Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på hva en sang som jeg har hørt under en reklamefilm for NRK3 heter?

 

Jeg husker ikke så mye, men sangen er ganske kjent og det er en mann som synger om alle dagene i uken på engelsk og at det er noe som skjer hver dag tror jeg. Mener også å huske at han etter en av dagene synger "I love you".

 

Vet at dette ikke var den beste forklaringen, men jeg vet at sangen er såpass kjent at jeg tror noen vet hvilken sang jeg mener.

9193239[/snapback]

 

 

The Cure "friday I`m in love"?

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The Cure "friday I`m in love"?

9193307[/snapback]

Det var korrekt, takk :)

 

Nå lurer jeg på hva den sangen som gjentas ganske ofte i My Name Is Earl heter, den kommer flere ganger på jukeboxen på puben når noen trykker B-7 og når de er på homsebar. Hver gang den kommer begynner de å snakke om "Old School" osv.

Lenke til kommentar
The Cure "friday I`m in love"?

9193307[/snapback]

Det var korrekt, takk :)

 

Nå lurer jeg på hva den sangen som gjentas ganske ofte i My Name Is Earl heter, den kommer flere ganger på jukeboxen på puben når noen trykker B-7 og når de er på homsebar. Hver gang den kommer begynner de å snakke om "Old School" osv.

9193384[/snapback]

Rob Base & DJ EZ Rock- It Takes Two?

Lenke til kommentar
The Cure "friday I`m in love"?

9193307[/snapback]

Det var korrekt, takk :)

 

Nå lurer jeg på hva den sangen som gjentas ganske ofte i My Name Is Earl heter, den kommer flere ganger på jukeboxen på puben når noen trykker B-7 og når de er på homsebar. Hver gang den kommer begynner de å snakke om "Old School" osv.

9193384[/snapback]

Rob Base & DJ EZ Rock- It Takes Two?

9194071[/snapback]

Bingo igjen, er visst min lykkedag i dag :)

Lenke til kommentar

Jeg har en sang jeg hørte på veldig mye da jeg var lita, tror den var på vg lista topp 40 på 90 tallet en gang, den synges på norsk, men en svenske synger også sangen.. Den er rolig, en mann synger, og var veldig kjent på 90 tallet. Husker bare at jeg elsket denne sangen, men ikke noe tekst :(

 

Jeg vet at navnet til sangen har 2 ord :p

 

Kanskje jeg har hørt den på svensk.."sanningen" nevner i sangen..."tar slut" sier han også..kanskje "og sanningen tar slut, da seier jag at dom..."

 

- "øgon" nevnes..husker melodien nå..men sliter med å få tak i navnet:/

 

-" så seier jeg at du er min venn, og da e du kanskje det" nanna na-na naaa

 

Ting detter ned i hodet, tror kanskje det er på svensk jeg har hørt den!

Endret av Lilja4ever
Lenke til kommentar

Jeg har en sang jeg hørte på veldig mye da jeg var lita, tror den var på vg lista topp 40 på 90 tallet en gang, den synges på norsk, men en svenske synger også sangen.. Den er rolig, en mann synger, og var veldig kjent på 90 tallet. Husker bare at jeg elsket denne sangen, men ikke noe tekst :(

 

Jeg vet at navnet til sangen har 2 ord :p

 

Kanskje jeg har hørt den på svensk.."sanningen" nevner i sangen..."tar slut" sier han også..kanskje "og sanningen tar slut, da seier jag at dom..."

 

- "øgon" nevnes..husker melodien nå..men sliter med å få tak i navnet:/

 

-" så seier jeg at du er min venn, og da e du kanskje det" nanna na-na naaa

 

Ting detter ned i hodet, tror kanskje det er på svensk jeg har hørt den!

Endret av Lilja4ever
Lenke til kommentar

Noen som vet hvilken sang som brukes under Robinson reklamen på tv3?

Altså reklamen for den nye sesongen med norsk Robinson... Teksten er noe sånn som: "They were here first... osv..." Skummel stemme...

Hvis det i det hele tatt er en sang, og ikke en sang som er laget spesielt for den reklamen, vil jeg gjerne vite hvem sang det er...!

 

:)

Lenke til kommentar
Noen som vet hvilken sang som brukes under Robinson reklamen på tv3?

Altså reklamen for den nye sesongen med norsk Robinson... Teksten er noe sånn som: "They were here first... osv..." Skummel stemme...

Hvis det i det hele tatt er en sang, og ikke en sang som er laget spesielt for den reklamen, vil jeg gjerne vite hvem sang det er...!

 

:)

9195921[/snapback]

Imogen Heap - Hide and Seek

Lenke til kommentar

Lurer på hva melodien til den nye nissan note reklamen heter jeg da :roll:

 

Og så er det en sang til jeg prøver å finne. Det var ei dame som sang en sang her på tirsdag på trashkassett. Eneste jeg husker av sangteksten (sangen var veldig rar og spesiell :?) var et eller annet rundt "Lets get this party right" og noe med "lets get funky" trur jeg. Spillelistene på nrk har bare oppført trashkassett fra januar 2007 :S merkelig nok

Endret av Hektor123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...