Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva heter den sangen som ble spilt nå kl 16.00 i tour de france? Det var en jente som sang noe med "And I´ll cry, memories of you" eller noe sånt. Tonen var ganske høy. Låten var forøvrig trance/techno.

9154452[/snapback]

Høres ut som Rektor - Cabo Frio.

Lenke til kommentar
Hei, leter etter denne sangen: her

noen som hvet hva den heter ? :D også interesert i samme musikk type/sjanger

9154364[/snapback]

Har ikkje høyrt sangen før, men det minner om Aphex Twin. Fila heiter jo "aphex shit", så det er truleg noko sånt. Sjangeren heiter forøvrig "IDM". ;)

Lenke til kommentar

9154364[/snapback]

Har ikkje høyrt sangen før, men det minner om Aphex Twin. Fila heiter jo "aphex shit", så det er truleg noko sånt. Sjangeren heiter forøvrig "IDM". ;)

9155545[/snapback]

det var jeg som kalte den aphex shit, har hørt mye på aphex twins, og synes den der var noe i samme duren, men det er nok ikke Aphex Twin :|

takk for sjanger navnet : )

Endret av ito
Lenke til kommentar
Lurer på hvem som har originalen til beaten i den låta her? Er Jay-Z & Nas, men jeg kjente igjen starten av låta da jeg så Gudfaren 2. Spilles i et tilbakeblikk med De Niro, der han går gjennom gata.

9155264[/snapback]

usikker på om noen "eier" den beaten, finnes 100 forskjellig versjoner av den, men Lil wayne feat, Juelz santana - black republican er mye bedre :p

foreslår deg å høre med noen på www.onsmash.com forumet : )

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Vet ikke hvem som synger, men høres ut som noe Brain Adams aktig. Den går noe sånt; "Down to the river, and down to the river we gooo"

Lenke til kommentar

Lol, det er Bruce Springsteen sin The River. Spilt inn en gang på 70-tallet, tror jeg. En av hans største hits. Du kan da ikke sammenligne mannen fansen kaller The Boss med med fløtepusgutten Brian Adams! Fy!

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Lurer på hvem som har originalen til beaten i den låta her? Er Jay-Z & Nas, men jeg kjente igjen starten av låta da jeg så Gudfaren 2. Spilles i et tilbakeblikk med De Niro, der han går gjennom gata.

9155264[/snapback]

usikker på om noen "eier" den beaten, finnes 100 forskjellig versjoner av den, men Lil wayne feat, Juelz santana - black republican er mye bedre :p

foreslår deg å høre med noen på www.onsmash.com forumet : )

9155684[/snapback]

Okei. Bare tenkte det kanskje var en kjent symfoni eller noe :p

Btw, Santana/Weezy-versjonen er en flopp i forhold ;)

Lenke til kommentar

9154364[/snapback]

leter fortsatt etter sangen : )

9157672[/snapback]

du kan jo prøve å høre igjennom aphex twin sine sanger å se om du kjenner den igjen.

ellers kan du prøve E.stonji. samme sjanger tror jeg.

Endret av JRL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...