Sewero Skrevet 14. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2007 Hva heter sangen som hu dama i "A walk to remember" synger på det skuespillet? 9074602[/snapback] http://www.stlyrics.com/a/awalktoremember.htm Virker som det er den Only Hope med Mandy Moore Som forresten er DRITdeilig! Og filmen er ikke værst den heller Den ultimate partyfilmen med jenter 9074626[/snapback] Takk :_ Som forresten er DRITdeilig! Og filmen er ikke værst den heller Den ultimate partyfilmen med jenter Der mente du? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2007 Hva heter sangen som hu dama i "A walk to remember" synger på det skuespillet? 9074602[/snapback] http://www.stlyrics.com/a/awalktoremember.htm Virker som det er den Only Hope med Mandy Moore Som forresten er DRITdeilig! Og filmen er ikke værst den heller Den ultimate partyfilmen med jenter 9074626[/snapback] Takk :_ Som forresten er DRITdeilig! Og filmen er ikke værst den heller Den ultimate partyfilmen med jenter Der mente du? 9074637[/snapback] Hehe Ehm.... hu er deilig, OG jenter digger filmen. Litt for gutter, litt for jenter Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 Hva heter den sangen i Sesam Stasjon, den tellesangen. Er på jakt etter den engelske, av Pointer Sisters tror jeg... Lenke til kommentar
spirrevippen Skrevet 15. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Hva heter den sangen i Sesam Stasjon, den tellesangen. Er på jakt etter den engelske, av Pointer Sisters tror jeg... 9075442[/snapback] Ser ut som den heter Pinball Number Count Endret 15. juli 2007 av spirrevipp1 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 15. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 I filmen Undercover Brother fra 2002. hva heter sangen og hvem har sangen som blir i filmen. 1 time og 5 min uti filmen Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 15. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 http://www.imdb.com/title/tt0279493/soundtrack Her står alle låtene listet opp. Kos deg Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 Det er "feil" Canal Digital-reklamesang som er svart på for min del. Jeg mener ikke den hvor tven smeller i bakken mot slutten av reklamen, men den som kun inneholder fotballsupportere med ord på klærne og stoffene de har rundt seg. Altså antakeligvis ikke Whistle&Hum - Dreamers. Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 15. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Hva heter sangen i Montér-reklamen? Endret 15. juli 2007 av Lantador Lenke til kommentar
Joppa-ninijo Skrevet 15. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 Hva heter den sangen i Sesam Stasjon, den tellesangen. Er på jakt etter den engelske, av Pointer Sisters tror jeg... 9075442[/snapback] Ser ut som den heter Pinball Number Count 9076052[/snapback] Æsj, den var fissen. Den norske er best. En, to, tre, firh, fem, seks. sjuuu, åtth, ni, ti, elleve ooooog tooooollllllllvh! Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 15. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 Hva heter denne sangen? Lenke til kommentar
MicroS Skrevet 15. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 Hva heter den sangen hvor turboneger synger noe om oslo girl eller noe sant? tror det er noe av det nye albumet til turboneger.. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 Hva heter den sangen hvor turboneger synger noe om oslo girl eller noe sant? tror det er noe av det nye albumet til turboneger.. 9078782[/snapback] Heter ikke den Oslo is the best, eller no? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 15. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 Hva heter denne sangen? 9078764[/snapback] Baracuda - Ladida Lenke til kommentar
apocalypto Skrevet 15. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 Hva heter denne sangen? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 15. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 For hele verdens skyld håper jeg virkelig at den er laget kun for reklamen,et verre makkverk har jeg ikke hørt på lenge. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hei, Klarer ikke å finne en sang jeg hørte på YouTube for en stund siden, og husker verken artist eller tittel på sang. Artisten er fra England og jeg husker jeg slo opp navnet i Wiki, han har rødt hår. Musikkvideon er fra 80-tallet og artisten bruker solbriller og ikledd 80-tallsklær. Stemmen hans er egentlig overraskende bra til å ha det utseende han har, man skulle tro at han var kjekkere. Og han har et par ''dance moves'' som han tilføyer i musikkvideon. Altså, en Briter med rødt hår, iført 80-tallsstilen og god stemme. Det er også en bartender i musikkvideon som begynner å danse. Uansett, sangen går rolig for seg og er sett over 1 mill. ganger på YouTube. En på forumet linker til denne sangen via signaturen sin, og har helt til nå prøvd å finne den brukeren. Jeg fant den. Om det er noen som lurer på hvilken sang, så er det Rick Astley - Never Gonna Give You Up. Lenke til kommentar
krislomh Skrevet 15. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 hei! Så et programm på tv2 idag 15.07 der de skulle kåre norges sterkeste mann. sangen var helt til slutt, og når de sku se poengstillinga.. Noen som vet hva sangen heteer? Lenke til kommentar
krislomh Skrevet 15. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 hei. men hva heter sangen som var mens han 'lærte' folk å være wannabe sosser ? sangen er på denne filmen: http://youtube.com/watch?v=tXtb3qivtE4 9059311[/snapback] Burken ft. Erikane - Do you wanna be my fjortisboy noe sånnt;p er ikke så lett og finne tror jeg.. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 15. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 Ah dette irriterer meg, hørte den på jobben idag. den har vært på en film det var sex scene er litt komisk film men husker ikke hvem . lyric i sangen er noe som"let me lick you up and down til u say stop" "i wanna get frekay with you!" hehe morsom sang. takker for svar 9041807[/snapback] Er lov å lete litt selv Du har jo selv sagt hva sangen heter, et kjapt google og du har den... Silk - Wanna Get Freaky With You 9041934[/snapback] Oja :S da er jeg elendig til å søke siden lette en stund på både youtube og google:P Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 15. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) jeg lurer på hvilken låt de bruker på reklamen for "splitter pine gal" på tv2 Zebra?.. en skikkelig nøtt det her.. men noen som vet? Endret 15. juli 2007 av Tanya Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå