Patney Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Noen her som har TV3+? Teve tre pluss, altså. Noen som vet hvilken sang det er som spiller i reklamen til The Beach? Den er sånn duuuuuuuuuh duuuuuuuuuuh duuuuuuuuh dudu, duuuuuuuuuh duuuuuuuuh duuuuuuuh dudu. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Hørte en sang på radion i bilen i går. Det var norsk rap sang, 1-2 menner som sang. Og så var det eller hørtes ut som småunger som sang i refrenget. Noen som vet hvilken sang jeg prater om ? Edit: Fant det ut: Var Erik og Kriss Endret 10. juli 2007 av Raste Lenke til kommentar
macciato Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 IGJEN : nå blir jeg smågal:P Har hørt en sang på reklame som er så sinnssykt fin, men har ikke peiling hvem som har den: så, Det er i en Clausthaler-reklame (øl) Og da synger ei dame : suddenly I find myself standing here falling in love with you....Veldig rolig sang=)Hjelp! cry.gif 9011674[/snapback] Et lite søk i tråden og du hadde funnet at den låta er spesiallaget til reklamefilmen, og således ikke å få tak i. Dessverre. 9014314[/snapback] åååh:S da skal jeg lage resten selv:p Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Er ute etter en sang av en dame. Den går på en eller annen reklame, husker ikke hvilken. Hørte den på radio i bilen og den var laget av "svenske et-eller-annet". Lite info, men noen som har en ide til hvilken det kan være? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Er ute etter en sang av en dame. Den går på en eller annen reklame, husker ikke hvilken. Hørte den på radio i bilen og den var laget av "svenske et-eller-annet". Lite info, men noen som har en ide til hvilken det kan være? 9046121[/snapback] Saab-reklamen? Isåfall så heter den Release me. Husker ikke hvem som lagde den. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Er ute etter en sang av en dame. Den går på en eller annen reklame, husker ikke hvilken. Hørte den på radio i bilen og den var laget av "svenske et-eller-annet". Lite info, men noen som har en ide til hvilken det kan være? 9046121[/snapback] Saab-reklamen? Isåfall så heter den Release me. Husker ikke hvem som lagde den. 9046144[/snapback] Det stemte. Takk! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 noen som vet hva slags sang det er som blir spilt under the matrix reklamen? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 noen som vet hva slags sang det er som blir spilt under the matrix reklamen? 9046238[/snapback] Hvis det er fra denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=haiyj_blihk Så heter vel sangen Lacrimosa, som det står der i deskripsjonen. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 noen som vet hva slags sang det er som blir spilt under the matrix reklamen? 9046238[/snapback] Hvis det er fra denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=haiyj_blihk Så heter vel sangen Lacrimosa, som det står der i deskripsjonen. 9046321[/snapback] var ikke den nei ellers takk reklamen går på tv'en nå for tiden. siden den er søndagsfilmen? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 noen som vet hva slags sang det er som blir spilt under the matrix reklamen? 9046238[/snapback] Hvis det er fra denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=haiyj_blihk Så heter vel sangen Lacrimosa, som det står der i deskripsjonen. 9046321[/snapback] var ikke den nei ellers takk reklamen går på tv'en nå for tiden. siden den er søndagsfilmen? 9046492[/snapback] Har ikke sett reklamen, men tipper det enten er "Crystal Method - Matrix Theme" eller "Enigma - Matrix Theme". Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Saab-reklamen? Isåfall så heter den Release me. Husker ikke hvem som lagde den.9046144[/snapback] Oh Laura. ^^ Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Hei, Klarer ikke å finne en sang jeg hørte på YouTube for en stund siden, og husker verken artist eller tittel på sang. Artisten er fra England og jeg husker jeg slo opp navnet i Wiki, han har rødt hår. Musikkvideon er fra 80-tallet og artisten bruker solbriller og ikledd 80-tallsklær. Stemmen hans er egentlig overraskende bra til å ha det utseende han har, man skulle tro at han var kjekkere. Og han har et par ''dance moves'' som han tilføyer i musikkvideon. Altså, en Briter med rødt hår, iført 80-tallsstilen og god stemme. Det er også en bartender i musikkvideon som begynner å danse. Uansett, sangen går rolig for seg og er sett over 1 mill. ganger på YouTube. En på forumet linker til denne sangen via signaturen sin, og har helt til nå prøvd å finne den brukeren. Endret 10. juli 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 ok, hva heter disse sangene, og hvem har dem. 1. ØPPNA DIN DØR. OCH SEI AT DU VIL HA MEG HER. 2. JAG VIL KJÄNNA MIN KROPP IMOT DIN, KJÄNNA DITT HJARTA SLÅ. plx Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Tommy Nilsson - Öppna Din Dörr [5:33] Gyllene tider - Känna din kropp mot min [3:06] Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Lurer på hva en gammel jazz-låter heter. Er kvinnelig vokal og hun synger masse som money-schmoney, mink, schmink, pearls, schmearls... Handler om luksus/penger og kjærlighet 8994307[/snapback] Har fortsatt ikke funnet denne sangen :/ noen som kan hjelpe meg? 9013654[/snapback] Hjeelp! ingen som tar utfordringen med et litt vanskelig spm for en gangs skyld? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Noen her som har TV3+? Teve tre pluss, altså. Noen som vet hvilken sang det er som spiller i reklamen til The Beach? Den er sånn duuuuuuuuuh duuuuuuuuuuh duuuuuuuuh dudu, duuuuuuuuuh duuuuuuuuh duuuuuuuh dudu. 9045258[/snapback] Sikkert Moby - Porcelain... Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 noen som vet hva slags sang det er som blir spilt under the matrix reklamen? 9046238[/snapback] Hvis det er fra denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=haiyj_blihk Så heter vel sangen Lacrimosa, som det står der i deskripsjonen. 9046321[/snapback] var ikke den nei ellers takk reklamen går på tv'en nå for tiden. siden den er søndagsfilmen? 9046492[/snapback] Har ikke sett reklamen, men det er mulig det er Queens of the Stoneage - No One Knows (UNKLE Reconstruction), fordi jeg vet TV3 har brukt den på noen søndagsfilmer (Bla. Spider Man) Lenke til kommentar
mfb Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 På tv er det reklame for kid interiør med en utrolig fet sang som jeg ikke vet hva heter. Den går sånn her: i never felt this way, how can it be, that love is beautiful, when you're with me Er en mann som synger med gitar i bakgrunnen. Finner ikke ut hva den sangen heter? noen som vet? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Noen her som har TV3+? Teve tre pluss, altså. Noen som vet hvilken sang det er som spiller i reklamen til The Beach? Den er sånn duuuuuuuuuh duuuuuuuuuuh duuuuuuuuh dudu, duuuuuuuuuh duuuuuuuuh duuuuuuuh dudu. 9045258[/snapback] Sikkert Moby - Porcelain... 9048201[/snapback] Det var riktig, tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå