Asdt Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 http://dump.no/files/3098c8ca776c/drittsang.mid noen som vet hvilken sang dette er? er refreng tror jeg hvor de synger oooheeehohheehoheheoh ett eller annet. Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Det er en sang som "My chemical romance" har. Den begynner slik : "where is your heart" eller noe liknende. Usansynlig dårlig forklart, men håper det er noen som skjønner hva jeg mener. 8907855[/snapback] Det finner du garantert ut av dersom du leser første post. Lenke til kommentar
Icebird Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Den sangen som går under Blenda Sensitive reklamen? "I'd do anything for you, my baby. I'll make sure that everything's all right." evt. "I'll do everything for you, my baby. (...)" Mannlig stemme, sånn happy gammel låt. Lenke til kommentar
marlao Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 dette blir sikkert en vrien nøtt å knekke. men håper det er noen her innpå forumet som kan hjelpe meg Hugser ikke noe av teksten, men det er innslag av dyrelyder i sangen ( jungellyder) ikke så mye, men litt.. klarer ikke å hugse helt hvilken type usikk det er, men vil tippe det var en dance/pop sang... Lenke til kommentar
Robo_Cop Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Hei! Noen som kan navnet på artisten og melodien på vedlagte instrumental? Den har partier som kan minne om Pink Floyd - Wish You Were Here og Jimi Hendrix - Little Wing. Jeg har mistanke om at det er Eric Clapton på gitar, men det er bare en følelse og har egentlig ikke noe grunnlag for å påstå det. Håper noen av dere kan si meg noe mer! Takk for all hjelp! Instrumental.mp3 Endret 21. juni 2007 av Robo_Cop Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hallå! Jeg fant ut at jeg måtte poste her i stedet. Noen som har Fra X til Døden dvd-en til Seigmen? Isåfall, vet noen av dere hva sangen i hovedmenyen heter? Den rolige tingen. Elsker den Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg kan komme med et skudd i blinde. Det er ikke Seigmen - Monument? Det er en rolig, nesten instrumental låt. Sjekk ut den Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 dette blir sikkert en vrien nøtt å knekke. men håper det er noen her innpå forumet som kan hjelpe meg Hugser ikke noe av teksten, men det er innslag av dyrelyder i sangen ( jungellyder) ikke så mye, men litt.. klarer ikke å hugse helt hvilken type usikk det er, men vil tippe det var en dance/pop sang... 8911041[/snapback] Tipper Toy Box - Tarzan & Jane Lenke til kommentar
Krimson Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hørte en sang på radioen som jeg likte. Prøvde å søke etter lyrics på google, men fant ikke. Sunget av en dame, type RnB Her er et par strofer jeg fikk med meg: "The sun don't shine forever" "Let's shine together" 8902218[/snapback] Jay-Z feat Rihanna - Umbrella 8905825[/snapback] Tusen takk! Lenke til kommentar
marlao Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 dette blir sikkert en vrien nøtt å knekke. men håper det er noen her innpå forumet som kan hjelpe meg Hugser ikke noe av teksten, men det er innslag av dyrelyder i sangen ( jungellyder) ikke så mye, men litt.. klarer ikke å hugse helt hvilken type usikk det er, men vil tippe det var en dance/pop sang... 8911041[/snapback] Tipper Toy Box - Tarzan & Jane 8914597[/snapback] godt forslag, men det var ikke den.. sangen handler liksom ikke om dyr og jungle og slikt tror jeg.. men er inslag av noen dyrelyder i sangen.. veit det ikke er lett å hjelpe meg med denne.. men andre forslag?? Lenke til kommentar
Joppa-ninijo Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Noen som vet ka denne fengende syre sangen heter? EVT. artist. Tricky bussiness det filvedlegg greiene Endret 21. juni 2007 av Joppa-ninijo Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg kan komme med et skudd i blinde. Det er ikke Seigmen - Monument? Det er en rolig, nesten instrumental låt. Sjekk ut den 8914417[/snapback] Godt forsøk, men det er ikke den heller. Jeg begynner å gråte snaaart Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hva er heter sangen som er helt i starten av denne filmen, den står ikke i credsa! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hva er heter sangen som er helt i starten av denne filmen, den står ikke i credsa! 8916025[/snapback] Black Sabbath - Iron Man Lenke til kommentar
Brack Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Heisann! Hørte akkurat slutten på en sang på radio her om dagen. Var på Radio 1 (i trondheim). Husker så å si ingen ting, MEN, minte meg litt om Pavarotti/Josh Groban stil. Vanskelig å forklare.... Noen som vet hvilken sang jeg tenker på? Takk Lenke til kommentar
Icebird Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 dette blir sikkert en vrien nøtt å knekke. men håper det er noen her innpå forumet som kan hjelpe meg Hugser ikke noe av teksten, men det er innslag av dyrelyder i sangen ( jungellyder) ikke så mye, men litt.. klarer ikke å hugse helt hvilken type usikk det er, men vil tippe det var en dance/pop sang... 8911041[/snapback] Mira Craig - Leo? Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hva heter sangen i Monter-reklamen? Går noe som dette: "Every boy like me needs a girl like you to hold him.? " Har søkt i denne tråden, men fant ikke noe svar. Lenke til kommentar
marlao Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 dette blir sikkert en vrien nøtt å knekke. men håper det er noen her innpå forumet som kan hjelpe meg Hugser ikke noe av teksten, men det er innslag av dyrelyder i sangen ( jungellyder) ikke så mye, men litt.. klarer ikke å hugse helt hvilken type usikk det er, men vil tippe det var en dance/pop sang... 8911041[/snapback] Mira Craig - Leo? 8916119[/snapback] nei det var ikke den heller andre forslag ? Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 http://dump.no/files/53a82ef4fae4/untitled.wav noen som vet hvilken sang dette er?i refrenget synger de oooheeehohheehoheheoh ett eller annet. Er en mann som synger med middelsgrov stemme under refrenget. Takk for svar Lenke til kommentar
Blax Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hey. Hadde tidligere en cd med to sanger på, hver sang varte i rundt 50min. I den ene dance sangen var det en dame som repeterte " we are going to the supermarked.. supermarked" elns Dance/trance altså ;D HELP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå