PetePistola Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 "The world feels so brand new, now that I met you", noe sånt. Gikk på MTV for noen år tilbake. To som graver under jorda og dukker opp i en ballettsal. Så danser han fete av dem med ei jente og de gifter seg.Noen som vet? Noen må da vite hvem dette er? Har så lyst til å høre den sagen igjen. Har navnet på tungen, men jeg kommer ikke på det.. Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Noen som så på Simpsons i dag? Lurer på hva den sangen som Homer sang på når han bærte Marge opp til hotell rommet heter? den gikk noe sånn som: "Come on everybody let's do the...." Homer hadde selvfølgelig byttet ut orende, men jeg tror orginal går ca sånn... er en sånn typisk latino låt som fenger veldig, mener jeg har hørt den et par ganger på fylleturer til syden.. Anyone? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Leter etter en sang, tror den heter alone again. De synger alone again on my own, eller alone again after all Det er en rolig sang.. Anyone? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Det kan være Lasgo - Alone? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Det kan være Lasgo - Alone? Den er nok ikke rolig.... Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Noen som så på Simpsons i dag? Lurer på hva den sangen som Homer sang på når han bærte Marge opp til hotell rommet heter? den gikk noe sånn som: "Come on everybody let's do the...." Homer hadde selvfølgelig byttet ut orende, men jeg tror orginal går ca sånn... er en sånn typisk latino låt som fenger veldig, mener jeg har hørt den et par ganger på fylleturer til syden.. Anyone? Kan det være Twist Again / Lets twist again ? Teksten stemmer nesten helt med det du husket fra episoden. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 "The world feels so brand new, now that I met you", noe sånt. Gikk på MTV for noen år tilbake. To som graver under jorda og dukker opp i en ballettsal. Så danser han fete av dem med ei jente og de gifter seg.Noen som vet? Noen må da vite hvem dette er? Har så lyst til å høre den sagen igjen. Har navnet på tungen, men jeg kommer ikke på det.. Utifra beskrivelsen passer dette helt til den stråelende videoen til "The Avalanches - Since I Left You" Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 "The world feels so brand new, now that I met you", noe sånt. Gikk på MTV for noen år tilbake. To som graver under jorda og dukker opp i en ballettsal. Så danser han fete av dem med ei jente og de gifter seg.Noen som vet? Noen må da vite hvem dette er? Har så lyst til å høre den sagen igjen. Har navnet på tungen, men jeg kommer ikke på det.. Utifra beskrivelsen passer dette helt til den stråelende videoen til "The Avalanches - Since I Left You" Det stemmer ja! takker. Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Takker for det. Enda én jeg så på MTV, ca 1996-98, hvor vi ser en mann kledd som fugl, som later som han flyr, med bluescreen i bakgrunnen som viser landskap. En dame som danser på en måte som ser ut som hun bruker tegnspråk. Sjangeren er jeg ikke sikker på ettersom jeg ikke til vanligvis hører på slik musikk, men kanskje noe techno, noe i den dur. Vi ser ingen som synger, tror ikke det er noen som synger heller. Det vi hører er noe som "Ah ah ah - ah ah ah - ah ah ah" i kjapt tempo. Det kan hende det er litt synging, men det er så lenge siden jeg hørte den så det husker jeg ikke. Lenke til kommentar
MissCB Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg er på utkikk etter den 'speeda' klassiske snutten man kunne høre når Ice serverer drinker i xXx 2... Den mangler på soundtrack cd'n så hvis noen vet hva den heter, hvor jeg kan få tak i den osv blir jeg super glad Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 På reklamen til faktor for denne uka på NRK så er det noe gitargreier som spilles. Det er meget kort, men jeg har hørt det før. Noen som hvet hva og hvem som spiller?? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 JC har en reklame på tv i disse dager hvor hele filmen består av bilder. Når hvert bilde vises så står det for eksempel: The thief, the clumsy osv. Hva heter den sangen som spilles? (Tror noen har spurt om dette før, men jeg har ikke særlig lyst til å lete 10-15 sider bakover for så å finne ut at ingen visste det) Lenke til kommentar
sveioen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) På reklamen til faktor for denne uka på NRK så er det noe gitargreier som spilles. Det er meget kort, men jeg har hørt det før. Noen som hvet hva og hvem som spiller?? Tar jeg ikke helt feil på klippet du snakker om, Phoenix - Run run run. Endret 8. mai 2005 av sveioen Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Lurer på sangen i denne lille filmen Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Når noen scorer i tippeligaen, så kommer det (på radioen) noe fra en sang, og så: MÅÅÅL! Er det Du Hast? Og hva med når de sier "Straffe!" Da er det også noe musikk. Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 http://www.oliwen.se/index.asp?do=fsl&show=0&sort=id&page=1 på den siden der er det en video som heter nintendo kör.. Hvis noen gidder å se den helt til det kommer en slags ninja og sloss så hører du folk nynne i bakgrunnen.. noen som vet hva slags/spill det er??? hadde vært max =) Lenke til kommentar
johnj Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Leter etter en sang, tror den heter alone again.De synger alone again on my own, eller alone again after all Det er en rolig sang.. Anyone? Kanskje Gilbert O'Sullivans "Alone Again (Naturally)"? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Lurer på en sang her. Det er sånn gammel 90 talls klassiker. Det er ei dame som synger "Im horny, horny horny horny, so horny, horny, horny, horny. Var litt funky disco melodi med en trompet. Noen som vet navnet på denne sangen? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Lurer på en sang her. Det er sånn gammel 90 talls klassiker. Det er ei dame som synger "Im horny, horny horny horny, so horny, horny, horny, horny. Var litt funky disco melodi med en trompet. Noen som vet navnet på denne sangen? Mousse T - Horny Endret 8. mai 2005 av HalTan Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Lurer på en sang her. Det er sånn gammel 90 talls klassiker. Det er ei dame som synger "Im horny, horny horny horny, so horny, horny, horny, horny. Var litt funky disco melodi med en trompet. Noen som vet navnet på denne sangen? E-Rotic - ********* husker ike navnet på sangen hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå