Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva heter sangen i denne videoen etter 27 sekunder når han kaster basket?

takk :)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
xwOXOHPk1Yw

8923669[/snapback]

 

Sangen henter Chariots of fire som Matias sa, MEN det er Vangelis som har skrevet den!

 

Hvis du tar deg bryet med å sjekke rulletekst:

Yanni - Chariots of Fire

8923853[/snapback]

 

Okay... Du ga han feil svar.. Og da han igjen spør om hva sangen heter, blir du sur, fordi DU IKKE gi han det rette navnet... Ta deg sammen man...

 

Yanni, my behind.. Yanni kan da for ikke lage musikk!

Endret av lordwolfy
Lenke til kommentar

Hei

Lurer på en sang til men jeg får aldri med meg teksten så det er vanskelig å beksrive. Er en sang hvor det er kvinnelig artist som går i duett med flere mannlige. Sangen er Hip-Hop/R&B og spilles på de fleste radioer for tiden. Den gikk på NRJ idag rundt 19.30 tiden hvis det hjelper noen:P

 

Så på topp30 lista til NRJ og fant den. Er Timbaland - Give It To Me (feat. J. Timberlake & N. Furtado)

Endret av Zic0
Lenke til kommentar

Jeg lurer på hva denne sangen heter, kan litt av teksten men har ikke peiling på hva den kan hete, den går noen ganger om dagen på radioen..

 

Litt av tekst:

 

Do/If you really wanna know the truuuuth? im that kind of girl... så kan jeg ikke mer

 

Noen ideer?

Endret av Stian_Pa
Lenke til kommentar
Jeg lurer på hva denne sangen heter, kan litt av teksten men har ikke peiling på hva den kan hete, den går noen ganger om dagen på radioen..

 

Litt av tekst:

 

Do/If you really wanna know the truuuuth? im that kind of girl... så kan jeg ikke mer

 

Noen ideer?

8952949[/snapback]

 

Det kan være denne

 

Eller så får du bare rote rundt her

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hva den sangen i Big Daddy heter? Den filmen som gikk på tv3 i går kveld. Med Adam Sandler, der han gutten danser til den kenguru sangen? :tease:

 

Syns den var morsom :p

 

EDIT:

 

Fant det ut, bare å bruke google litt :blush::tease:

Endret av Texas7
Lenke til kommentar
Jeg lurer på hva denne sangen heter, kan litt av teksten men har ikke peiling på hva den kan hete, den går noen ganger om dagen på radioen..

 

Litt av tekst:

 

Do/If you really wanna know the truuuuth? im that kind of girl... så kan jeg ikke mer

 

Noen ideer?

8952949[/snapback]

 

Det kan være denne

 

Eller så får du bare rote rundt her

 

Lykke til :)

8953338[/snapback]

 

Det var nok ikke den. Har lett så mye at jeg er lei asså

Lenke til kommentar
,27/06-2007 : 18:47]Hva heter den "all my friends is a vampyr" intro sangen tilo friday night lights serien som går på tv om dagen ?

8956988[/snapback]

 

Det står skrevet i begynnelsen av sangen/videoen... Sangen heter Devil Town og gruppa er Bright Eyes...

8957209[/snapback]

 

yup, fant den faktisk, men takk takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...