Wipeout Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Hei, lurer på hva en sang som jeg har hørt under en reklamefilm for NRK3 heter? Jeg husker ikke så mye, men sangen er ganske kjent og det er en mann som synger om alle dagene i uken på engelsk og at det er noe som skjer hver dag tror jeg. Mener også å huske at han etter en av dagene synger "I love you". Vet at dette ikke var den beste forklaringen, men jeg vet at sangen er såpass kjent at jeg tror noen vet hvilken sang jeg mener. 9193239[/snapback] The Cure "friday I`m in love"? Endret 2. august 2007 av Wipeout Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 The Cure "friday I`m in love"? 9193307[/snapback] Det var korrekt, takk Nå lurer jeg på hva den sangen som gjentas ganske ofte i My Name Is Earl heter, den kommer flere ganger på jukeboxen på puben når noen trykker B-7 og når de er på homsebar. Hver gang den kommer begynner de å snakke om "Old School" osv. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 The Cure "friday I`m in love"? 9193307[/snapback] Det var korrekt, takk Nå lurer jeg på hva den sangen som gjentas ganske ofte i My Name Is Earl heter, den kommer flere ganger på jukeboxen på puben når noen trykker B-7 og når de er på homsebar. Hver gang den kommer begynner de å snakke om "Old School" osv. 9193384[/snapback] Rob Base & DJ EZ Rock- It Takes Two? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 The Cure "friday I`m in love"? 9193307[/snapback] Det var korrekt, takk Nå lurer jeg på hva den sangen som gjentas ganske ofte i My Name Is Earl heter, den kommer flere ganger på jukeboxen på puben når noen trykker B-7 og når de er på homsebar. Hver gang den kommer begynner de å snakke om "Old School" osv. 9193384[/snapback] Rob Base & DJ EZ Rock- It Takes Two? 9194071[/snapback] Bingo igjen, er visst min lykkedag i dag Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Jeg har en sang jeg hørte på veldig mye da jeg var lita, tror den var på vg lista topp 40 på 90 tallet en gang, den synges på norsk, men en svenske synger også sangen.. Den er rolig, en mann synger, og var veldig kjent på 90 tallet. Husker bare at jeg elsket denne sangen, men ikke noe tekst Jeg vet at navnet til sangen har 2 ord Kanskje jeg har hørt den på svensk.."sanningen" nevner i sangen..."tar slut" sier han også..kanskje "og sanningen tar slut, da seier jag at dom..." - "øgon" nevnes..husker melodien nå..men sliter med å få tak i navnet:/ -" så seier jeg at du er min venn, og da e du kanskje det" nanna na-na naaa Ting detter ned i hodet, tror kanskje det er på svensk jeg har hørt den! Endret 2. august 2007 av Lilja4ever Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Jeg har en sang jeg hørte på veldig mye da jeg var lita, tror den var på vg lista topp 40 på 90 tallet en gang, den synges på norsk, men en svenske synger også sangen.. Den er rolig, en mann synger, og var veldig kjent på 90 tallet. Husker bare at jeg elsket denne sangen, men ikke noe tekst Jeg vet at navnet til sangen har 2 ord Kanskje jeg har hørt den på svensk.."sanningen" nevner i sangen..."tar slut" sier han også..kanskje "og sanningen tar slut, da seier jag at dom..." - "øgon" nevnes..husker melodien nå..men sliter med å få tak i navnet:/ -" så seier jeg at du er min venn, og da e du kanskje det" nanna na-na naaa Ting detter ned i hodet, tror kanskje det er på svensk jeg har hørt den! Endret 2. august 2007 av Lilja4ever Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Bjørn Afzelius - Tusen Bitar Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Den sangen som var på tv idag. Allsang på grensen. Når han samen kom inn. Hva heter den sangen? Sami ednand? Ellålleelåeaaa Lenke til kommentar
kalli Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Noen som vet hvilken sang som brukes under Robinson reklamen på tv3? Altså reklamen for den nye sesongen med norsk Robinson... Teksten er noe sånn som: "They were here first... osv..." Skummel stemme... Hvis det i det hele tatt er en sang, og ikke en sang som er laget spesielt for den reklamen, vil jeg gjerne vite hvem sang det er...! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Noen som vet hvilken sang som brukes under Robinson reklamen på tv3?Altså reklamen for den nye sesongen med norsk Robinson... Teksten er noe sånn som: "They were here first... osv..." Skummel stemme... Hvis det i det hele tatt er en sang, og ikke en sang som er laget spesielt for den reklamen, vil jeg gjerne vite hvem sang det er...! 9195921[/snapback] Imogen Heap - Hide and Seek Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Hehe ... Artigper Men nå svarte han vel streng tatt på et spørsmål, hvorfor skulle han søke. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Var ikke rettet til ham, men heller det han svarte på. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Hva heter den sangen som går på TV Norge, på UEFA Champions league reklamen? Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Lurer på hva melodien til den nye nissan note reklamen heter jeg da Og så er det en sang til jeg prøver å finne. Det var ei dame som sang en sang her på tirsdag på trashkassett. Eneste jeg husker av sangteksten (sangen var veldig rar og spesiell :?) var et eller annet rundt "Lets get this party right" og noe med "lets get funky" trur jeg. Spillelistene på nrk har bare oppført trashkassett fra januar 2007 :S merkelig nok Endret 2. august 2007 av Hektor123 Lenke til kommentar
Viddi_boy Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Hva hetter denne? 432423.wav Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Bjørn Afzelius - Tusen Bitar 9195092[/snapback] Ei veninne sa det til meg for ca. 1 time siden, Så utrolig hærligt det var!! Men takk Lenke til kommentar
rublings Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Hva hetter denne? 9197423[/snapback] Pink - You and ur hand Eller noe slikt Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Den sangen som var på tv idag. Allsang på grensen. Når han samen kom inn. Hva heter den sangen? Sami ednand? Ellålleelåeaaa 9195794[/snapback] Sverre Kjelsberg og Mattis Hætta - "Sámiid Ædnan" Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 2.58- 3.20Det som er da på denne linken, Hva kalles den synge måten? rask og tøff 9189793[/snapback] Hvor blir jeg nødt til og bumpe? synd at jeg må da! 9192204[/snapback] Kanskje fordi det er a) techno, og b) det går ikke ann å spole i filmen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå