Kallileo Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Har hørt denne nå et par ganger, men vet ikke helt hva jeg skal søke på.. det jeg husker av den går sånn: Whoo-ooh, whee-ooh. whoo-ooh, whee-ooh. (osv) Lys stemme. Tror den er veldig populær for tiden. (den minner meg på en måte om Timbuktu..?) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Har hørt denne nå et par ganger, men vet ikke helt hva jeg skal søke på.. det jeg husker av den går sånn:Whoo-ooh, whee-ooh. whoo-ooh, whee-ooh. (osv) Lys stemme. Tror den er veldig populær for tiden. (den minner meg på en måte om Timbuktu..?) 8941766[/snapback] Tror det er den fra Gwen Stefani, men aner ikke hva den heter. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Har hørt denne nå et par ganger, men vet ikke helt hva jeg skal søke på.. det jeg husker av den går sånn:Whoo-ooh, whee-ooh. whoo-ooh, whee-ooh. (osv) Lys stemme. Tror den er veldig populær for tiden. (den minner meg på en måte om Timbuktu..?) 8941766[/snapback] Tror det er den fra Gwen Stefani, men aner ikke hva den heter. 8941791[/snapback] Sweet escape, regner jeg med Lenke til kommentar
rublings Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Gwen Stefani og Akon - the sweet escape Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Gwen Stefani og Akon - the sweet escape 8942185[/snapback] Ja, det var den! Tusen takk Lenke til kommentar
nadle Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Er det noen som veit hva den første låten etter introen i denne filmen heter?Har prøvd å google det, men misslyktes sterkt Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor uHhkctQlst8 På forhånd takk! Milt EDIT: Embed'et filmen i posten 8938175[/snapback] i know the name of the first song now...but just cant find the song on any file sharing apps:J&R Project - Day Dreams (J&R Mix) ? Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg skal prøve å se om jeg får tak i sangen, så gir jeg tilbakemelding på om det er riktig! Tusen takk hvertfall Lenke til kommentar
Slåmeg Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Lurer på hvor samplen i denne mixen kommer ifra? 2pac___Baby_Dont_Cry_Remix_.mp3 Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Hva heter sangen som spilles i Death Proof når stuntman Mike får lap dancen sin? Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Takk, nadle! Det var helt riktig. :!: Lenke til kommentar
AHLGRENS Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Hørte en sang på radioen for noen minutter siden, men aner ikke hva sangen heter. Det var en veldig rolig sang med litt piano i bakgrunnen og en fyr med litt rolig, hes stemme sang noe sånt: You're more than a...You're more than a face og noe sånt videre.... 8929513[/snapback] Er det den sangen som er typisk soundtrack i filmer som drama og komedie eller serier på tv? Lenke til kommentar
Joppa-ninijo Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Lurer på en sang med mange chille guitar soloer, med lange pauser. Hørtes ut som Mark Knopfler men er ikke sikker på om det var han. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Hørte en sang på radioen for noen minutter siden, men aner ikke hva sangen heter. Det var en veldig rolig sang med litt piano i bakgrunnen og en fyr med litt rolig, hes stemme sang noe sånt: You're more than a...You're more than a face og noe sånt videre.... 8929513[/snapback] Er det den sangen som er typisk soundtrack i filmer som drama og komedie eller serier på tv? 8944084[/snapback] Svarte på denne på forrige side, og det var Five for fighting med "Superman" Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Hei. Jeg leter etter en sang jeg hørte på radioen. Det er en duett, muligens Santana og Tina Turner. Fin sang, først spansk, så amerikansk sang. Noen som vet tittelen? Mulig de har fler sammen, men den mest kjennte feks? Takk... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Hmm.. er det ikke en sang som har veldig lik melodi som Sichelle - Fuck deg? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2007 Hei. Jeg leter etter en sang jeg hørte på radioen. Det er en duett, muligens Santana og Tina Turner. Fin sang, først spansk, så amerikansk sang. Noen som vet tittelen? Mulig de har fler sammen, men den mest kjennte feks? Takk... 8944755[/snapback] Tina Turner og Eros Ramazzotti - Cose Della Vita? Det synges riktignok på italiensk, men... Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 26. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2007 Hva heter den aller første sangen de begynner å synge på her?? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 26. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2007 Circle of Life, er det ikke? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Hva heter den aller første sangen de begynner å synge på her?? 8946794[/snapback] Hvis du hadde gjort litt etterforskning selv, hadde du lett kunne funnet ut at det er Elton John - Circle of Life. Hvordan fant jeg ut dette? For det første er tittelen på videoen "lion king musical". Jeg gikk inn på Wikipedia og søkte på "Lion King", scrollet meg ned til artikkelen "The Lion King (soundtrack)" og så at spor nr 1 het "Circle of Life", omtrent akkurat i det de sang det i låta. Endret 26. juni 2007 av cun Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 26. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2007 har lastet ned circle of life.. men det er ikke den jeg mener.. det er heeelt i begynnelsen.. den som begynner sånn "ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå