zyprex Skrevet 7. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2007 Forresten, noen som vet om den mest kjente irske pub-sangen? Er på leting etter en spesiell irsk pubsang, og husker verken tekst eller melodi. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 7. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2007 Lurer på en sånn sang som går på radioen, arbeidersang blanda med rap eller noe... norsk, vet ikke om noen har spurt før... visste ikke helt hva jeg skulle søke på... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2007 Lurer på en sånn sang som går på radioen, arbeidersang blanda med rap eller noe... norsk, vet ikke om noen har spurt før... visste ikke helt hva jeg skulle søke på... 9025388[/snapback] Det kan jo være så utrolig utrolig mye forskjellig Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 7. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2007 Refrenget er en sånn dame som synger på dialekt... jeg husker ikke hva hun synger.. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 7. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2007 Samvirkelaget ( Gatas Parlament og HopalongKnut) - Itjnå Fet sang forresten Lenke til kommentar
royale Skrevet 7. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2007 Noen som vet hvilken sang som spilles på starten av Planet Terror mellom den ene traileren og Planet Terror introen? Det er sånn rolig trompet spilling. Ganske kjent sang. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 8. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Hørte nettopp en sang på P4, men de sa ikke hva den het, så da får jeg spørre her. Utdrag fra teksten: "And all I can say at the end of the day, when you're holding me - finally". Anyone? Edit: Har hørt den en god del ganger på radioen nå, men har jo aldri lagt merke til hva den heter. Så den er en typisk radio-hit. Endret 8. juli 2007 av Kasp Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 Forresten, noen som vet om den mest kjente irske pub-sangen? Er på leting etter en spesiell irsk pubsang, og husker verken tekst eller melodi. 9025272[/snapback] Tar en råsjans på Dirty Old Town eller Whiskey In The Jar Hvis ikke så kan det jo være en av sangene her(klikkbar). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 Noen som vet om dette lille pianostykket som går igjen i serien Scrubs finnes i en ordentlig versjon? Høres kjent ut. Om det er laget for serien, noen som vet om noen fin pianomusikk? 9019624[/snapback] Anyone? Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 8. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 Forresten, noen som vet om den mest kjente irske pub-sangen? Er på leting etter en spesiell irsk pubsang, og husker verken tekst eller melodi. 9025272[/snapback] wild rover? Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 8. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Hva heter denne sangen? http://www.youtube.com/watch?v=53uDCXYVO9Q Lol, det sto jo under filmen xD Haha.. Endret 8. juli 2007 av Espen56 Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 8. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 Noen som vet hva denne sangen heter? http://www.brightcove.com/title.jsp?title=...annel=987368580 Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 8. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg hørte en sang for en liten stund siden som minnet meg vanvittig om "What i'v done" av Linkin Park, husker ikke særlig mye men var veldig like på at de var like fengende å melodiene hadde likheter Lenke til kommentar
mart00ny Skrevet 8. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 Hva heter sangene som er i den nye Canal Digital reklama og den som er i den Cleansing Wipes reklama? Lenke til kommentar
Joppa-ninijo Skrevet 8. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Jeg hørte en sang for en liten stund siden som minnet meg vanvittig om "What i'v done" av Linkin Park, husker ikke særlig mye men var veldig like på at de var like fengende å melodiene hadde likheter Linkin Park - Leave out all the rest Er på samme albumet som "what i`ve done", albumet heter "Minutes to midnight" Endret 8. juli 2007 av Joppa-ninijo Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 8. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 Hva heter sangene som er i Warcraft spillene og i World of Warcraft? Lenke til kommentar
jH- Skrevet 8. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 Warcraft Music Player Lenke til kommentar
nadle Skrevet 8. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 Noen som vet hva denne sangen heter? http://www.brightcove.com/title.jsp?title=...annel=987368580 9030510[/snapback] DJ Shadow - Blood on the Motorway Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 8. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Warcraft Music Player 9031451[/snapback] Ok, takk, veit du hvor jeg kan finne notene til disse? (kanskje feil sted å spørre tenker jeg) Endret 8. juli 2007 av mastergamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå