Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leter etter en sang der en kvinne synger noe sånn her: "I`m walking the streets trying to find some peace, I`ll hope one day, the pain will (har tatt sangen opp på kassett men klarer ikke høre det ordet som kommer etter dette!) det fortsetter sånn: I`ll walking by (ett eller annet!) empty spaces, i wonder why i`m the only one that, someone that whos gonna save me, if i`m the one, (klarer ikke hører det som kommer etter det her!) resten refrenget: Ahahah... I`m praying for me, (tror refrenget forsetter litt til!) hørte den for 6-7 år siden på radioen på p4. Har noen ideer på hva den heter og eventuelt hvem som synger den? Hun høres veldig ung ut! Men aner ikke hvem som synger den!

Lenke til kommentar
Så foresst Gump og da var det en sang som også eksisterer i Spider man 2, du vet nå han slutter og vær spider man. Den der sangen "Rain is falling on my head" eller noe sånt.

9004875[/snapback]

Lurer du på hva sangen i en film heter? --------> IMDB.com

9006279[/snapback]

Lista er så lang og jeg kan ikke høre sangene, vil bare ha den pga den får meg i godt humør og er grei og høre etter og ha hørt på metal.

Lenke til kommentar
Så foresst Gump og da var det en sang som også eksisterer i Spider man 2, du vet nå han slutter og vær spider man. Den der sangen "Rain is falling on my head" eller noe sånt.

9004875[/snapback]

Lurer du på hva sangen i en film heter? --------> IMDB.com

9006279[/snapback]

Lista er så lang og jeg kan ikke høre sangene, vil bare ha den pga den får meg i godt humør og er grei og høre etter og ha hørt på metal.

9009107[/snapback]

Teskje sier du? Hvis du bare skummer igjennom sangtitlene vil du raskt skjønne hvilken låt det er. Litt egeninnsats skader ei.:)

Lenke til kommentar

Noen som vet hvilken sang dette er? Er en trance sang med lys vokal gjennom hele sangen, dame stemme. eneste de synger gjennom hele sangen er "uuuuuuh yeeeeah hey hey hey hey" Sangen varer i 2-3 minutter. er det noen som har en aning om hvilken det er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...