Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter navnet på en sang fra Jalla Jalla. Har aldri funnet den og jeg har prøvd i over et år faktisk : P hadde helt glemt den bort helt til jeg så Jalla Jalla nettopp.

Det er en mann som synger. han sier noe sånt som "I met the merciest stranger in a foreign land, now im waiting on god, now im waiting for a sign"

Sangen spilles 3 ganger i filmen:

Første gangen er når Måns og Jasmin sitter på en benk i parken så kommer broren å leter etter jasmin

Andre gangen er når Måns og Roro sitter i fengsel

Tredje gangen spilles den bare i noen sekund, i slutten når faren gir Roro nøklene til bilen så spilles melodien litt før Daniel lemma - If i used to love you.

Jeg har prøvd å søkt på teksten en million gang og sett i slutten av rulleteksten men sangen er ikke å finne. Jeg bruker vanligvis å finne en sang lett men denne har bare forduftet fra nettet :S

Den er ca samme sjanger som Daniel lemma's If I used to love you baby, og litt lik David gray generelt

Takk for alle svar :thumbup:

9216590[/snapback]

Ingen som vet? *bump*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Itachi: Her er en soundtrackliste fra filmen, kanskje du finner noe her?

http://www.imdb.com/title/tt0269389/soundtrack

9222307[/snapback]

Har sett der...finner alle sangene på nette utenom en, og det er Nine - Carnage

noen som har den/vet hvor jeg kan få tak i den?

Edit: Tror egentlig ikke at det er den men det kan være den siden den ikke finnes noen plass på nettet, ikke lyrics engang :S

Endret av Itachi
Lenke til kommentar
Satt her og koste på gitaren, og så dukket det et riff opp i hodet som jeg ikke klarer å finne ut hvor er fra. Eneste jeg vet er at det er en eller annen klassisk rockelåt. Skrev ned det jeg fant ut av..

post-18965-1186436622_thumb.jpg

9222303[/snapback]

Crazy train av Ozzy Osbourne ;)

Forresten: Du spiller den feil. Det er på A og bånd to den starter. Prøv deg fram og finn ut resten :)

Lenke til kommentar

Er en sånn sang jeg lurer på.... kan litt.... ta forbehold for feilskriving. Den har mye " amore" i seg. Har søkt på det, men d kommer ikke opp noen ting.... Er sånn : "sugar you made my selv complete .... og amore why dont you know , my life I know you sooooo"

Haha, sorry ass... HELE teksten jeg skreiv der er sikkert feil.. får ikke me meg det de synger om, så jeg bare skreiv det det hørtes ut som :p

God luck folks :!:

Endret av Hansenx
Lenke til kommentar
Er en sånn sang jeg lurer på....  kan litt....  ta forbehold for feilskriving.  Den har mye " amore"  i seg.  Har søkt på det, men d kommer ikke opp noen ting.... Er sånn :  "sugar you made my selv complete ....  og amore why dont you know , my life I know you sooooo" 

Haha, sorry ass... HELE teksten jeg skreiv der er sikkert feil.. får ikke me meg det de synger om, så jeg bare skreiv det det hørtes ut som :p 

God luck folks  :!:

9223657[/snapback]

Tja...med litt fantasi hva teksten angår: Münchener Freiheit - "Everytime"?

Lenke til kommentar
Crazy train av Ozzy Osbourne  ;)

Forresten: Du spiller den feil. Det er på A og bånd to den starter. Prøv deg fram og finn ut resten :)

9223616[/snapback]

Takk!

Ikke så rart jeg spiller den feil. Den er bare plukket ut fra det jeg hørte i hodet mitt.

Lenke til kommentar
Crazy train av Ozzy Osbourne  ;)

9223616[/snapback]

Takk!

Ikke så rart jeg spiller den feil. Den er bare plukket ut fra det jeg hørte i hodet mitt.

9224551[/snapback]

Jaja, men jeg bare sa ifra i tilfelle du trodde at du spilte den riktig og vente deg til og spille den sånn ;)

lykke til med spillingen uansett da.

May the force be with you. Always.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...