Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I filmen Big Daddy, spilles Sweet Child O Mine ca. midt i filmen. Jeg har skjekket på imdb, der står det at Guns N' Roses som artist, men det kan det ikke være fordi jeg hører at det er en dame/jente som synger (noe som er ganske langt fra Axl Rose)

Så er det noen her som har peiling på hva denne artisten heter? Eller ihvertfall hvilken versjon av sangen dette er?

mvh :)

Lenke til kommentar
I filmen Big Daddy, spilles Sweet Child O Mine ca. midt i filmen. Jeg har skjekket på imdb, der står det at Guns N' Roses som artist, men det kan det ikke være fordi jeg hører at det er en dame/jente som synger (noe som er ganske langt fra Axl Rose)

Så er det noen her som har peiling på hva denne artisten heter? Eller ihvertfall hvilken versjon av sangen dette er?

mvh :)

9182257[/snapback]

Det er Sheryl Crow som står bak versjonen som er på Big Daddy.

Lenke til kommentar
Leita etter artist og navn på ein song som for tida går på P3. Sida NRK sine spelelister tydeligvis ikkje fungera, og google ikkje finne den så lurte eg på om det va noken her som kanskje veit det.  :)

Her er ein del av teksten (meina den er i refrenget).

Thats why the world is telling me, your so fine.

Noken som veit?

9182017[/snapback]

We - That's why (you're so fine)

Lenke til kommentar
Er på jakt etter en skremmende fengende og jævlig svensk (kommersiel trance?) sang om en fugl som heter Roger som vil leke med vennene sine.

Noen som kan si meg hva denne mindre bra sangen heter og hvem som har den?

9181840[/snapback]

laser_inc-det_var_en_gång_en_fågel_(single_rmx)-vanilla.mp3 [3:38]

Kongelåt! :D

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Noen som veit hva sangen som spilles i "AKUTTEN" (E.R)-traileren som går på TV3 for tiden heter?

9179677[/snapback]

Jeg har hele tiden trodd dette er snow patrol, men greide ikke finne sangen. Er ikke helt sikker.

9180216[/snapback]

Snow Patrol - Signal Fire

Hei, lurer på hva de sangene i reklamen på TV3 for N.C.I.S og Robinson heter for noe.

9180233[/snapback]

NCIS, The Automatic - Monster. Robinson, Imogen Heap - Hide and Seek

Lenke til kommentar

Dette blir kanskje for vanskelig, men jeg må prøve uansett.

Noen her som vet hva drum&bass versjonen av sangen Papua New Guinea - The Future Sound of London heter?

Hørte den for første gang på jungletrain.net (Kombat Bass), om det kan hjelpe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...