Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå blir jeg smågal:P Har hørt en sang på reklame som er så sinnssykt fin, men har ikke peiling hvem som har den: så, Det er i en Clausthaler-reklame (øl) Og da synger ei dame : suddenly I find myself standing here falling in love with you....Veldig rolig sang=)

Hjelp! :cry:

Lenke til kommentar

IGJEN : nå blir jeg smågal:P Har hørt en sang på reklame som er så sinnssykt fin, men har ikke peiling hvem som har den: så, Det er i en Clausthaler-reklame (øl) Og da synger ei dame : suddenly I find myself standing here falling in love with you....Veldig rolig sang=)

Hjelp! cry.gif

Lenke til kommentar
Hørte en sang på radioen. Var medley. Det var forskjellig sanger men den ene vil jeg vite navnet på. De sang sadesfaction, can not get more....sadesfaction.

9012191[/snapback]

Benny Benassi - Satisfaction

Eller The Rolling Stones - I can't get no satisfaction

Er vell sistnevnte du tenker på :p

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar
IGJEN : nå blir jeg smågal:P Har hørt en sang på reklame som er så sinnssykt fin, men har ikke peiling hvem som har den: så, Det er i en Clausthaler-reklame (øl) Og da synger ei dame : suddenly I find myself standing here falling in love with you....Veldig rolig sang=)

Hjelp! cry.gif

9011674[/snapback]

Et lite søk i tråden og du hadde funnet at den låta er spesiallaget til reklamefilmen, og således ikke å få tak i. Dessverre.

Lenke til kommentar

Nå har jeg hørt en sang en god del ganger på P4 og leita meg halvt i hjel men finner den ikke....

refrenget er no sånn som: Its not eeeeeeaaaasy.... easy'en holder han lenge, if u know what i mean =)

håper jeg noen vet hvilken jeg mener :p

Lenke til kommentar
Nå har jeg hørt en sang  en god del ganger på P4 og leita meg halvt i hjel men finner den ikke....

refrenget er no sånn som: Its not eeeeeeaaaasy.... easy'en holder han lenge, if u know what i mean =)

håper jeg noen vet hvilken jeg mener :p

9015603[/snapback]

Mika - "Relaxe, Take it Easy"?

Lenke til kommentar

Hei! Jeg lurer på om noen vet hvilken sang som spilles i Step Up. Det er scenen hvor hovedpersonene akkurat har blitt sammen og så øver de sammen. Rett etter scenen er de hjemme hos henne.

Tror de synger noe sånt som "take her"

Finner ikke sangen på soundtracket heller.

Noen som vet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...