Taakeferd Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Leiter etter navnet på vedlagte sangen, den har blitt spelt av på P4 i det siste, men eg klarar ikkje hugse kva den heiter =) Den har ein instrumental stil, og er ein saxofon og gitar blir brukt. 9210810[/snapback] Muligens Candy Dulfer & Dave Stewart - Lily Was Here du er ute etter? Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Lurer på en sang som ble spilt på radioen i dag (P4), sangen er på norsk og handler om å komme hjem til norske fjell og fjorder. Noen som vet hva låta heter eventuelt artist/gruppe? 9162012[/snapback] "Som å kome heim til norske fjell"? Lomsk - "Som å kome heim". 9208470[/snapback] Takker og bukker Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Ja, Lily was here! Takk.. holdt på å bli gal Lenke til kommentar
Beinlausen Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Leiter etter navnet på vedlagte sangen, den har blitt spelt av på P4 i det siste, men eg klarar ikkje hugse kva den heiter =) Den har ein instrumental stil, og er ein saxofon og gitar blir brukt. 9210810[/snapback] Muligens Candy Dulfer & Dave Stewart - Lily Was Here du er ute etter? 9210969[/snapback] Ja, tusen takk for hjelpa Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Har ikke annet om sangen enn at den inneholder: "we were to lovers"... Tror det er rundt 80-tallssang. En mann som synger. Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Det eneste jeg kommer på nå, er Returns "Can You Forgive Me?", hvor vokalisten synger: "... we were true lovers". Endret 5. august 2007 av L@sse Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Takker Det stemmer det Jeg hadde bare hørt den en gang så jeg hadde hørt feil Lenke til kommentar
1915 Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Er pA kreta nA! og sA var vi pA en resturang igAr. der spilte de masse 80-talls musikk som var bra. kan noen nevne noen brae 80 tall's sanger ? jeg vet at michael jackson har en som er bra. men husker ikke hva den heter... Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Hallo. på fredag hørte jeg en sang på radioen som jeg ikke finner på spillelistene. Men hva heter remixen av 50 cent - many men. jeg har lastet ned mange versjoner men finner ikke den rette. det er samme lyricen som på den vanlige men det er en roligere melodi og han synger saktere. Noen som vet ? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Er pA kreta nA! og sA var vi pA en resturang igAr. der spilte de masse 80-talls musikk som var bra. kan noen nevne noen brae 80 tall's sanger ? jeg vet at michael jackson har en som er bra. men husker ikke hva den heter... 9212229[/snapback] Han hadde én hel bra sang altså? Dette er vel uansett ikke en anbefalingstråd, det har vi andre tråder til, så du bør nok heller spørre der. Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Jeg lurte på om noen her veit hvem som har en sang som er utrolig lik Benny Benassi sin som spilles nå om dagen.. Hørte den i Russetiden og i Bulgaria nå i ferien! Det er en dame som synger i sangen, blanding av Engelsk og Fransk!? Søkt på det jeg kunne huske av lyrics men får ikke noe opp. Sangen har starter med en av benny sine sanger men skifter så og si med en gang! Noen som veit hva denne sangen heteR? Takk!^^ Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Heter den sangen: Kjære muttern, kjære fattern.. Er han tittentei. Men hva heter sangen? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Jeg lurte på om noen her veit hvem som har en sang som er utrolig lik Benny Benassi sin som spilles nå om dagen.. Hørte den i Russetiden og i Bulgaria nå i ferien! Det er en dame som synger i sangen, blanding av Engelsk og Fransk!? Søkt på det jeg kunne huske av lyrics men får ikke noe opp. Sangen har starter med en av benny sine sanger men skifter så og si med en gang! Noen som veit hva denne sangen heteR? Takk!^^ 9213038[/snapback] Holder en knapp på Alizee - A Contre-Courant (Benny Benassi Remix). Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Er pA kreta nA! og sA var vi pA en resturang igAr. der spilte de masse 80-talls musikk som var bra. kan noen nevne noen brae 80 tall's sanger ? jeg vet at michael jackson har en som er bra. men husker ikke hva den heter... 9212229[/snapback] Tenker du på Thriller? Og ja, hvis du vil ha 80-tallet, så er Gene Loves Jezebel herlige saker. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Heter den sangen: Kjære muttern, kjære fattern..Er han tittentei. Men hva heter sangen? 9213354[/snapback] "Brev fra leier'n", av Birgit Strøm aka Titten Tei. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Lurer på en sang som er i filmen "Old School" Den sangen Will Ferrel synger i begravelsen til han gamlingen (blue). Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Lurer på en sang som er i filmen "Old School" Den sangen Will Ferrel synger i begravelsen til han gamlingen (blue). 9213883[/snapback] Jeg vil tro det er "Dust in the Wind" (Kerry Livgren) du er ute etter. Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Hei! Var på byen for en uke siden og kom over en sang jeg synes var så harry at den nesten var litt kul Har prøvd å lete etter den alle stedene jeg vet jeg kan lete men uten hell. Sangen er av sjanger trance / techno. Teksten er det heller ikke så mye og si om men den går noe slik: work your pussy baby, work your pussy. Og som alle andre trancesanger er det en strofe som gjentar seg gjennom hele sangen Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Jeg var i Sandefjord for to uker siden, og i køen til et av utestedene var det noen gutter som begynte å synge på en regle om Grandiosa. Det var ikke noen av sangene fra reklamene, men en slags regle som vi lo godt av, den var helt forferdelig harry og dårlig.. Noen som vet hvilken sang/regle det er snakk om? Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Jeg lurte på om noen her veit hvem som har en sang som er utrolig lik Benny Benassi sin som spilles nå om dagen.. Hørte den i Russetiden og i Bulgaria nå i ferien! Det er en dame som synger i sangen, blanding av Engelsk og Fransk!? Søkt på det jeg kunne huske av lyrics men får ikke noe opp. Sangen har starter med en av benny sine sanger men skifter så og si med en gang! Noen som veit hva denne sangen heteR? Takk!^^ 9213038[/snapback] Holder en knapp på Alizee - A Contre-Courant (Benny Benassi Remix). Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9213568[/snapback] Tuuusen takk!! Hei! Var på byen for en uke siden og kom over en sang jeg synes var så harry at den nesten var litt kul Har prøvd å lete etter den alle stedene jeg vet jeg kan lete men uten hell. Sangen er av sjanger trance / techno. Teksten er det heller ikke så mye og si om men den går noe slik: work your pussy baby, work your pussy. Og som alle andre trancesanger er det en strofe som gjentar seg gjennom hele sangen 9214320[/snapback] Dj antoine - Work http://youtube.com/watch?v=-s942WTj6SQ Endret 5. august 2007 av Id3fiX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå