Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Så nettopp litt av en reklame på tv, og kjente den igjen. Den er ganske gammel, men jeg husker ikke hva det er reklame for.

Den handler om en gutt som kommer inn i en butikk for å kjøpe kondomer. Dama bak kassa virker ganske gretten. Gutten peker på diverse saker som henger bak dama på ei hylle, og tilslutt skjønner dama at det er kondomer han skulle ha.

Da kommer jenta til han gutten inn, rusler bak en hylle og henter en boks med tamponger. Mulig det er OB det er reklame for, kanskje! :p

Uansett så er sangen litt sånn søt, og jeg lurer på om noen vet hvem jeg mener og hva den heter.. Hørte ikke hele sangen, eller så mye av den egentlig:P

- Vesla

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! :)

Så nettopp litt av en reklame på tv, og kjente den igjen. Den er ganske gammel, men jeg husker ikke hva det er reklame for.

Den handler om en gutt som kommer inn i en butikk for å kjøpe kondomer. Dama bak kassa virker ganske gretten. Gutten peker på diverse saker som henger bak dama på ei hylle, og tilslutt skjønner dama at det er kondomer han skulle ha.

Da kommer jenta til han gutten inn, rusler bak en hylle og henter en boks med tamponger. Mulig det er OB det er reklame for, kanskje! :p

Uansett så er sangen litt sånn søt, og jeg lurer på om noen vet hvem jeg mener og hva den heter.. Hørte ikke hele sangen, eller så mye av den egentlig:P

- Vesla

9188900[/snapback]

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand they called it puppy love!!

usikker på hvilken versjon det er da...

Donny Osmond er vel den du vil ha

Endret av Footy
Lenke til kommentar
Jeg fikk med meg en musikkvideo på mtv for en stund siden(max en uke), men kommer ikke på hva den heter. Handlingen i filmen videoen utspant seg på en amerikans kaffeteria. Mange smukke piker men deriblandt en mindre smukk gammel dame som spilte trommer og stappet i seg kake.... Melodien var småfengende med fin "diggerytme", litt usikker på sjanger. Dance kanskje?

På slutten springer en av de smukke pikene ut og tror hun skal omfavne en dude som står utfor bilen sin, men istedet kommer en annen smukk pike springene å kaster seg over han...

Noen som vet hva sangen og gruppen het? Tror jeg har formidlet det jeg husker ivertfall :D

9178994[/snapback]

Hva skjer? Har folk sluttet å se/høre på fengende pop/dance låter, eller? :no:;)

Lenke til kommentar
Hei, lurer på hva de sangene i reklamen på TV3 for N.C.I.S og Robinson heter for noe.

9180233[/snapback]

Lurer selv på hva den heter. Har ikke sett reklame for NCIS men låta i Robinson reklamen er nais. Noen som har fått med seg hvilken låt dette er?

9191359[/snapback]

Fant dette på forrige side i tråden

NCIS, The Automatic - Monster. Robinson, Imogen Heap - Hide and Seek
Lenke til kommentar

Hei, lurer på hva en sang som jeg har hørt under en reklamefilm for NRK3 heter?

Jeg husker ikke så mye, men sangen er ganske kjent og det er en mann som synger om alle dagene i uken på engelsk og at det er noe som skjer hver dag tror jeg. Mener også å huske at han etter en av dagene synger "I love you".

Vet at dette ikke var den beste forklaringen, men jeg vet at sangen er såpass kjent at jeg tror noen vet hvilken sang jeg mener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...