-Teddy- Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hva heter sangen i Bohus reklamen? Er en låt de fleste har hørt før. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hva heter sangen i Bohus reklamen? Er en låt de fleste har hørt før. 9215498[/snapback] Er vel Lady Marmalade av Christina Aguilera, Pink, Lil Kim og Mya. Hvis det da ikke er originalen, noe jeg tviler på at det er. Lenke til kommentar
Itachi Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Jeg leter etter navnet på en sang fra Jalla Jalla. Har aldri funnet den og jeg har prøvd i over et år faktisk : P hadde helt glemt den bort helt til jeg så Jalla Jalla nettopp. Det er en mann som synger. han sier noe sånt som "I met the merciest stranger in a foreign land, now im waiting on god, now im waiting for a sign" Sangen spilles 3 ganger i filmen: Første gangen er når Måns og Jasmin sitter på en benk i parken så kommer broren å leter etter jasmin Andre gangen er når Måns og Roro sitter i fengsel Tredje gangen spilles den bare i noen sekund, i slutten når faren gir Roro nøklene til bilen så spilles melodien litt før Daniel lemma - If i used to love you. Jeg har prøvd å søkt på teksten en million gang og sett i slutten av rulleteksten men sangen er ikke å finne. Jeg bruker vanligvis å finne en sang lett men denne har bare forduftet fra nettet :S Den er ca samme sjanger som Daniel lemma's If I used to love you baby, og litt lik David gray generelt Takk for alle svar Endret 6. august 2007 av Itachi Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 http://imdb.com/title/tt0269389/soundtrack Noen av disse? Lenke til kommentar
Itachi Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 finner ikke alle så d kanvære en...men jeg har lasta ned 4 av dm Lenke til kommentar
jealei Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 noen som vet hva sangen som spilles av på slutten av The Simpsons Burns, Baby Burns Lenke til kommentar
dc-15 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 leter etter en sang som spilles en del på radio. den går slik: "Im on my way down the road..last travel" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hva heter denne sangen? Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hva heter intro sangen i filmen Lord of War? Snakker om den som spilles når man ser hvordan ammunisjonen blir transportert til afrika. Lenke til kommentar
thomessi Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hva heter den første sangen i denne filmen? : (pianospillingen) 9153680[/snapback] Noen som vet det? Lenke til kommentar
dc-15 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg leter etter navnet på en sang fra Jalla Jalla. Har aldri funnet den og jeg har prøvd i over et år faktisk : P hadde helt glemt den bort helt til jeg så Jalla Jalla nettopp. Det er en mann som synger. han sier noe sånt som "I met the merciest stranger in a foreign land, now im waiting on god, now im waiting for a sign" Sangen spilles 3 ganger i filmen: Første gangen er når Måns og Jasmin sitter på en benk i parken så kommer broren å leter etter jasmin Andre gangen er når Måns og Roro sitter i fengsel Tredje gangen spilles den bare i noen sekund, i slutten når faren gir Roro nøklene til bilen så spilles melodien litt før Daniel lemma - If i used to love you. Jeg har prøvd å søkt på teksten en million gang og sett i slutten av rulleteksten men sangen er ikke å finne. Jeg bruker vanligvis å finne en sang lett men denne har bare forduftet fra nettet :S Den er ca samme sjanger som Daniel lemma's If I used to love you baby, og litt lik David gray generelt Takk for alle svar 9216590[/snapback] http://www.imdb.com/title/tt0269389/soundtrack Lenke til kommentar
Itachi Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det er ingen av dem på Imdb soundtrack listningen Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hva heter denne sangen? 9219191[/snapback] Chamillionaire - Ridin Dirty Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hva heter sangen i de nyeste djuice-reklamene? Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 leter etter en sang som spilles en del på radio. den går slik: "Im on my way down the road..last travel" 9219060[/snapback] Disciplines - Best Mistake Lenke til kommentar
Super_Shrimp Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jag är svensk men letar efter en norsk låt som jag hörde i någon norsk båt Den gick ungefär "jeg sier noo more alkohol no more vin" eller något. Min kompis säger att bandet eller vad det var hette något med gangsters face the truth, men jag vet inte. Någon som känner igen? Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hva heter den første sangen i denne filmen? : (pianospillingen) 9153680[/snapback] Noen som vet det? 9219239[/snapback] Den Koreanske komponisten Yiruma med River flows in you Lenke til kommentar
MicroS Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hva heter den tegneserie sangen på svisj der de synger om øl på tysk eller hva det er? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) hvilken sang spilles i starten her? http://video.google.com/videoplay?docid=4498803865208687227 Takk. Fant ut. Sash! - The sunset Endret 6. august 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Footy Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hva heter den tegneserie sangen på svisj der de synger om øl på tysk eller hva det er? 9221812[/snapback] Du tenker på Eller den "friendly" versjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå