Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

"The world feels so brand new, now that I met you", noe sånt. Gikk på MTV for noen år tilbake. To som graver under jorda og dukker opp i en ballettsal. Så danser han fete av dem med ei jente og de gifter seg.

Noen som vet?

Noen må da vite hvem dette er? Har så lyst til å høre den sagen igjen. Har navnet på tungen, men jeg kommer ikke på det.. :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som så på Simpsons i dag? Lurer på hva den sangen som Homer sang på når han bærte Marge opp til hotell rommet heter?

den gikk noe sånn som: "Come on everybody let's do the...." Homer hadde selvfølgelig byttet ut orende, men jeg tror orginal går ca sånn... er en sånn typisk latino låt som fenger veldig, mener jeg har hørt den et par ganger på fylleturer til syden..

Anyone?

Lenke til kommentar
Noen som så på Simpsons i dag? Lurer på hva den sangen som Homer sang på når han bærte Marge opp til hotell rommet heter?

den gikk noe sånn som: "Come on everybody let's do the...." Homer hadde selvfølgelig byttet ut orende, men jeg tror orginal går ca sånn... er en sånn typisk latino låt som fenger veldig, mener jeg har hørt den et par ganger på fylleturer til syden..

Anyone?

Kan det være Twist Again / Lets twist again ?

Teksten stemmer nesten helt med det du husket fra episoden.

Lenke til kommentar
"The world feels so brand new, now that I met you", noe sånt. Gikk på MTV for noen år tilbake. To som graver under jorda og dukker opp i en ballettsal. Så danser han fete av dem med ei jente og de gifter seg.

Noen som vet?

Noen må da vite hvem dette er? Har så lyst til å høre den sagen igjen. Har navnet på tungen, men jeg kommer ikke på det.. :mad:

Utifra beskrivelsen passer dette helt til den stråelende videoen til "The Avalanches - Since I Left You" :thumbup:

Lenke til kommentar

Noen som vet?

Utifra beskrivelsen passer dette helt til den stråelende videoen til "The Avalanches - Since I Left You" :thumbup:

Det stemmer ja! takker.

Lenke til kommentar

Takker for det.

Enda én jeg så på MTV, ca 1996-98, hvor vi ser en mann kledd som fugl, som later som han flyr, med bluescreen i bakgrunnen som viser landskap. En dame som danser på en måte som ser ut som hun bruker tegnspråk. Sjangeren er jeg ikke sikker på ettersom jeg ikke til vanligvis hører på slik musikk, men kanskje noe techno, noe i den dur. Vi ser ingen som synger, tror ikke det er noen som synger heller. Det vi hører er noe som "Ah ah ah - ah ah ah - ah ah ah" i kjapt tempo. Det kan hende det er litt synging, men det er så lenge siden jeg hørte den så det husker jeg ikke.

Lenke til kommentar

Jeg er på utkikk etter den 'speeda' klassiske snutten man kunne høre når Ice serverer drinker i xXx 2... Den mangler på soundtrack cd'n så hvis noen vet hva den heter, hvor jeg kan få tak i den osv blir jeg super glad :D

Lenke til kommentar

JC har en reklame på tv i disse dager hvor hele filmen består av bilder. Når hvert bilde vises så står det for eksempel: The thief, the clumsy osv.

Hva heter den sangen som spilles?

(Tror noen har spurt om dette før, men jeg har ikke særlig lyst til å lete 10-15 sider bakover for så å finne ut at ingen visste det)

Lenke til kommentar
På reklamen til faktor for denne uka på NRK så er det noe gitargreier som spilles. Det er meget kort, men jeg har hørt det før. Noen som hvet hva og hvem som spiller??

Tar jeg ikke helt feil på klippet du snakker om, Phoenix - Run run run.

Endret av sveioen
Lenke til kommentar

Lurer på en sang her. Det er sånn gammel 90 talls klassiker. Det er ei dame som synger "Im horny, horny horny horny, so horny, horny, horny, horny. Var litt funky disco melodi med en trompet.

Noen som vet navnet på denne sangen?

Lenke til kommentar
Lurer på en sang her. Det er sånn gammel 90 talls klassiker. Det er ei dame som synger "Im horny, horny horny horny, so horny, horny, horny, horny. Var litt funky disco melodi med en trompet.

Mousse T - Horny

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

E-Rotic - ********* husker ike navnet på sangen hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...