba jeio-oåo. Jabba jabba jåå-oåo. Jabba Jabba jeio-oåo. Jabba jabba jåå-oåo. You can/can't go all the way(trur eg)" Også synger han om All the way syns eg det høyres ut som. Sikkert feil med: "You can't go all the way" syns eg det høyres ut som. Også er det piano med også. Først bare piano, så dunking og piano. Så begynner han å synge. Boyband aktig stemme. Håper nokon veit kva sang det er, trass den dårlige forklaringa. Edit: litt meir info lagt til. Endret 14. august 2007 av gpr_racing Lenke til kommentar
1915 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 I filmen Dont be a Menace To South Central While Drinking Your Juice In The Hood på ca 55 min starter det en sang der de synger "can't touch this" hvem/hva/har den sangen ? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Ikke sett filmen, men du må nesten tenke på Mc Hammer - Hammertime Edit: Har en liten nøtt her.. For "noen dager siden" så jeg slutten av Ghost Whisperer. Der var det en som endelig fikk spille musikken etter noe problemer med noe spøkelse greier. Anyways, han sang noe slikt som " I'm running away" i refrenget.. Har ikke så mye mer info en det, utenom at han spilte gitar Edit2: Fant ut navnet etter litt grundig research Midnight Hour - Running Away Endret 13. august 2007 av rublings Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 I syden hørte jeg en california love remix, deler av sangen var helt lik, men på refrenget tror jeg han sang california dreaming eller noe sånt. Ihvertfall hvis noen vet hva sangen heter ville jeg blitt glad. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) The Mamas & Papas - California Dreaming Eller mener du en remix av den 2Pac-sangen? EDIT: Etter å ha lest posten din èn gang til, denne gangen med øynene åpne, tror jeg ikke mitt bidrag var særlig godt. Endret 19. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Leter etter ein sang, rolig techno/rap/pop sang liksom. Veit ikkje heilt korleis eg skal forklare det. I refrenge synger han: "Jabba Jabba jeio-oåo. Jabba jabba jåå-oåo." Også synger han om All the way. Sikkert feil med: "You can't go all the way" syns eg det høyres ut som. Håper nokon veit kva sang det er, trass den dårlige forklaringa. 9267707[/snapback] Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 The Mamas & Papas - California Dreaming Eller mener du en remix av den 2Pac-sangen? EDIT: Etter å ha lest posten din èn gang til, denne gangen med øynene åpne, tror jeg ikke mitt bidrag var særlig godt. 9268948[/snapback] Remix av 2pac sangen. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Noen som vet hva den nye samleplata til et eller annet 80-talls eller noe sånt band heter? Er en samleplate, til et band jeg ikke husker navnet p, også har det vært reklame av den på tv. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 The Kids? I så fall heter CDen Hits fra Kids. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Nop, var ikke det. Var et eller annet navn, så en bokstav etterpå. Vet det er utrolig lite å gå etter, men er litt viktig. Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Leter etter ein sang, rolig techno/rap/pop sang liksom. Veit ikkje heilt korleis eg skal forklare det. I refrenge synger han: "Jabba Jabba jeio-oåo. Jabba jabba jåå-oåo." Også synger han om All the way. Sikkert feil med: "You can't go all the way" syns eg det høyres ut som. Håper nokon veit kva sang det er, trass den dårlige forklaringa. 9267707[/snapback] Opplasting feilet. Du har ikke tillatelse til å laste opp en slik filtype. Prøver å få lastet opp eit opptak, men får beskjeden over. Endret 13. august 2007 av gpr_racing Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Noen som vet hva sangen i Binders-reklamen heter? Den endelig skolestart-reklamen, med han gutten som er på ferie og ligger i telt i regnvær og det der. Får aldri meg med teksten, eneste jeg klarer å få med meg er "kort eller ball" Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Noen som vet hva denne sangen heter: ? Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 These boots are made for walking. Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 These boots are made for walking. 9270859[/snapback] Av Nancy Sinatra Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Noen som har sett reklamen for Robinson på TV3. Åssen sang brukes der egentlig? Da jeg sto på kjøkkenet, og bare hørte lyden av tv'n, tenkte jeg at det kunne være Mew Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Noen som har sett reklamen for Robinson på TV3. Åssen sang brukes der egentlig? Da jeg sto på kjøkkenet, og bare hørte lyden av tv'n, tenkte jeg at det kunne være Mew 9271078[/snapback] Search the tråd man ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå