Lakus Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Kanye West - Stronger Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Hva heter den sangen som går på TV Norge, på UEFA Champions league reklamen? 9197237[/snapback] Jeg quoter meg selv og venter på svar. Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Noen som vet hva den sangen som inneholder "i wish that you where my girl" heter? Mener at det er det de sier, har prøvd google, den er litt rask, det er det eneste jeg husker, hørte den på radion for ikke så lenge siden, men så ikke på hva kanalen var heller, bare sang på den et par dager senere, også begynte jeg å lure på hva den het :!: SÅ, er det noen som vet det? 9162635[/snapback] Noen som vet det eller? Har sååå sinnsykt lyst på den sangen! Lenke til kommentar
rublings Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Noen som vet hva den sangen som inneholder "i wish that you where my girl" heter? Mener at det er det de sier, har prøvd google, den er litt rask, det er det eneste jeg husker, hørte den på radion for ikke så lenge siden, men så ikke på hva kanalen var heller, bare sang på den et par dager senere, også begynte jeg å lure på hva den het :!: SÅ, er det noen som vet det? 9162635[/snapback] Noen som vet det eller? Har sååå sinnsykt lyst på den sangen! 9203940[/snapback] Hvilken sjanger? R&B? Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Fant ut Endret 3. august 2007 av Lilja4ever Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Leiter etter ein country sang, norsk. Synger " Åååååoå Masey Ferguson" Sørlending som synger, Bryne eller rundt der. Han synger om å ha den tøffeste traktoren på prærien. Håper nokon veit kva eg meiner. Mvh Brynjulv. Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Noen som vet hva den sangen som inneholder "i wish that you where my girl" heter? Mener at det er det de sier, har prøvd google, den er litt rask, det er det eneste jeg husker, hørte den på radion for ikke så lenge siden, men så ikke på hva kanalen var heller, bare sang på den et par dager senere, også begynte jeg å lure på hva den het :!: SÅ, er det noen som vet det? 9162635[/snapback] Noen som vet det eller? Har sååå sinnsykt lyst på den sangen! 9203940[/snapback] Hvilken sjanger? R&B? 9203947[/snapback] Nei, har funnet en R&B sang som er sånn, ved å søke på "i wish that you were my girl" på google, den heter Latif med My man's girl, men det er ikke den... Den er litt sånn techno aktig Men ikke techno, som jeg sa, litt rask Veit ikke hva sjangeren heter men det er noe lignende techno & trance ... Men noen må vite hva den heter, når jeg har hørt den på radioen for noen dager siden, og en venninne av meg hadde også hørt den, men de sa ikke hva sangen het, og det var på radio prime (halden og strømstad sin kanal)... Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 En Norsk eller svensk sang jeg brukte høre på sent på 90 tallet. Den er veldig rolig og fin, og jeg mener den var på vg - topp 40 cd plata en gang Husker ikke mye fra sangen, bare at jeg elsket den, og den var veldig populær.. Lenke til kommentar
jarlehol Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Leiter etter ein country sang, norsk. Synger " Åååååoå Masey Ferguson" Sørlending som synger, Bryne eller rundt der. Han synger om å ha den tøffeste traktoren på prærien. Håper nokon veit kva eg meiner. Mvh Brynjulv. 9204057[/snapback] Dette er Tommy & Tigeren med sangen "Massey Ferguson". Kommer ikke fra Sørlandet, men fra Sandnes-området. Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Hei Lurer på en sang på svensk, det er noe som ligner på rap det er snakk om. Det eneste jeg kan fortelle er at jeg tror teksten er slik: "step it up (parti som er uklart) say voff". Dette er altså i refrenget. Ikke allverden, men det er da noe. Har prøvd å googlet litt, har komt fram til en sang som heter eberg - voff. Kan ikke med sikkerhet si om det er den, da jeg ikke har funnet noen måte å høre sangen på. Endret 4. august 2007 av Memphis88 Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Skavvise, hørte raskt på the voice i dag starten på ei låt som hørtes ut som en "cover" av Daft Punk, mulig det var robot rock, eller harder, better, faster, stronger? Har noen tips? 9203655[/snapback] Mulig det var en av sangene på Human After All Remixes-albumet eller Daft Club-albumet til Daft Punk. De to albumene er samlinger av remixer andre har gjort av noen av sangene deres. Human After All Remixes Daft Club Lenke til kommentar
square Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Heyy.. Trenger noen BRAE tips til sommersanger osv... Tenkte meg noe norskt men går med noen andre Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Heyy.. Trenger noen BRAE tips til sommersanger osv... Tenkte meg noe norskt men går med noen andre 9206020[/snapback] postgirobygget og kanskje litt hellbilis Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Heyy.. Trenger noen BRAE tips til sommersanger osv... Tenkte meg noe norskt men går med noen andre 9206020[/snapback] postgirobygget og kanskje litt hellbilis 9206042[/snapback] Jeg sitter ned på berget og ser ut over havet... nananananana! Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Leiter etter ein country sang, norsk. Synger " Åååååoå Masey Ferguson" Sørlending som synger, Bryne eller rundt der. Han synger om å ha den tøffeste traktoren på prærien. Håper nokon veit kva eg meiner. Mvh Brynjulv. 9204057[/snapback] Dette er Tommy & Tigeren med sangen "Massey Ferguson". Kommer ikke fra Sørlandet, men fra Sandnes-området. 9204617[/snapback] Stemte det. Takker. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Jeg leiter etter sangen i introfilmen til Colin Mcrae 2.0, noe som husker den? Litt laggete versjon av intro filmen LiTccJTiOTo Tror sangen er ganske kjent.... Anyone? 9202284[/snapback] Bump, bump, bumperibump! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Her har du lydfila. Litt lav bitrate, men det får gå. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Eneste jeg veit er at jeg TROR gruppa heter Avalon, også heter sangen noe med et dyr eller noe...hehe. noen som er flinke og kan tenke seg til hvem jeg mener,,, Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Nokon som veit kva songen i denne filmen heiter: Ikkje introen, men den etterpå. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Lurer på en sang som ble spilt på radioen i dag (P4), sangen er på norsk og handler om å komme hjem til norske fjell og fjorder. Noen som vet hva låta heter eventuelt artist/gruppe? 9162012[/snapback] Bump! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå