razh0r Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Limp Bizkit - Break Stuff Endret 11. mai 2005 av razh0r Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Det stemte faktisk! TUSEN TAKK Endret 11. mai 2005 av c[`]laburk Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 laburk' date='11/05/2005 : 20:10'] Det stemte faktisk!TUSEN TAKK Sangen er jo egentlig ikke så værst.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 limp bizkit - Hot Dog også gutter, bra den også. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 http://gprime.net/video.php/bringitback hva heter denne sangen Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 limp bizkit - Hot Dog også gutter, bra den også. F***, f***edy, f***, f***, f***! Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Dreiv å spile cs i stad, så var det en mongo som spilte musikk over in-game voice, men, så kom det en litt rå "sang". En techno/trance-versjon av sangen i filmen under http://home.no.net/spyder87/moped.mpeg Hva heter den? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Dreiv å spile cs i stad, så var det en mongo som spilte musikk over in-game voice, men, så kom det en litt rå "sang". En techno/trance-versjon av sangen i filmen under http://home.no.net/spyder87/moped.mpeg Hva heter den? Mener ikke å være nesevis, men har du sett filmen selv? På rulleteksten står det Music: "In Rock B-Bit" by Bodenständig 2000 Men det var kanskje originallåta du var på jakt etter? Lenke til kommentar
moray Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 http://gprime.net/video.php/bringitback hva heter denne sangen Culture Club - Do You Really Want To Hurt Me Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Dreiv å spile cs i stad, så var det en mongo som spilte musikk over in-game voice, men, så kom det en litt rå "sang". En techno/trance-versjon av sangen i filmen under http://home.no.net/spyder87/moped.mpeg Hva heter den? Mener ikke å være nesevis, men har du sett filmen selv? På rulleteksten står det Music: "In Rock B-Bit" by Bodenständig 2000 Men det var kanskje originallåta du var på jakt etter? Hehe.. Joda, har sett filmen. Ettersom det er jeg som har lastet den opp Men den jeg er på jakt etter, er mer en remix. Hvor denne sangen har blirr brukt. Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 heisan. har lurt lenge på en sang nå, så tenkte kanskje jeg skulle spørre her,. har hatt denne sangen en gang før, men nå finner jeg den ikke lenger. den er ganske gammel, helt sikkert fra 80-årene. sangen heter/begynner med: if i was a sailor ... så husker jeg ikke mer. noen som kanskje vet hvem som synger denne sangen. takker for alle svar Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Gå til allmusic.com og søk på Midge Ure. Der kan du høre om det kan være "If I Was", men du må registrere deg for å høre på sangene. Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 hukser når du sa det nå cro cop. tusen takk Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) 109 - Springbreak - Big Bad Love.mp3 [5:44] Forøvrig også fra Hard Dance Mania vol. 3. springbreak??? hmm ok jeg har lastet den ned men da er det cascada som har den men uansett it ROCKS Endret 12. mai 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg er på utkikk etter en tysk sang (pop/rock sjangeren) som ofte blir brukt i bilfilmer, men husker IKKE hva den heter!! Det er ei dame som synger. Noen som kan komme med råtips? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Jeg er på utkikk etter en tysk sang (pop/rock sjangeren) som ofte blir brukt i bilfilmer, men husker IKKE hva den heter!! Det er ei dame som synger. Noen som kan komme med råtips? Råtips, you say? Det første som slår meg er Nenas "99 Luftballons", men det er vel strengt talt ingen skikkelig billåt... EDIT: La inn originalquote for å lette forståelsen siden vi sprettet en ny side. Endret 12. mai 2005 av johnj Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) HAHA! JA Det var den! Har for meg jeg har hørt en nyinnspilling av den? Evt nyere enn orginalen... kan det stemme? Endret 12. mai 2005 av JKJK Lenke til kommentar
johnj Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) HAHA! JA Det var den! Har for meg jeg har hørt en nyinnspilling av den? Evt nyere enn orginalen... kan det stemme? Kan godt stemme det, vet at Goldfinger covret den i punkrockversjon under navnet "99 Red Balloons" for noen år tilbake - da med engelsk tekst. Hyggelig å kunne være til hjelp! Endret 12. mai 2005 av johnj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå