Mortex2001 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Noen som har peiling på hva denne sangen heter.. refrenget starter slik: "5000 miles..." Det er en ganske rolig sang. 8966250[/snapback] Kan være Morten Harket og "Spanish steps" Edit: Her er teksten Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Must have been walking Don't know this place Somebody stopped talking Is it written in my face Thought I'd never leave you Thought I'd never dare But I watched you going under That's a thought i could not bear Five thousand miles I'm away from you Drifting by the Spanish steps tonight Guess you've got my number Guess you got my line Guess you got my number Should I be on your mind Late at night your footsteps Barefoot on the floor Tender eyes from sleeping In the darkened corridor I come up the stairway My naked enemy Comes stumbling towards me Wish I could set you free Five thousand miles I'm away from you... 8966346[/snapback] Noen som har peiling på hva denne sangen heter.. refrenget starter slik: "5000 miles..." Det er en ganske rolig sang. 8966250[/snapback] Tipper du er ute etter Morten Harket - Spanish Steps Crap, jeg skylder på tregt nett. 8966356[/snapback] Jepp, takker! Lenke til kommentar
sol20 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg prøver igjen! Er det noen som vet hva sangen heter som ble spilt i en G-sport reklame heter? det er en veldig fin låt, sunget av en kvinne. Har prøvd å finne hva den heter på G-sport sin side, men det er umulig. Søkt på nett å, ingenting! reklamen er vist på siden til g-sport! reklamen er på hovedsiden på g-sport, der det står: "se vår 100 % fornøyd film!" vet dere hva sangen heter? har blitt taknemelig for svar Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg prøver igjen! Er det noen som vet hva sangen heter som ble spilt i en G-sport reklame heter? det er en veldig fin låt, sunget av en kvinne. Har prøvd å finne hva den heter på G-sport sin side, men det er umulig. Søkt på nett å, ingenting! reklamen er vist på siden til g-sport! reklamen er på hovedsiden på g-sport, der det står: "se vår 100 % fornøyd film!" vet dere hva sangen heter? har blitt taknemelig for svar 8966788[/snapback] Kan det være noe med Enya? Høres veldig ut som det er lagd til filmen, men..... Lenke til kommentar
Paraben Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg så litt på mtv nettopp, på et program kalt flasher eller noe sånt. Er hvertfall et program der de viser litt sterkere musikk videoer, da denne heite musikk videoen kom på. Uheldigivs har jeg besøk av lille broren min så jeg måtte skru av. Men det var hvertfall ei heit dame som lå og gjorde seg deilig i ei slags seng eller noe(Toppløs) Ja dette ble litt vagt men kanskje noen vet det likevel? Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Har en sang på hjernen nå etter at jeg så på Epic Movie hos en kamerat. Der er en låt som går sånn "bole bole bole rockin at da house" eller noe i den duren. Noen som vet hva den heter? 8952109[/snapback] Ingen? starten på den sangen sitter fast i huet mitt. Har sånn problem at jeg må høre en sang før jeg blir kvitt den. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Har en sang på hjernen nå etter at jeg så på Epic Movie hos en kamerat. Der er en låt som går sånn "bole bole bole rockin at da house" eller noe i den duren. Noen som vet hva den heter? 8952109[/snapback] Ingen? starten på den sangen sitter fast i huet mitt. Har sånn problem at jeg må høre en sang før jeg blir kvitt den. 8966950[/snapback] Du og? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Har en sang på hjernen nå etter at jeg så på Epic Movie hos en kamerat. Der er en låt som går sånn "bole bole bole rockin at da house" eller noe i den duren. Noen som vet hva den heter? 8952109[/snapback] Ingen? starten på den sangen sitter fast i huet mitt. Har sånn problem at jeg må høre en sang før jeg blir kvitt den. 8966950[/snapback] Sjekk her og trykk på "listen to samples" på venstresiden. Kanskje det kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Har en sang på hjernen nå etter at jeg så på Epic Movie hos en kamerat. Der er en låt som går sånn "bole bole bole rockin at da house" eller noe i den duren. Noen som vet hva den heter? 