Demantios Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hva heter den som er sånn: "kutter penisen av og lager en vagina" Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 hva heter den låta som er i den nye mentos-reklamen? hvis ikke den er lagd spesielt for den reklamen da Lenke til kommentar
johnj Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 hva heter den låta som er i den nye mentos-reklamen? hvis ikke den er lagd spesielt for den reklamen da 2 Unlimited - "No Limit"? PepsiCo: Er en Luxus Leverpostei-låt, men er usikker på tittelen. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hva heter den som er sånn: "kutter penisen av og lager en vagina" Luxus Leverpostei - Plastisk Kirurgi Lenke til kommentar
mrhippi Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Noen som vet hva denne sangen heter? http://www.home.no/mrhippi/sangen.wav Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Noen som vet hvem som har en sang der der synges: "all the people in the world"? Den er litt sånn glad-sang.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Noen som vet hvem som har en sang der der synges: "all the people in the world"?Den er litt sånn glad-sang.. Har ikke Safri Duo en sang som heter det? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Noen som vet hvem som har en sang der der synges: "all the people in the world"?Den er litt sånn glad-sang.. Har ikke Safri Duo en sang som heter det? Det schtemmer. All the people in the world. Endret 5. mai 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Noen som vet hvem som har en sang der der synges: "all the people in the world"?Den er litt sånn glad-sang.. Har ikke Safri Duo en sang som heter det? Det schtemmer. All the people in the world. Ja, men det er ikke den... Skulle skrevet det i main innlegget. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) *THE DOUBLE* beklager store boksaver Endret 5. mai 2005 av PepsiCo Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Safri Duo feat Clark Anderson - all the people in the world Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Noen som vet hvem som har en sang der der synges: "all the people in the world"?Den er litt sånn glad-sang.. Hmm...XTC - The Loving? T'Weed Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Safri Duo feat Clark Anderson - all the people in the world Det var rett versjon ja! Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 "The world feels so brand new, now that I met you", noe sånt. Gikk på MTV for noen år tilbake. To som graver under jorda og dukker opp i en ballettsal. Så danser han fete av dem med ei jente og de gifter seg. Noen som vet? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg lurer på en sang som går en del på TheVoice, og sikkert en del andre radiostasjoner også. Det er en slags R&B, skikkelig gladlåt, og en mann som synger med ganske lys stemme. Litt sånn spansk-inspirert virker det som. På slutten av sangen sier han noe sånt som: "Amor" Hvis noen klarer denne så blir jeg veldig takknemlig! Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 "The world feels so brand new, now that I met you", noe sånt. Gikk på MTV for noen år tilbake. To som graver under jorda og dukker opp i en ballettsal. Så danser han fete av dem med ei jente og de gifter seg.Noen som vet? Husker den! Men det var navnet da... Har du melodien i hodet? ta micen og syng/nynn den og post det her! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hvilken sang er det ninjaen spiller på gitar? http://www.ebaumsworld.com/flash/jeopardy.html Litt kjedelig å trykke seg igjennom flashen, men jeg håper at noen gidder. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hvilken sang er det ninjaen spiller på gitar?http://www.ebaumsworld.com/flash/jeopardy.html Litt kjedelig å trykke seg igjennom flashen, men jeg håper at noen gidder. er en jimi hendrix sang tror jeg Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Johnj: Den sangen min het Lux - Northern Lights Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hvilken sang er det ninjaen spiller på gitar?http://www.ebaumsworld.com/flash/jeopardy.html Litt kjedelig å trykke seg igjennom flashen, men jeg håper at noen gidder. er en jimi hendrix sang tror jeg Fantastisk flashfilm, men vet dessverre ikke hva "gitarlåta" var for noe. Men jeg kan si at det hvertfall ikke var noe Hendrix. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå