Itachi Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg leter etter navnet på en sang fra Jalla Jalla. Har aldri funnet den og jeg har prøvd i over et år faktisk : P hadde helt glemt den bort helt til jeg så Jalla Jalla nettopp. Det er en mann som synger. han sier noe sånt som "I met the merciest stranger in a foreign land, now im waiting on god, now im waiting for a sign" Sangen spilles 3 ganger i filmen: Første gangen er når Måns og Jasmin sitter på en benk i parken så kommer broren å leter etter jasmin Andre gangen er når Måns og Roro sitter i fengsel Tredje gangen spilles den bare i noen sekund, i slutten når faren gir Roro nøklene til bilen så spilles melodien litt før Daniel lemma - If i used to love you. Jeg har prøvd å søkt på teksten en million gang og sett i slutten av rulleteksten men sangen er ikke å finne. Jeg bruker vanligvis å finne en sang lett men denne har bare forduftet fra nettet :S Den er ca samme sjanger som Daniel lemma's If I used to love you baby, og litt lik David gray generelt Takk for alle svar 9216590[/snapback] Ingen som vet? *bump* Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Satt her og koste på gitaren, og så dukket det et riff opp i hodet som jeg ikke klarer å finne ut hvor er fra. Eneste jeg vet er at det er en eller annen klassisk rockelåt. Skrev ned det jeg fant ut av.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Itachi: Her er en soundtrackliste fra filmen, kanskje du finner noe her? http://www.imdb.com/title/tt0269389/soundtrack Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hva heter den sangen som blir spilt på Die Hard 4.0, Når (han snille) hackern er hjemme og hacker. så setter han på en hard rock låt med dame-vocal?? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hva heter den sangen som blir spilt på Die Hard 4.0, Når (han snille) hackern er hjemme og hacker. så setter han på en hard rock låt med dame-vocal?? 9222598[/snapback] Kan være en av disse? Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Ja, takk Flyleaf - I'm so Sick Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg hørte en kul sang på radioen her om dagen. Det var at ett norsk band som het mickshaw eller noe lignende. De spilte metal. I den ene sangen dere som var helt ny så hadde de med noe synging fra ett kor: "Vi e fra norland, vi e fra finnmark". Noen som vet bandet og låta? Lenke til kommentar
Itachi Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Itachi: Her er en soundtrackliste fra filmen, kanskje du finner noe her? http://www.imdb.com/title/tt0269389/soundtrack 9222307[/snapback] Har sett der...finner alle sangene på nette utenom en, og det er Nine - Carnage noen som har den/vet hvor jeg kan få tak i den? Edit: Tror egentlig ikke at det er den men det kan være den siden den ikke finnes noen plass på nettet, ikke lyrics engang :S Endret 7. august 2007 av Itachi Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Satt her og koste på gitaren, og så dukket det et riff opp i hodet som jeg ikke klarer å finne ut hvor er fra. Eneste jeg vet er at det er en eller annen klassisk rockelåt. Skrev ned det jeg fant ut av.. 9222303[/snapback] Crazy train av Ozzy Osbourne Forresten: Du spiller den feil. Det er på A og bånd to den starter. Prøv deg fram og finn ut resten Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Er en sånn sang jeg lurer på.... kan litt.... ta forbehold for feilskriving. Den har mye " amore" i seg. Har søkt på det, men d kommer ikke opp noen ting.... Er sånn : "sugar you made my selv complete .... og amore why dont you know , my life I know you sooooo" Haha, sorry ass... HELE teksten jeg skreiv der er sikkert feil.. får ikke me meg det de synger om, så jeg bare skreiv det det hørtes ut som God luck folks :!: Endret 7. august 2007 av Hansenx Lenke til kommentar
johnj Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Er en sånn sang jeg lurer på.... kan litt.... ta forbehold for feilskriving. Den har mye " amore" i seg. Har søkt på det, men d kommer ikke opp noen ting.... Er sånn : "sugar you made my selv complete .... og amore why dont you know , my life I know you sooooo" Haha, sorry ass... HELE teksten jeg skreiv der er sikkert feil.. får ikke me meg det de synger om, så jeg bare skreiv det det hørtes ut som God luck folks :!: 9223657[/snapback] Tja...med litt fantasi hva teksten angår: Münchener Freiheit - "Everytime"? Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Crazy train av Ozzy Osbourne Forresten: Du spiller den feil. Det er på A og bånd to den starter. Prøv deg fram og finn ut resten 9223616[/snapback] Takk! Ikke så rart jeg spiller den feil. Den er bare plukket ut fra det jeg hørte i hodet mitt. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Men boy så kul den er! Endret 19. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Crazy train av Ozzy Osbourne Forresten: Du spiller den feil. Det er på A og bånd to den starter. Prøv deg fram og finn ut resten 9223616[/snapback] Takk! Ikke så rart jeg spiller den feil. Den er bare plukket ut fra det jeg hørte i hodet mitt. 9224551[/snapback] Jaja, men jeg bare sa ifra i tilfelle du trodde at du spilte den riktig og vente deg til og spille den sånn lykke til med spillingen uansett da. May the force be with you. Always. Lenke til kommentar
aldreyer Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Noen som kan komme opp med noen "listepopp"-sanger ? takk:) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Denne tråden er for spesifikke navn på spesifikke sanger, så nei, ikke i denne tråden. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Det ønsket faller vel utenfor det denne tråden er om.. Lag heller en egen tråd Endret 19. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Det er ikke verre enn dette http://lista.vg.no/ Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Noen som vet hva denne sangen på den reklamen som går nå om start på Premier league heter, går på norske kanaler, er vel reklame for canal digital eller noe ? Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Noen som vet hva denne sangen på den reklamen som går nå om start på Premier league heter, går på norske kanaler, er vel reklame for canal digital eller noe ? 9226268[/snapback] Det er en patriotisk britisk sang.. som heter Rule Britannia.. mer kan leses om låten her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå