vesla Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Hei! Så nettopp litt av en reklame på tv, og kjente den igjen. Den er ganske gammel, men jeg husker ikke hva det er reklame for. Den handler om en gutt som kommer inn i en butikk for å kjøpe kondomer. Dama bak kassa virker ganske gretten. Gutten peker på diverse saker som henger bak dama på ei hylle, og tilslutt skjønner dama at det er kondomer han skulle ha. Da kommer jenta til han gutten inn, rusler bak en hylle og henter en boks med tamponger. Mulig det er OB det er reklame for, kanskje! Uansett så er sangen litt sånn søt, og jeg lurer på om noen vet hvem jeg mener og hva den heter.. Hørte ikke hele sangen, eller så mye av den egentlig:P - Vesla Lenke til kommentar
Footy Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Hei! Så nettopp litt av en reklame på tv, og kjente den igjen. Den er ganske gammel, men jeg husker ikke hva det er reklame for. Den handler om en gutt som kommer inn i en butikk for å kjøpe kondomer. Dama bak kassa virker ganske gretten. Gutten peker på diverse saker som henger bak dama på ei hylle, og tilslutt skjønner dama at det er kondomer han skulle ha. Da kommer jenta til han gutten inn, rusler bak en hylle og henter en boks med tamponger. Mulig det er OB det er reklame for, kanskje! Uansett så er sangen litt sånn søt, og jeg lurer på om noen vet hvem jeg mener og hva den heter.. Hørte ikke hele sangen, eller så mye av den egentlig:P - Vesla 9188900[/snapback] Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand they called it puppy love!! usikker på hvilken versjon det er da... Donny Osmond er vel den du vil ha Endret 1. august 2007 av Footy Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Det er nok Puppy Love, av Donny Osmond. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Jeg fikk med meg en musikkvideo på mtv for en stund siden(max en uke), men kommer ikke på hva den heter. Handlingen i filmen videoen utspant seg på en amerikans kaffeteria. Mange smukke piker men deriblandt en mindre smukk gammel dame som spilte trommer og stappet i seg kake.... Melodien var småfengende med fin "diggerytme", litt usikker på sjanger. Dance kanskje? På slutten springer en av de smukke pikene ut og tror hun skal omfavne en dude som står utfor bilen sin, men istedet kommer en annen smukk pike springene å kaster seg over han... Noen som vet hva sangen og gruppen het? Tror jeg har formidlet det jeg husker ivertfall 9178994[/snapback] Hva skjer? Har folk sluttet å se/høre på fengende pop/dance låter, eller? Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Hva skjer? Har folk sluttet å se/høre på fengende pop/dance låter, eller? hadde isåfall vært et steg i riktig retning for menneskeheten Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 2.58- 3.20 Det som er da på denne linken, Hva kalles den synge måten? rask og tøff Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Hva heter denne sangen her? Har noen gloser fra refrenget. "All you hear is radio mana" godt mulig jeg har skrevet feil, men det er i nærheten. En låt med skikkelig rytme i. Anyone? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Det er feil, den heter Radio Gaga og Queen har lagd den. En av deres megahits. http://www.youtube.com/watch?v=U0jw0IPYRAM Endret 1. august 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Noen som vet hvilken låt det her er? Høres ut som om det er noe med DMX, men er usikker.. 9175916[/snapback] ingen som vet? 9180194[/snapback] ingen?? 9186889[/snapback] Lenke til kommentar
ocvmelbye Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Hva er det orginalsangen til denne sangen heter?Onkel Afro - h..n. - yxing ova 9186703[/snapback] ingen? ;S Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Er det noen som vet hva sangen på denne video'n heter? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Guano Apes - Open Your Eyes. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Guano Apes - Open Your Eyes. 9191052[/snapback] Tusen takk. Lenke til kommentar
Peders1 Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Hei, lurer på hva de sangene i reklamen på TV3 for N.C.I.S og Robinson heter for noe. 9180233[/snapback] Lurer selv på hva den heter. Har ikke sett reklame for NCIS men låta i Robinson reklamen er nais. Noen som har fått med seg hvilken låt dette er? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Guano Apes - Open Your Eyes. 9191052[/snapback] Tusen takk. 9191183[/snapback] Beste sangen, kose sangen! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Hei, lurer på hva de sangene i reklamen på TV3 for N.C.I.S og Robinson heter for noe. 9180233[/snapback] Lurer selv på hva den heter. Har ikke sett reklame for NCIS men låta i Robinson reklamen er nais. Noen som har fått med seg hvilken låt dette er? 9191359[/snapback] Fant dette på forrige side i tråden NCIS, The Automatic - Monster. Robinson, Imogen Heap - Hide and Seek Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Hørte en sang her.. husker bare refrenget egentlig som var noe sånt som "dom di da dom di dei" elns.. Var ei dame som sang... NOen som har en anelse av hvem det er som synger og hva sangen heter? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 2.58- 3.20Det som er da på denne linken, Hva kalles den synge måten? rask og tøff 9189793[/snapback] Hvor blir jeg nødt til og bumpe? synd at jeg må da! Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Vet ikke om det er noen teknisk betegnelse for akkurat det partiet der.. Men det høres for meg ut som om det er Dr Alban, 2 Unlimited og Snow som sloss Endret 19. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Hei, lurer på hva en sang som jeg har hørt under en reklamefilm for NRK3 heter? Jeg husker ikke så mye, men sangen er ganske kjent og det er en mann som synger om alle dagene i uken på engelsk og at det er noe som skjer hver dag tror jeg. Mener også å huske at han etter en av dagene synger "I love you". Vet at dette ikke var den beste forklaringen, men jeg vet at sangen er såpass kjent at jeg tror noen vet hvilken sang jeg mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå