Kimelimm Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 Hva heter denne sangen ? Det er noe kjapt jeg lagde ut i FL Studio, har ingen klipp der det er den sangen heller, den er mye roligere og slik! PLZ svar! HVEM_SANG.mp3 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 Hvem sang? Beklager, men jeg aner ikke hvem som sang den. Eller mener du hva sangen heter? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Hva heter denne sangen ? Det er noe kjapt jeg lagde ut i FL Studio, har ingen klipp der det er den sangen heller, den er mye roligere og slik! PLZ svar! 9137215[/snapback] Er det ikke Chariots of Fire? Edit: Jepps, det er den. Endret 24. juli 2007 av CurSe Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 Hvem sang? Beklager, men jeg aner ikke hvem som sang den. Eller mener du hva sangen heter? 9137259[/snapback] SPRÅKFLIKKERI! RAPPORTERT! Lenke til kommentar
MonZteR Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Hei folkens! noen som har peiling på hva denne låta heter? sang_3.wav Endret 25. juli 2007 av MonZteR Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 En link hadde hjulpet? Lenke til kommentar
MonZteR Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) hei hei! Jeg hører ofte disse sangene på treningsstudioet: noen som vet hva de heter? sang_1.wav sang_3.wav sang_2.wav Løst: Velvet - Fix Me (blei no kluss med innlegga osv Endret 25. juli 2007 av MonZteR Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Ikke fjern vedleggene igjen da. Den ene er "Velvet - Fix Me" Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Hørtes ut som Velvet alt samma. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Hvem sang? Beklager, men jeg aner ikke hvem som sang den. Eller mener du hva sangen heter? SPRÅKFLIKKERI! RAPPORTERT! skal du rapportere noen for å "ta" måten du skriver på bør du iallefall skrive mer riktig norsk. det heter hvilken sang. hvem brukes om personer som i hvem kommer tuslende der? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Hvem sang? Beklager, men jeg aner ikke hvem som sang den. Eller mener du hva sangen heter? 9137259[/snapback] Sorry jeg hadde dårlig tidog tenkte ikke! EDIT: TAKK CURSE Endret 25. juli 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 NB. Ikke noe overdreven bruk av store bokstaver nå da Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 http://www.apple.com/trailers/universal/am...ster/large.html Hva heter sangen med han fyren som synger her? Kommer etter en stund i traileren. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) http://www.apple.com/trailers/universal/am...ster/large.html Hva heter sangen med han fyren som synger her? Kommer etter en stund i traileren. 9139008[/snapback] det er Jay-Z - Heart Of The City eventuelt Bobby Bland- In the Heart of the City Endret 25. juli 2007 av JRL Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Hvem sang? Beklager, men jeg aner ikke hvem som sang den. Eller mener du hva sangen heter? SPRÅKFLIKKERI! RAPPORTERT! skal du rapportere noen for å "ta" måten du skriver på bør du iallefall skrive mer riktig norsk. det heter hvilken sang. hvem brukes om personer som i hvem kommer tuslende der? 9138181[/snapback] Jeg har ikke tatt feil av de to. Monzter: En av de andre er Infernal - I Won't Be Crying. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Noen som vet hva den rolige sangen han spiller fra 1:08 heter? Har hørt den før, men det var lenge siden.. 9135254[/snapback] Rimelig sikker på at det er God bless the USA. Link: http://youtube.com/watch?v=RssIN3ustUw bare melodi: http://www.freewebs.com/hanadan03/leegreen...blesstheusa.mid Endret 25. juli 2007 av kajac Lenke til kommentar
tinyb00m Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Hei, har sett reklame for N.C.I.S på tv3, der spilles en rolig melodi i bakgrunnen, men har funnet ut at det ikke er themesongen til selve serien. Er nok bare en reklamemelodi tv3 bruker når de viser reklame for serien. Synes den meldodien er kjempefin, og håper noen vet hva sangen/melodien heter? Og hvor evnt jeg kan finne den. På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar
Nariel Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Hei, har sett reklame for N.C.I.S på tv3, der spilles en rolig melodi i bakgrunnen, men har funnet ut at det ikke er themesongen til selve serien. Er nok bare en reklamemelodi tv3 bruker når de viser reklame for serien. Synes den meldodien er kjempefin, og håper noen vet hva sangen/melodien heter?Og hvor evnt jeg kan finne den. På forhånd tusen takk! 9141183[/snapback] The Automatic - Monster (: Lenke til kommentar
jH- Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Har lurt en god stund på denne her. Hva heter sangen / artisten som går i starten av videoklippet?R8nDp2YTMno (Prøvde å luke ut noe tekst før å søke på, men uten hell ) 9133216[/snapback] Bumpser meg selv i forsøk på å få et navn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå