Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hallaisen. er en sang jeg leter etter. jeg vet egentli hva den heter (tror jeg) men jeg har ikke anelse hvordan den skrivest

 

det er en "harry" sang tror den heter no med tommy å tigern - massey ferguson. men finner den ikke. hvordan skrivest det egentli

 

sangen er om at du ikkje får damer uten massey. osv

 

 

edit:fannt den

Endret av Bodybuilder
Lenke til kommentar

I norske bigbrother (90% sikker på at det var i den nyeste runden) ble det i en av episodene spilt en sang jeg lurer skikkelig på hva heter. Vet bare at den er så sykt fet! Men dette blir en stor utfordring siden jeg ikke kan forklare stort om hvordan den går.

 

Det jeg kan si er hvert fall:

Den ble spilt under et slags lite "sammendrag" av hendelser som hadde skjedd i huset. Tror det var i en episode etter halve tiden i huset. Mye følelesladde øyeblikk i "sammendraget". Husker blant annet at en av jentene gråt i det rommet med videokamera. Det er en dame som synger i sangen, og såvidt jeg husker er det en slags partysang (kan nok kalle det pop).

 

Ekstremt plagsomt at jeg faktisk ikke husker hvordan sangen er akkurat nå, husker bare at den var så sykt fet og at jeg aldri har funnet ut hva den heter. Hvis noen skulle klare denne nøtten blir jeg dødsglad og mektig imponert!

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

I norske bigbrother (90% sikker på at det var i den nyeste runden) ble det i en av episodene spilt en sang jeg lurer skikkelig på hva heter. Vet bare at den er så sykt fet! Men dette blir en stor utfordring siden jeg ikke kan forklare stort om hvordan den går.

 

Det jeg kan si er hvert fall:

Den ble spilt under et slags lite "sammendrag" av hendelser som hadde skjedd i huset. Tror det var i en episode etter halve tiden i huset. Mye følelesladde øyeblikk i "sammendraget". Husker blant annet at en av jentene gråt i det rommet med videokamera. Det er en dame som synger i sangen, og såvidt jeg husker er det en slags partysang (kan nok kalle det pop).

 

Ekstremt plagsomt at jeg faktisk ikke husker hvordan sangen er akkurat nå, husker bare at den var så sykt fet og at jeg aldri har funnet ut hva den heter. Hvis noen skulle klare denne nøtten blir jeg dødsglad og mektig imponert!

8917765[/snapback]

Tar en råsjangs på Moby - Natural Blues ?

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

I norske bigbrother (90% sikker på at det var i den nyeste runden) ble det i en av episodene spilt en sang jeg lurer skikkelig på hva heter. Vet bare at den er så sykt fet! Men dette blir en stor utfordring siden jeg ikke kan forklare stort om hvordan den går.

 

Det jeg kan si er hvert fall:

Den ble spilt under et slags lite "sammendrag" av hendelser som hadde skjedd i huset. Tror det var i en episode etter halve tiden i huset. Mye følelesladde øyeblikk i "sammendraget". Husker blant annet at en av jentene gråt i det rommet med videokamera. Det er en dame som synger i sangen, og såvidt jeg husker er det en slags partysang (kan nok kalle det pop).

 

Ekstremt plagsomt at jeg faktisk ikke husker hvordan sangen er akkurat nå, husker bare at den var så sykt fet og at jeg aldri har funnet ut hva den heter. Hvis noen skulle klare denne nøtten blir jeg dødsglad og mektig imponert!

8917765[/snapback]

Tar en råsjangs på Moby - Natural Blues ?

8918022[/snapback]

Nei sorry. Den sangen kjenner jeg... er vel ikke dame som synger der heller, er det? :hmm: Den sangen jeg tenker på er det mye mer liv i, den er raskere i takten om du skjønner. Mer party :)

Kom igjen folkens, hjelp meg å løse denne! :)

Lenke til kommentar

Hørte en bra sang på radioen her i går. Det er en ganske gammel sang (Kanskje 10-11 år gammel.) Det var en mann som sang. Var vel en alternativ-pop sang, tror jeg. Rolig sang. Husker jeg hørte den for lenge siden, søsteren min var fan av bandet, men kommer faen ikke på hva dem kalte seg. Det var på den tiden Nirvana og Portishead var store. 10-12 år siden, sirka.

Husker hvordan albumet så ut: Det var noe robot-lignende saker og det var for det meste hvitt...

Sikkert ingen som aner hva jeg babler i, men må prøve... :(

 

Edit: Har det på tunga... Noen som kan nevne noen band fra den eraen, kanskje jeg kommer på det?

 

Edit: Den var litt smålik Radiohead - Karma Police, visse deler av den ihvertfall...

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar
Hørte en bra sang på radioen her i går. Det er en ganske gammel sang (Kanskje 10-11 år gammel.) Det var en mann som sang. Var vel en alternativ-pop sang, tror jeg. Rolig sang. Husker jeg hørte den for lenge siden, søsteren min var fan av bandet, men kommer faen ikke på hva dem kalte seg. Det var på den tiden Nirvana og Portishead var store. 10-12 år siden, sirka.

Husker hvordan albumet så ut: Det var noe robot-lignende saker og det var for det meste hvitt...

Sikkert ingen som aner hva jeg babler i, men må prøve...  :(

 

Edit: Har det på tunga... Noen som kan nevne noen band fra den eraen, kanskje jeg kommer på det?

 

Edit: Den var litt smålik Radiohead - Karma Police, visse deler av den ihvertfall...

8920435[/snapback]

The Pixies, kanskje? De var vel kanskje litt tidligere ute.. Smashing Pumpkins? PJ Harvey?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...