8952109[/snapback] Ingen? starten på den sangen sitter fast i huet mitt. Har sånn problem at jeg må høre en sang før jeg blir kvitt den. 8966950[/snapback] Sjekk her og trykk på "listen to samples" på venstresiden. Kanskje det kan hjelpe deg. 8967735[/snapback] Var ingen av dem, laga et klipp av den sangen. Sto ikke i rulletekst heller. Litt dårlig lyd, heiv akkurat inn Alive WMA MP3 recorder og er ikke helt vant med det. Untitle1.mp3 Lenke til kommentar
nadle Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Noen som vet hva sangen i denne og videoen heter?På forhånd takk. 8964645[/snapback] DJ Antoine - This Time (Klaas Remix) ''Im hotblooded, chasing ettellerannet. I've got a fewer on a hundred and three..HOTBLOODED, hotblooded'' Noe i den duren, tittel og artist? 8966255[/snapback] Foreigner - Hot blooded Hadde du tatt deg litt tid hadde du enkelt funnet ut den siste her altså.. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Leter etter en sang med kurt nilsen og en ukjent artist fra afrika tror jeg, hun synger i hverfall på et "rart" spåk Noen som har peiling ? Lenke til kommentar
Moff Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 En sang med en litem og en stor i like røde joggedresser begynner med one two thre one two three where are those arms ! xD Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Har en sang på hjernen nå etter at jeg så på Epic Movie hos en kamerat. Der er en låt som går sånn "bole bole bole rockin at da house" eller noe i den duren. Noen som vet hva den heter? 8952109[/snapback] Ingen? starten på den sangen sitter fast i huet mitt. Har sånn problem at jeg må høre en sang før jeg blir kvitt den. 8966950[/snapback] Kan det være Bubba Sparxxx - Ms. NewBooty? Lenke til kommentar
nadle Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Leter etter en sang med kurt nilsen og en ukjent artist fra afrika tror jeg, hun synger i hverfall på et "rart" spåk Noen som har peiling ? 8968380[/snapback] Lost in despair? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Leter etter en sang med kurt nilsen og en ukjent artist fra afrika tror jeg, hun synger i hverfall på et "rart" spåk Noen som har peiling ? 8968380[/snapback] Lost in despair? 8968516[/snapback] Jepp, takker Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg prøver igjen! Er det noen som vet hva sangen heter som ble spilt i en G-sport reklame heter? det er en veldig fin låt, sunget av en kvinne. Har prøvd å finne hva den heter på G-sport sin side, men det er umulig. Søkt på nett å, ingenting! reklamen er vist på siden til g-sport! reklamen er på hovedsiden på g-sport, der det står: "se vår 100 % fornøyd film!" vet dere hva sangen heter? har blitt taknemelig for svar 8966788[/snapback] høres veldig ut som enya. men jeg kjenner ikke igjen sangen Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Er på jakt etter den klassiske melodien som spilles i "Die Hard 4.0"-traileren. Det er Beethovens "ode to joy", men den spilles på elektrisk gitar, og jeg aner ikke hvem som spiller den. Er det noen som vet hvem som har den versjonen? Begynner etter ca 50 sekunder, ca på 1:25 5IfRb-sWuDk Endret 29. juni 2007 av JacEr Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hva heter den sangen i den telenor sangen? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hva heter den sangen i den telenor sangen? 8971416[/snapback] Hvilken Telenor sang? Søk i tråden, du. Men hvis det er den hvor faren brer over datteren eller noe så er den spesiallaget for reklamen. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hva heter den originallåten som er utgangspunktet for 'Neger på rasta' av Bjelleklang? Og hvem har laget den? Jeg har det egentlig på tungen, men det kommer faen ikke ut. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hva heter jenta som synger her? Og hva heter sangen? På forhånd takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå