Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

På tv er det reklame for kid interiør med en utrolig fet sang som jeg ikke vet hva heter.

 

Den går sånn her:

 

i never felt this way, how can it be, that love is beautiful, when you're with me

 

 

Er en mann som synger med gitar i bakgrunnen.

 

 

Finner ikke ut hva den sangen heter? noen som vet?

9048601[/snapback]

Det er ikke den Dancing in the moonshine/moonlight?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På tv er det reklame for kid interiør med en utrolig fet sang som jeg ikke vet hva heter.

 

Den går sånn her:

 

i never felt this way, how can it be, that love is beautiful, when you're with me

 

 

Er en mann som synger med gitar i bakgrunnen.

 

 

Finner ikke ut hva den sangen heter? noen som vet?

9048601[/snapback]

Det er ikke den Dancing in the moonshine/moonlight?

9048904[/snapback]

 

 

Er nok ikke den heller. Mine mistanker heller mot at denne sangen er spesielt laget for formålet. Jeg ville sendt en mail til Kid interiør og spurt om hva sangen heter.

Etter et raskt søk i tråden her ser jeg at det er flere som lurer, men ingen som har kommet med riktig svar.

Lenke til kommentar
Hallo

 

Driver å redigerer en film, der det er bakgrunsmusikk jeg ønsker å forsterke...

Hva heter disse 4 lydklippene ? :hmm:

 

 

edit: overse stemmene som er i bak(/for)grunnen...

9051303[/snapback]

 

Den første er hvertfall Pendulum - Fasten Your Seltbelt Feat. The Freestylers

9051463[/snapback]

Thx :D Noen som kjenner igjen de 2/3 andre? Endret av r2d290
Lenke til kommentar
Hørte en trance/poplåt på fylla i helga. Grunnet min manglende tilstedeværelse fikk jeg kun med meg:

 

"Me and Jessie... Running trough the after rain?" *fengende beat*

 

Tipper det er en old school Soda Pop-ish låt fra 90-tallet. Anyone?

9004543[/snapback]

 

Rollerdisco - Dear Jessie

 

Jeg søker en trance låt jeg hørte i en bil jeg satt på med som jeg ikke huskerhvem var så får heller ikke spørt noen men den går med ganske bøøs bass, og det er en datalaget kjærring stemme som sier noe i denne duren: "Move your body" eller "shake your body" også kommer det sånn hakkete tonehopp med samme stemmen bare bittesmå klipp så det blir sånn techno hakkete og den går opp og så ned i tone fallet også kommer "shake your body greiene igjen, er stort sett bare det jeg husker av sangen, mulig det var en litt sånn 90 tals trance lyd i tilleg sånnsom beverly hils cop lyden bare anen melodi seff,

 

håper noen digger denne låten så godt at de skjønner hvem jeg mener:)

8996246[/snapback]

Med en gang tenker jeg: Eiffel 65 - Move Your Body. Riktignok mannestemme.

zdecGFSJ_eQ

 

 

 

Hva heter sangen i denne? Ofte brukt i Football-filmer

http://www.break.com/index/hulksellscars.html

9004583[/snapback]

nei det er ikke den, aøtså jeg kan veldig mye og meget mye trance og denne er faktisk en som har vært en smule kjent men jeg aldri har hørt så kan den er eldgammel, eller helt ny eller, stemmen er en kjærring stemme som er data forvrengt veldig lyst, så sier hun ett eller annet "feel your body" også stønner hun men veldig hakkete, da mener jeg akkurat som du står og vrir volum knappen opp og ned veldig fort, a a a i a i ia ia aaaa aa feel your body.... aaa ia ia ia aaaia ia iaaaaa med en ganske rask trance beat i bakgrunne med feet bass. så er det en slags 80 tals "layer" på den akkurat som den synten de bruker i beverly hils cop (samme lyden)

9045137[/snapback]

 

 

FANT DEN ENDELIG

 

 

Milk Inc - free your mind

Lenke til kommentar
Har en vanskelig en til dere her...

Jeg s på F.R.I.E.N.D.S  så kom det en sang, romantisk, det var en mann som sang å i refrenget så sang han: "always alone" noen som vet noe ?

takker for alle svar :)

9055723[/snapback]

Hvis du husker noe av hva som skjedde i episoden kunne jeg kanskje hjulpet.

Men du bør svare fort, for jeg reiser på ferie un ukes tid om ... under syv timer :p

Lenke til kommentar
Har en vanskelig en til dere her...

Jeg s på F.R.I.E.N.D.S  så kom det en sang, romantisk, det var en mann som sang å i refrenget så sang han: "always alone" noen som vet noe ?

takker for alle svar :)

9055723[/snapback]

Hvis du husker noe av hva som skjedde i episoden kunne jeg kanskje hjulpet.

Men du bør svare fort, for jeg reiser på ferie un ukes tid om ... under syv timer :p

9056431[/snapback]

 

Vel Joey og Chandler satt og så på regnet i hver sin bolig, eller Joey så på en sånn liten fontene ting, og de satt og tenkte på hverandre og savna hverandre og sånt :)

Endret av Eivicious
Lenke til kommentar
Lurer på hva en gammel jazz-låter heter. Er kvinnelig vokal og hun synger masse som money-schmoney, mink, schmink, pearls, schmearls... Handler om luksus/penger og kjærlighet :p

8994307[/snapback]

Har fortsatt ikke funnet denne sangen :/ noen som kan hjelpe meg?

9013654[/snapback]

Hjeelp! :(

ingen som tar utfordringen med et litt vanskelig spm for en gangs skyld? :innocent:

9048076[/snapback]

bumpe på toppen av siden
Lenke til kommentar
Vel Joey og Chandler satt og så på regnet i hver sin bolig, eller Joey så på en sånn liten fontene ting, og de satt og tenkte på hverandre og savna hverandre og sånt :)

Sesong to, episode 17. "The One Where Eddie Moves In"

Sangen du leter etter er Jamie O'Neal - All By Myself. Finnes en del versjoner av den tror jeg, så det er ikke sikkert Jamie O'Neal sang den du hørte, kan ha vært noen andre. Men nå vet du hvertfall hva sangen heter ...

Flaks for deg at jeg våkna alt for tidlig ;)

 

EDIT: sangen het forresten ... Myself, ikke ... My Self.

Pirk, men likevel.

Endret av Bluum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...