Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hva den sangen som inneholder "i wish that you where my girl" heter? Mener at det er det de sier, har prøvd google, den er litt rask, det er det eneste jeg husker, hørte den på radion for ikke så lenge siden, men så ikke på hva kanalen var heller, bare sang på den et par dager senere, også begynte jeg å lure på hva den het :!:  SÅ, er det noen som vet det?

9162635[/snapback]

Noen som vet det eller? Har sååå sinnsykt lyst på den sangen!

Lenke til kommentar
Noen som vet hva den sangen som inneholder "i wish that you where my girl" heter? Mener at det er det de sier, har prøvd google, den er litt rask, det er det eneste jeg husker, hørte den på radion for ikke så lenge siden, men så ikke på hva kanalen var heller, bare sang på den et par dager senere, også begynte jeg å lure på hva den het :!:  SÅ, er det noen som vet det?

9162635[/snapback]

9203940[/snapback]

Hvilken sjanger? R&B?

Lenke til kommentar

9162635[/snapback]

9203940[/snapback]

Hvilken sjanger? R&B?

9203947[/snapback]

Nei, har funnet en R&B sang som er sånn, ved å søke på "i wish that you were my girl" på google, den heter Latif med My man's girl, men det er ikke den... Den er litt sånn techno aktig :p Men ikke techno, som jeg sa, litt rask :p Veit ikke hva sjangeren heter men det er noe lignende techno & trance :p ... Men noen må vite hva den heter, når jeg har hørt den på radioen for noen dager siden, og en venninne av meg hadde også hørt den, men de sa ikke hva sangen het, og det var på radio prime (halden og strømstad sin kanal)...

Lenke til kommentar
Leiter etter ein country sang, norsk. Synger " Åååååoå Masey Ferguson" Sørlending som synger, Bryne eller rundt der. Han synger om å ha den tøffeste traktoren på prærien.

Håper nokon veit kva eg meiner.

Mvh Brynjulv.

9204057[/snapback]

Dette er Tommy & Tigeren med sangen "Massey Ferguson". Kommer ikke fra Sørlandet, men fra Sandnes-området.

Lenke til kommentar

Hei

Lurer på en sang på svensk, det er noe som ligner på rap det er snakk om. Det eneste jeg kan fortelle er at jeg tror teksten er slik: "step it up (parti som er uklart) say voff". Dette er altså i refrenget.

Ikke allverden, men det er da noe. Har prøvd å googlet litt, har komt fram til en sang som heter eberg - voff. Kan ikke med sikkerhet si om det er den, da jeg ikke har funnet noen måte å høre sangen på.

Endret av Memphis88
Lenke til kommentar
Skavvise, hørte raskt på the voice i dag starten på ei låt som hørtes ut som en "cover" av Daft Punk, mulig det var robot rock, eller harder, better, faster, stronger?

Har noen tips? :)

9203655[/snapback]

Mulig det var en av sangene på Human After All Remixes-albumet eller Daft Club-albumet til Daft Punk. De to albumene er samlinger av remixer andre har gjort av noen av sangene deres.

Human After All Remixes

Daft Club

Lenke til kommentar
Leiter etter ein country sang, norsk. Synger " Åååååoå Masey Ferguson" Sørlending som synger, Bryne eller rundt der. Han synger om å ha den tøffeste traktoren på prærien.

Håper nokon veit kva eg meiner.

Mvh Brynjulv.

9204057[/snapback]

Dette er Tommy & Tigeren med sangen "Massey Ferguson". Kommer ikke fra Sørlandet, men fra Sandnes-området.

9204617[/snapback]

Stemte det. Takker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...