Torjus Skrevet 31. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2007 Hva heter den siste sangen i filmen Ghostship, den som er når rulleteksten er? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 31. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2007 Er det noen som veit hva den sangen på Entourage(Episode 5, Sesong 4)der "turtle" røyker hasj, og "drama" ringer han?(ca 18 min ut i episoden) 9181854[/snapback] Mulig det er en av de som er listet her. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 31. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2007 I filmen Big Daddy, spilles Sweet Child O Mine ca. midt i filmen. Jeg har skjekket på imdb, der står det at Guns N' Roses som artist, men det kan det ikke være fordi jeg hører at det er en dame/jente som synger (noe som er ganske langt fra Axl Rose) Så er det noen her som har peiling på hva denne artisten heter? Eller ihvertfall hvilken versjon av sangen dette er? mvh Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 31. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2007 Hva heter den siste sangen i filmen Ghostship, den som er når rulleteksten er? 9182175[/snapback] Kos deg http://www.imdb.com/title/tt0288477/soundtrack Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 31. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2007 Hva skal du med en annen versjon enn Roses? Jeg mener og tror at det er Sheryl Crow som har den versjonen du er ute etter. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 31. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2007 I filmen Big Daddy, spilles Sweet Child O Mine ca. midt i filmen. Jeg har skjekket på imdb, der står det at Guns N' Roses som artist, men det kan det ikke være fordi jeg hører at det er en dame/jente som synger (noe som er ganske langt fra Axl Rose) Så er det noen her som har peiling på hva denne artisten heter? Eller ihvertfall hvilken versjon av sangen dette er? mvh 9182257[/snapback] Det er Sheryl Crow som står bak versjonen som er på Big Daddy. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 31. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2007 Leita etter artist og navn på ein song som for tida går på P3. Sida NRK sine spelelister tydeligvis ikkje fungera, og google ikkje finne den så lurte eg på om det va noken her som kanskje veit det. Her er ein del av teksten (meina den er i refrenget). Thats why the world is telling me, your so fine. Noken som veit? 9182017[/snapback] We - That's why (you're so fine) Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 31. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2007 Takk, det var den jeg lette etter. Lenke til kommentar
Viddi_boy Skrevet 31. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2007 har ett opptak av en sang såm går sånn hær: im not her for your ready to take me. Noen såm vet hvilken sang det er? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 31. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2007 har ett opptak av en sang såm går sånn hær: im not her for your ready to take me. Noen såm vet hvilken sang det er? 9183375[/snapback] Vel den setningen gir ingen mening what so ever.. så litt vanskelig. sikker på at du har hørt riktig? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Er på jakt etter en skremmende fengende og jævlig svensk (kommersiel trance?) sang om en fugl som heter Roger som vil leke med vennene sine. Noen som kan si meg hva denne mindre bra sangen heter og hvem som har den? 9181840[/snapback] laser_inc-det_var_en_gång_en_fågel_(single_rmx)-vanilla.mp3 [3:38] Kongelåt! Endret 31. juli 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Er det noen som veit hva den sangen på Entourage(Episode 5, Sesong 4)der "turtle" røyker hasj, og "drama" ringer han?(ca 18 min ut i episoden) 9181854[/snapback] Mulig det er en av de som er listet her. 9182191[/snapback] Takker Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Noen som vet hva den sleipe musikken som spilles et par sekunder mellom hvergang det skjer noe i skilpaddemodusen i Wario Ware til GC heter? Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Noen som veit hva sangen som spilles i "AKUTTEN" (E.R)-traileren som går på TV3 for tiden heter? 9179677[/snapback] Jeg har hele tiden trodd dette er snow patrol, men greide ikke finne sangen. Er ikke helt sikker. 9180216[/snapback] Snow Patrol - Signal Fire Hei, lurer på hva de sangene i reklamen på TV3 for N.C.I.S og Robinson heter for noe. 9180233[/snapback] NCIS, The Automatic - Monster. Robinson, Imogen Heap - Hide and Seek Lenke til kommentar
ocvmelbye Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Hva er det orginalsangen til denne sangen heter? Onkel Afro - h..n. - yxing ova Lenke til kommentar
Jaghi Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Dette blir kanskje for vanskelig, men jeg må prøve uansett. Noen her som vet hva drum&bass versjonen av sangen Papua New Guinea - The Future Sound of London heter? Hørte den for første gang på jungletrain.net (Kombat Bass), om det kan hjelpe... Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Noen som vet hvilken låt det her er? Høres ut som om det er noe med DMX, men er usikker.. 9175916[/snapback] ingen som vet? 9180194[/snapback] ingen?? Lenke til kommentar
Viddi_boy Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Hva heter den sangen dær? 432423.wav Lenke til kommentar
Viddi_boy Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 OG disse to?? noen såm vet? 123.wav 1234.wav Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 (endret) De to siste er hvertfall Fergie - Big girls don't cry Gwen Stefani - 4 in the morning Den første hører jeg nesten bare skurring og prating.. Endret 1. august 2007 av TommyFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå