Programvare Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Det er en kjent sang. Rock.Ble/blir spilt på tv2 nå, på boksegreia der. På introen er det hvertfall en kirkeklokke som ringer, og en gitar + trommer som spiller. Kan tenke meg det er no Guns'n'roses eller noe i den duren. Noen som vet, eller har no tips? 8930710[/snapback] Er det en kirkeklokka som ringer sakte i ca. 30 sekunder først, så er det Hells Bells av AC/DC Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hørte en sang på radioen for noen minutter siden, men aner ikke hva sangen heter. Det var en veldig rolig sang med litt piano i bakgrunnen og en fyr med litt rolig, hes stemme sang noe sånt: You're more than a...You're more than a face og noe sånt videre.... 8929513[/snapback] Anyone? Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Det er en kjent sang. Rock.Ble/blir spilt på tv2 nå, på boksegreia der. På introen er det hvertfall en kirkeklokke som ringer, og en gitar + trommer som spiller. Kan tenke meg det er no Guns'n'roses eller noe i den duren. Noen som vet, eller har no tips? 8930710[/snapback] Er det en kirkeklokka som ringer sakte i ca. 30 sekunder først, så er det Hells Bells av AC/DC 8930727[/snapback] Takk Herlig sang! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Det er en kjent sang. Rock.Ble/blir spilt på tv2 nå, på boksegreia der. På introen er det hvertfall en kirkeklokke som ringer, og en gitar + trommer som spiller. Kan tenke meg det er no Guns'n'roses eller noe i den duren. Noen som vet, eller har no tips? 8930710[/snapback] Er det en kirkeklokka som ringer sakte i ca. 30 sekunder først, så er det Hells Bells av AC/DC 8930727[/snapback] Takk Herlig sang! 8930762[/snapback] Jeg veit, nå følte jeg for å dra den på gitar et par runder Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hørte en sang på radioen for noen minutter siden, men aner ikke hva sangen heter. Det var en veldig rolig sang med litt piano i bakgrunnen og en fyr med litt rolig, hes stemme sang noe sånt: You're more than a...You're more than a face og noe sånt videre.... 8929513[/snapback] Anyone? 8930741[/snapback] Wildshot! Men sjekk ut Five for fighting med "Superman" Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hva heter denne sangen? Send pm hvis du vet det 8929822[/snapback] Ingen som veit?? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hørte en sang på radioen for noen minutter siden, men aner ikke hva sangen heter. Det var en veldig rolig sang med litt piano i bakgrunnen og en fyr med litt rolig, hes stemme sang noe sånt: You're more than a...You're more than a face og noe sånt videre.... 8929513[/snapback] Anyone? 8930741[/snapback] Wildshot! Men sjekk ut Five for fighting med "Superman" 8931085[/snapback] Å du er min helt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Å, den er så fantastisk. <3 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg må visst minne om følgende punkter i retningslinjene: #3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på. #10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Ett innlegg er slettet. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hva heter sangen som nettopp ble spilt på TV2. Når de står på snowboard nedover sanddynene. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Leiter etter en sang fra Elton John, den spilles konstant på TV for tiden, for å promotere det siste albumet hans. Har til tross for å ha hørt den ørten ganger, aldri fått med meg hva sangen heter. Den går noe sånt som: Everbody's going to feel alright, everbody is going to dance tonight. Melodien er veldig lett og har medium-kjapt tempo. Håper noen kan hjelpe meg, takk på forhånd Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det er vel Paul Mcartney som har den sagnen. Den kommer fra det nye albumet "Memory Almost Full", og sangen du spør etter heter "Dance Tonight" Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hva heter introsangen i Sopranos? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hva heter sangen i Fight Club som spilles når de sitter å ser på alle bygningane som smelles? Lenke til kommentar
maqnus Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hva heter sangen i Fight Club som spilles når de sitter å ser på alle bygningane som smelles? 8935184[/snapback] Pixies - Where is my mind? Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hva heter sangen i Monter-reklamen? Går noe som dette: "Every boy like me needs a girl like you to hold him.? " Har søkt i denne tråden, men fant ikke noe svar. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hva heter introsangen i Sopranos? 8935067[/snapback] Dette kan du lett finne ut på egenhånd. Gå på Google og søk på "The Sopranos opening song" Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det er vel Paul Mcartney som har den sagnen.Den kommer fra det nye albumet "Memory Almost Full", og sangen du spør etter heter "Dance Tonight" 8934860[/snapback] Tusen takk, greier alltid å blande mellom de to. Aner ikke hvorfor Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Er du morsom, Eivicious? Du har allerede fått to svar. 8927544[/snapback] Oj da trodde du mente det til han under meg Takk for svar da Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Er det noen som veit hva den første låten etter introen i denne filmen heter? Har prøvd å google det, men misslyktes sterkt Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor uHhkctQlst8 På forhånd takk! Milt EDIT: Embed'et filmen i posten Endret 25. juni 2007 av Milt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå