Programvare Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Det var den!! Tusen takk, den skal jeg lære meg på både piano og gitar! Lenke til kommentar
macciato Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 nå blir jeg smågal:P Har hørt en sang på reklame som er så sinnssykt fin, men har ikke peiling hvem som har den: så, Det er i en Clausthaler-reklame (øl) Og da synger ei dame : suddenly I find myself standing here falling in love with you....Veldig rolig sang=) Hjelp! Lenke til kommentar
bryggern Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Den sangen i telenor reklama då når faren til ho jents går og venter på ho. Og når ho er komt heim er han sovna.. Den sangen er utrulig fine, noken som kjenner den?? Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Den sangen i telenor reklama då når faren til ho jents går og venter på ho. Og når ho er komt heim er han sovna.. Den sangen er utrulig fine, noken som kjenner den?? 9011062[/snapback] Spesiallaget for reklamen. Søk i tråden før du spør neste gang, det kan hende spørsmålet er besvart tidligere i tråden Lenke til kommentar
macciato Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 IGJEN : nå blir jeg smågal:P Har hørt en sang på reklame som er så sinnssykt fin, men har ikke peiling hvem som har den: så, Det er i en Clausthaler-reklame (øl) Og da synger ei dame : suddenly I find myself standing here falling in love with you....Veldig rolig sang=) Hjelp! cry.gif Lenke til kommentar
MKej Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 letter etter en dance sang jeg hørte på radioen her om dagen: refrenget gikk noe i denne duren: take me to the skyes above, blir synget av en kvinne stemme. Noe som har peiling, er litt dårlig forklart Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 LMC vs U2 - [CD1 #01] Take me to the clouds above [3:14] ? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 LMC vs U2 - [CD1 #01] Take me to the clouds above [3:14] ? 9011713[/snapback] Korrekt Takk for raskt svar.. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Hørte en sang på radioen. Var medley. Det var forskjellig sanger men den ene vil jeg vite navnet på. De sang sadesfaction, can not get more....sadesfaction. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Hørte en sang på radioen. Var medley. Det var forskjellig sanger men den ene vil jeg vite navnet på. De sang sadesfaction, can not get more....sadesfaction. 9012191[/snapback] Benny Benassi - Satisfaction Eller The Rolling Stones - I can't get no satisfaction Er vell sistnevnte du tenker på Endret 5. juli 2007 av Zevs. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Jess, takker så mye Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Lurer på hva en gammel jazz-låter heter. Er kvinnelig vokal og hun synger masse som money-schmoney, mink, schmink, pearls, schmearls... Handler om luksus/penger og kjærlighet 8994307[/snapback] Har fortsatt ikke funnet denne sangen :/ noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
sol20 Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Voodoobeats - "The One" 9006319[/snapback] Tusen takk, nå ble jeg glad Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Noen som vet navnet på den sangen som er i en reklame på ztv om at det går filmer hver dag? Lenke til kommentar
Taakeferd Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 IGJEN : nå blir jeg smågal:P Har hørt en sang på reklame som er så sinnssykt fin, men har ikke peiling hvem som har den: så, Det er i en Clausthaler-reklame (øl) Og da synger ei dame : suddenly I find myself standing here falling in love with you....Veldig rolig sang=)Hjelp! cry.gif 9011674[/snapback] Et lite søk i tråden og du hadde funnet at den låta er spesiallaget til reklamefilmen, og således ikke å få tak i. Dessverre. Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Nå har jeg hørt en sang en god del ganger på P4 og leita meg halvt i hjel men finner den ikke.... refrenget er no sånn som: Its not eeeeeeaaaasy.... easy'en holder han lenge, if u know what i mean =) håper jeg noen vet hvilken jeg mener Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 ok, leter etter en sang fra TRANSFORMERS filme, (den nye filmen) når autobots kommer ned som kometer, det er en rolig symphony musikk. den er selvfølgelig ikke på Film musikk albumet. så er det noen som har peil? på forhånd takk. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Nå har jeg hørt en sang en god del ganger på P4 og leita meg halvt i hjel men finner den ikke.... refrenget er no sånn som: Its not eeeeeeaaaasy.... easy'en holder han lenge, if u know what i mean =) håper jeg noen vet hvilken jeg mener 9015603[/snapback] Mika - "Relaxe, Take it Easy"? Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 hehe tusen takk.. var den Lenke til kommentar
Missen Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Hei! Jeg lurer på om noen vet hvilken sang som spilles i Step Up. Det er scenen hvor hovedpersonene akkurat har blitt sammen og så øver de sammen. Rett etter scenen er de hjemme hos henne. Tror de synger noe sånt som "take her" Finner ikke sangen på soundtracket heller. Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå