Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Sliter medå finne tilbake til en sang av Wigan Pier... mest sannsynlig heter den noe med bam ? For eneste som går igjen er "chi bam bam bam, bam bam bam.. chi bam bam" osv :) håper noen har den og kan si navn. takk :)

vet forøvrig at det er wigan pier 37 den er på.. og det er track 10 :)

Endret av bobyboj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sliter medå  finne tilbake til en sang av Wigan Pier... mest sannsynlig heter den noe med bam ? For eneste som går igjen er "chi bam bam bam, bam bam bam.. chi bam bam" osv :) håper noen har den og kan si navn. takk :)

vet forøvrig at det er wigan pier 37 den er på.. og det er track 10 :)

9039885[/snapback]

Med den informasjonen du har skulle det ikke være så vanskelig å utføre et lite søk..

Lenke til kommentar

Hva heter sangen der ei dame synger:

"I like you just the way you are"

Hun legger trykk på ordet "way" når hun synger. Tror det er en gruppe som synger. Er både en dame og en mann elns. Tror de som synger er mørkhudet. Kinda RnB opplegg.

Populær sang som går på radioen..

anyone? =)

Lenke til kommentar
Hva heter sangen der ei dame synger:

"I like you just the way you are"

Hun legger trykk på ordet "way" når hun synger. Tror det er en gruppe som synger. Er både en dame og en mann elns. Tror de som synger er mørkhudet. Kinda RnB opplegg.

Populær sang som går på radioen..

anyone? =)

9040466[/snapback]

Timbaland ft Keri Hilson, DOE and Sebastian - [The Way I Are CDS #01] the Way I Are (Radio) [3:19]

Lenke til kommentar

Har to sanger jeg lurer på :)

Den ene går sånn i refrenget:

"Relax, take it easy, cause there is nothing..." også kan jeg ikke mer :p Ganske partylåt egentlig!

Den andre er litt mer rolig. Og refrenget går "in the middle of the night"...

Litt lite info, men håper noen klarer det :)

Andak

Lenke til kommentar

Ah dette irriterer meg, hørte den på jobben idag. den har vært på en film det var sex scene er litt komisk film men husker ikke hvem :hmm: .

lyric i sangen er noe som"let me lick you up and down til u say stop"

"i wanna get frekay with you!"

hehe morsom sang.

takker for svar

Lenke til kommentar
Ah dette irriterer meg, hørte den på jobben idag. den har vært på en film det var sex scene er litt komisk film men husker ikke hvem  :hmm: .

hehe morsom sang.

takker for svar

9041807[/snapback]

Er lov å lete litt selv :whistle:

Du har jo selv sagt hva sangen heter, et kjapt google og du har den...

Silk - Wanna Get Freaky With You

Lenke til kommentar
Har to sanger jeg lurer på :)

Den ene går sånn i refrenget:

"Relax, take it easy, cause there is nothing..." også kan jeg ikke mer :p Ganske partylåt egentlig!

Den andre er litt mer rolig. Og refrenget går "in the middle of the night"...

Litt lite info, men håper noen klarer det :)

Andak

9041547[/snapback]

Nr.2 kan være Billy Joel "River of dreams"

Lenke til kommentar
Ah dette irriterer meg, hørte den på jobben idag. den har vært på en film det var sex scene er litt komisk film men husker ikke hvem  :hmm: .

hehe morsom sang.

takker for svar

9041807[/snapback]

Another Level - Freak me

Kanskje?

Lenke til kommentar

Er en sang jeg kunne tenkt meg å finne igjen. Var en kvinnlig artist, husker ikke helt sjanger... men tror det var noe pop-aktig. Sangen var en hit for noen år siden. Eneste jeg husker av musikken var at det var akustisk gitar bla. der(i tillegg til andre ting). Det er musikkvidoen jeg husker best, det en svær amerikaner bil(husker ikke om den ble kjørt), slow-motion scener med indianer som danset og et bål og noe greier.

Lenke til kommentar

Hørte en av lederne på leirskolen synge på en sang som hadde veldig kul tekst.

Den går noe sånn som dette: (... husker jeg bare ikke alt der.)

She was number one ....

She was number two ....

She was number three ....

osv.

She was number seven and i took her to heaven.

She was number nine, and i took her from behind.

She was number ten and i used my parker pen.

også går det mye høyere.

Lenke til kommentar
Hørte en trance/poplåt på fylla i helga. Grunnet min manglende tilstedeværelse fikk jeg kun med meg:

"Me and Jessie... Running trough the after rain?" *fengende beat*

Tipper det er en old school Soda Pop-ish låt fra 90-tallet. Anyone?

9004543[/snapback]

Rollerdisco - Dear Jessie

Jeg søker en trance låt jeg hørte i en bil jeg satt på med som jeg ikke huskerhvem var så får heller ikke spørt noen men den går med ganske bøøs bass, og det er en datalaget kjærring stemme som sier noe i denne duren: "Move your body" eller "shake your body" også kommer det sånn hakkete tonehopp med samme stemmen bare bittesmå klipp så det blir sånn techno hakkete og den går opp og så ned i tone fallet også kommer "shake your body greiene igjen, er stort sett bare det jeg husker av sangen, mulig det var en litt sånn 90 tals trance lyd i tilleg sånnsom beverly hils cop lyden bare anen melodi seff,

håper noen digger denne låten så godt at de skjønner hvem jeg mener:)

8996246[/snapback]

Med en gang tenker jeg: Eiffel 65 - Move Your Body. Riktignok mannestemme.

zdecGFSJ_eQ

Hva heter sangen i denne? Ofte brukt i Football-filmer

http://www.break.com/index/hulksellscars.html

9004583[/snapback]

nei det er ikke den, aøtså jeg kan veldig mye og meget mye trance og denne er faktisk en som har vært en smule kjent men jeg aldri har hørt så kan den er eldgammel, eller helt ny eller, stemmen er en kjærring stemme som er data forvrengt veldig lyst, så sier hun ett eller annet "feel your body" også stønner hun men veldig hakkete, da mener jeg akkurat som du står og vrir volum knappen opp og ned veldig fort, a a a i a i ia ia aaaa aa feel your body.... aaa ia ia ia aaaia ia iaaaaa med en ganske rask trance beat i bakgrunne med feet bass. så er det en slags 80 tals "layer" på den akkurat som den synten de bruker i beverly hils cop (samme lyden)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...