JRL Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Nokon som veit kva songen i denne filmen heiter: Ikkje introen, men den etterpå. På forhånd takk. 9207893[/snapback] Xzibit - Concentrate Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Lurer på en sang som ble spilt på radioen i dag (P4), sangen er på norsk og handler om å komme hjem til norske fjell og fjorder. Noen som vet hva låta heter eventuelt artist/gruppe? 9162012[/snapback] Bump! 9207925[/snapback] Åssen musikkstil? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Her har du lydfila. Litt lav bitrate, men det får gå. 9206486[/snapback] Takk! Men er det hele sangen? Lenke til kommentar
Hsw Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Hei Noen som vet hva sangen heter i filmen "The Longest Yard" 1t, 32m ut i filmen Håper noen kan hjelpe! Mvh Hsw Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Yawn. Sjekk soundtrack på IMDb. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Lurer på en sang som ble spilt på radioen i dag (P4), sangen er på norsk og handler om å komme hjem til norske fjell og fjorder. Noen som vet hva låta heter eventuelt artist/gruppe? 9162012[/snapback] "Som å kome heim til norske fjell"? Lomsk - "Som å kome heim". Endret 4. august 2007 av johnj Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Den sangen har jeg lett etter i evigheter. Å finne navn er bare første skritt på veien. ^^ Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Er det Muse som spiller i denne filmen? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Hei Noen som vet hva sangen heter i filmen "The Longest Yard" 1t, 32m ut i filmen Håper noen kan hjelpe! Mvh Hsw 9208444[/snapback] Tipper det er denna du mener "Boom" by Nelly and G.A. Performed by Nelly Produced by G.A. Nelly performs courtesy of Derrty Ent./Universal Records Boom, here comes the, here comes the! Lenke til kommentar
neoman Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Er det Muse som spiller i denne filmen? Jepp sangen heter Muse - Map of The Problematique Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Ok, leter etter en låt. Den gikk på svisj for noen år sida, og videoen handla om et kjærestepar tror jeg, der en av de døde og det var noe med spøkelser. Det var rock. Ganske dårlig beskrivelse, men jeg vet at jeg har den på maskina, men husker ikke navnet på låta eller bandet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Treng hjelp til to nye sangar: Ein går slik: o o o o, nananananana o o o nanana o o o woooh. (Ja, dei syng faktisk det) og den andre går slik: Begge er refrenga som eg har plystra så vakkert. Lenke til kommentar
kristianO Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Hei! Noen som vet hva sangen i BF2 filmen Stuntmen Legends laget av captiva heter? Mener den sangen som kommer rett etter reklamene i starten. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Hei! Noen som vet hva sangen i BF2 filmen Stuntmen Legends laget av captiva heter?Mener den sangen som kommer rett etter reklamene i starten. 9209565[/snapback] hjelper kanskje litt og finne filmen da og vise den Lenke til kommentar
kristianO Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Her er den på youtube: Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Leiter etter ein sang frå Norbit filmen. Scenen den er i begynner på 19min og 15 sec. Er scenen etter den når Norbit's kona er på dansekurs. Scenen begynner med at dei 2 pimp'ene sitter på bilen sin, og Norbit kjem gåande. Er ein rap song. Nokre ungar som syng. Håper noko veit kva song eg meinar, trass den dårlege forklaringa. På forhånd takk. Edit: Fant den selv. Endret 5. august 2007 av gpr_racing Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Treng hjelp til to nye sangar: Ein går slik: o o o o, nananananana o o o nanana o o o woooh. (Ja, dei syng faktisk det) og den andre går slik: Begge er refrenga som eg har plystra så vakkert. 9209516[/snapback] Nummer 1 var sinnsykt vanskelig å gjette, klarte nummer 2 da Nr.2 = Herman's Hermits - No Milk Today Sang nummer 1 treger jeg flere hint på Endret 5. august 2007 av Footy Lenke til kommentar
Beinlausen Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Leiter etter navnet på vedlagte sangen, den har blitt spelt av på P4 i det siste, men eg klarar ikkje hugse kva den heiter =) Den har ein instrumental stil, og er ein saxofon og gitar blir brukt. sada.wav Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 faen heller, har den på tungen! men kommer ikke på navnet! åh, klarer ikke tenke på annet Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Husker ikke sangen, men musikkvideoen. Alt foregår i et gammelt hus. I en av de øverste etasjene i et rom står bandet å spiller, de er mørkhuda(om jeg husker riktig). Ei lita jente hører musikken og hun prøver å finne rommet hvor musikken kommer fra. Går mot lyden. Etterhvert kommer hun frem, og så står hun og hører på. Starten til Arctic Monkeys - Fake Tales Of San Fransisco minner meg om starten på sangen jeg leter etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå