MKej Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hva heter den sangen som er i IC Companys( Kles merke) reklamen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hva heter den sangen som "felesmurfen" er parodi på? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hva heter den sangen som "felesmurfen" er parodi på? Den svenske(!) versjonen er ihvertfall basert på rednex - old pop in an oak. AtW Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) leter etter en trance sang. jeg vet at inni sangen så kommer det sånne sinsykt råe mixer og midt inni dem da er den en fyr med mørk skummel stemme som snakker/synger. "sell your sole and i will give you power.sell your soul and the darkness will rule" og "the darkness will rule" er en sinnsykt rå trance mix som bare varmer inni npr jeg hører han dere fyren synge/snakke i den sangen. THX til den som finner denne låten Og de andre som prøver bare sier det på forhånd EDIT: troR _kanskje_ at sangen heter "darkness" elns EDIT2: Hard Dance Mania Vol. 3 CD1 - Mixed By Pulsedriver -16- Secret Service - Darkness (Pulsedriver Remix) fant den Endret 10. mai 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Lurer på om det er noen som vet hva låta i den Gilde-reklamen som går på TV3 nå for tiden heter. Den er så kul... edit: den hvor hu dama står ved kjøttdisken og så får vi se et nabolag som griller.. Endret 10. mai 2005 av galskapen Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) lurer på flere sanger je vettu... enda en trance/eurodance låt da.. den begynner slik "the hearthache is over. i pushed you aside." Endret 10. mai 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Vet noen hva den sangen fra Gilde reklamen heter. Dere vet den reklamen hvor alle i nabolaget griller ute i hagen samtidig som de danser EDIT: Jeg bør visst lære meg 2 ting 1. Å bruke øynene 2. Å bruke Søk knappen jaja. uansett var det visst snakk om at sangen het Rapper's Delight og er av Sugarhill Gang Endret 10. mai 2005 av Bluesky Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Bluesky: Les posten som er to over din egen! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Vet noen hva den sangen fra Gilde reklamen heter.Dere vet den reklamen hvor alle i nabolaget griller ute i hagen samtidig som de danser EDIT: Jeg bør visst lære meg 2 ting 1. Å bruke øynene 2. Å bruke Søk knappen jaja. uansett var det visst snakk om at sangen het Rapper's Delight og er av Sugarhill Gang For å presisere litt: Basslinjen er hentet fra "Rapper's Delight", mye av den andre inspirasjonen er tatt fra Grandmaster Flash. Altså et lite sammensurium av gamle rapklassikere og kunstnerisk frihet. Musikken fra filmen Grillvirus ble en kjempehit sommeren 2004.Vegard Skau Hansen i Spitfire har komponert musikken etter inspirasjon fra Grandmaster Flash. Her finnes forøvrig låten til nedlasting. Helt lovlig og greier. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Her finnes forøvrig låten til nedlasting. Helt lovlig og greier. Nedlastning? Får bare opp sånn stygg Qtime avspiller jeg Godt gjort da jeg ikke engang har Qtime installert her Lenke til kommentar
johnj Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Her finnes forøvrig låten til nedlasting. Helt lovlig og greier. Nedlastning? Får bare opp sånn stygg Qtime avspiller jeg Godt gjort da jeg ikke engang har Qtime installert her Prøvd å høyreklikke og valgt lagre mål som/lagre lenke som? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jaja, jeg fikk det til! ikke vær frekk! Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg har bare sett slutten av musikkvideoen, og jeg lurer på hva sangen heter. Fyren i musikkvideoen blir helt svart flere ganger imens det er en fargerik bakrunn. På slutten av videoen kommer han veldig nære ansiktet til ei dame imens han er ennå svart. Hva heter denne sangen? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 boomtown sangen, hva heter den? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) lurer på flere sanger je vettu... enda en trance/eurodance låt da.. den begynner slik "the hearthache is over. i pushed you aside." ååååå. har det på tunga. Er det ikke no groove coverage-liknende greier? Special D eller Groove Coverage - The End? Endret 11. mai 2005 av PepsiCo Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) 109 - Springbreak - Big Bad Love.mp3 [5:44] Forøvrig også fra Hard Dance Mania vol. 3. Endret 11. mai 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 109 - Springbreak - Big Bad Love.mp3 [5:44] boomtown sangen det? liksom til serien Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 109 - Springbreak - Big Bad Love.mp3 [5:44] boomtown sangen det? liksom til serien Nei, det var svar til oddis, som pepsico siterte. Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hva heter sangen til denne filmen? http://www.killsometime.com/Video/video.asp?video=Ownage-Mix Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 limp bizkit iafall, sangen var på mi:2 singelen deres. Vente litt da så skal jeg finne ut hva den heter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå