Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er en sang som "My chemical romance" har.

Den begynner slik : "where is your heart" eller noe liknende.

Usansynlig dårlig forklart, men håper det er noen som skjønner hva jeg mener.

8907855[/snapback]

Det finner du garantert ut av dersom du leser første post.

Lenke til kommentar

Den sangen som går under Blenda Sensitive reklamen?

"I'd do anything for you, my baby. I'll make sure that everything's all right."

evt.

"I'll do everything for you, my baby. (...)"

Mannlig stemme, sånn happy gammel låt.

Lenke til kommentar

dette blir sikkert en vrien nøtt å knekke. men håper det er noen her innpå forumet som kan hjelpe meg :)

Hugser ikke noe av teksten, men det er innslag av dyrelyder i sangen ( jungellyder) ikke så mye, men litt.. klarer ikke å hugse helt hvilken type usikk det er, men vil tippe det var en dance/pop sang...

Lenke til kommentar

Hei!

Noen som kan navnet på artisten og melodien på vedlagte instrumental? Den har partier som kan minne om Pink Floyd - Wish You Were Here og Jimi Hendrix - Little Wing. Jeg har mistanke om at det er Eric Clapton på gitar, men det er bare en følelse og har egentlig ikke noe grunnlag for å påstå det.

Håper noen av dere kan si meg noe mer!

Takk for all hjelp!

Instrumental.mp3

Endret av Robo_Cop
Lenke til kommentar
dette blir sikkert en vrien nøtt å knekke. men håper det er noen her innpå forumet som kan hjelpe meg :)

Hugser ikke noe av teksten, men det er innslag av dyrelyder i sangen ( jungellyder) ikke så mye, men litt.. klarer ikke å hugse helt hvilken type usikk  det er, men vil tippe det var en dance/pop sang...

8911041[/snapback]

Tipper Toy Box - Tarzan & Jane

Lenke til kommentar
Hørte en sang på radioen som jeg likte. Prøvde å søke etter lyrics på google, men fant ikke. Sunget av en dame, type RnB

Her er et par strofer jeg fikk med meg:

"The sun don't shine forever"

"Let's shine together"

8902218[/snapback]

Jay-Z feat Rihanna - Umbrella

8905825[/snapback]

Tusen takk!

Lenke til kommentar

Hugser ikke noe av teksten, men det er innslag av dyrelyder i sangen ( jungellyder) ikke så mye, men litt.. klarer ikke å hugse helt hvilken type usikk  det er, men vil tippe det var en dance/pop sang...

8911041[/snapback]

Tipper Toy Box - Tarzan & Jane

8914597[/snapback]

godt forslag, men det var ikke den.. sangen handler liksom ikke om dyr og jungle og slikt tror jeg.. men er inslag av noen dyrelyder i sangen.. :D veit det ikke er lett å hjelpe meg med denne.. men andre forslag??

Lenke til kommentar

Heisann!

Hørte akkurat slutten på en sang på radio her om dagen. Var på Radio 1 (i trondheim). Husker så å si ingen ting, MEN, minte meg litt om Pavarotti/Josh Groban stil. Vanskelig å forklare.... Noen som vet hvilken sang jeg tenker på?

Takk

Lenke til kommentar

8911041[/snapback]

Mira Craig - Leo?

Lenke til kommentar

8911041[/snapback]

Mira Craig - Leo?

8916119[/snapback]

nei det var ikke den heller :no: andre forslag ? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...