Wunder_baumen Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Heisann Leter etter en sang av sputnik der de synger om piller! Håper noen vet hva den heter eller kan sende den til meg på msn! 9003856[/snapback] ?? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Hva heter denne ? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Hva heter denne ? 9006074[/snapback] Tror det er Dj Cammy - Celebrate The Summer. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Så foresst Gump og da var det en sang som også eksisterer i Spider man 2, du vet nå han slutter og vær spider man. Den der sangen "Rain is falling on my head" eller noe sånt. 9004875[/snapback] Lurer du på hva sangen i en film heter? --------> IMDB.com Endret 5. juli 2007 av Søppelsveitt Lenke til kommentar
sol20 Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Leter etter en sang der en kvinne synger noe sånn her: "I`m walking the streets trying to find some peace, I`ll hope one day, the pain will (har tatt sangen opp på kassett men klarer ikke høre det ordet som kommer etter dette!) det fortsetter sånn: I`ll walking by (ett eller annet!) empty spaces, i wonder why i`m the only one that, someone that whos gonna save me, if i`m the one, (klarer ikke hører det som kommer etter det her!) resten refrenget: Ahahah... I`m praying for me, (tror refrenget forsetter litt til!) hørte den for 6-7 år siden på radioen på p4. Har noen ideer på hva den heter og eventuelt hvem som synger den? Hun høres veldig ung ut! Men aner ikke hvem som synger den! Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Voodoobeats - "The One" Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Noen som kjenner igjen denne sangen? Spol frem til 00:48. Mvh LockBreaker Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Hva heter sangene i denne filmen, trenger ike alle men noen 8994931[/snapback] bump! Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Hva heter sangene i denne filmen, trenger ike alle men noen 8994931[/snapback] bump! 9007065[/snapback] Noen: - Bob Marley - Sun Is Shining (Funkstar Deluxe Remix) - The Nightflyer - Voyage Voyage - The Wamdue Project - King of my castle Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Hva heter denne ? 9006074[/snapback] Tror det er Dj Cammy - Celebrate The Summer. 9006099[/snapback] Ah, jeg trudde han sa "DJ TOMMY" Takk Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Noen som kjenner igjen denne sangen? Spol frem til 00:48. Mvh LockBreaker 9007032[/snapback] http://www.google.no/search?source=ig&hl=n...oogle-søk&meta= Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Det er enten "Iggy Pop" eller "The stooges" som har orginalen. Takk for hjelpa. Tror det er "The Stooges" Endret 5. juli 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Så foresst Gump og da var det en sang som også eksisterer i Spider man 2, du vet nå han slutter og vær spider man. Den der sangen "Rain is falling on my head" eller noe sånt. 9004875[/snapback] Lurer du på hva sangen i en film heter? --------> IMDB.com 9006279[/snapback] Lista er så lang og jeg kan ikke høre sangene, vil bare ha den pga den får meg i godt humør og er grei og høre etter og ha hørt på metal. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Så foresst Gump og da var det en sang som også eksisterer i Spider man 2, du vet nå han slutter og vær spider man. Den der sangen "Rain is falling on my head" eller noe sånt. 9004875[/snapback] Lurer du på hva sangen i en film heter? --------> IMDB.com 9006279[/snapback] Lista er så lang og jeg kan ikke høre sangene, vil bare ha den pga den får meg i godt humør og er grei og høre etter og ha hørt på metal. 9009107[/snapback] Teskje sier du? Hvis du bare skummer igjennom sangtitlene vil du raskt skjønne hvilken låt det er. Litt egeninnsats skader ei. Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Hva heter sangen i denne sangen da Classe Ekman går i "horgatan"? En liten snurt bare av sangen, den er blitt brukt flere ganger i feks Uti vår Hage Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Er det noen som vet hva sangen i Winx club heter? Norske versjonen altså.. Ikke startsangen, men den siste. "Vi er gjengen i winx club. Osv." Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Søppelsveitt: kan det være Raindrops Keep Fallin' On My Head Endret 5. juli 2007 av x-nobbit Lenke til kommentar
Jp6488 Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Noen som vet hvilken sang dette er? Er en trance sang med lys vokal gjennom hele sangen, dame stemme. eneste de synger gjennom hele sangen er "uuuuuuh yeeeeah hey hey hey hey" Sangen varer i 2-3 minutter. er det noen som har en aning om hvilken det er? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg hørte en sang på GTA: San Andreas her om dagen. Det var en litt sånn 80-90-talls rockelåt. Man kunne høre litt piano i bakgrunnen. det var vanskelig å høre hva han sa, så jeg slenger på et videoklipp hvor jeg nynner litt Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg hørte en sang på GTA: San Andreas her om dagen. Det var en litt sånn 80-90-talls rockelåt. Man kunne høre litt piano i bakgrunnen. det var vanskelig å høre hva han sa, så jeg slenger på et videoklipp hvor jeg nynner litt 9010360[/snapback] Toto - Hold the line Tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå