Bluum Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Noen som kjenner igjen denne melodien: the_clairvoyant.mp3 Det er hentet fra sangen The Clairvoyant, laget av Iron Maiden. Jeg mener å ha hørt denne melodien et eller flere andre steder, bare at jeg synes å huske den varte lengre. Har spilt den for noen venner som alldri har hørt noe på Maiden, og de synes også den høres kjent ut, men ingen av oss kommer på hvor vi har hørt den. Stor takk til den som kjenenr igjen melodien! Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Hva heter artist/bandet og sangen i dette klippet? Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 noen som har denne sangen? " som kan legge ut en link så jeg får lastet den ned Lenke til kommentar
marlao Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 noen som kan hjelpe meg med å finne følgende sang: det er mange forskjellige Roxette sanger som er samlet i en sang liksom? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 noen som har denne sangen? " som kan legge ut en link så jeg får lastet den ned 8843574[/snapback] Nei, dessverre. Å gjøre det vil bryte med retningslinjene for forumet. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 noen som kan hjelpe meg med å finne følgende sang: det er mange forskjellige Roxette sanger som er samlet i en sang liksom? 8843588[/snapback] Har du søkt i tråden? Super duper Roxette Remix!!?? Hvem er det funky sang..Mange kjente roxette sanger i en sang, nesten helt ny.. 7845481[/snapback] Roxette - The rox medley 7860186[/snapback] 7972572[/snapback] Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Hva heter den sangen/melodien på slutten av Hostel 2? Lenke til kommentar
marlao Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) nope.. må inrømme at jeg ikke gjorde det... men tusen takk skal du ha:) det var den sangen jeg var på leit etter:) Endret 12. juni 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Techno sang. Jente som synger. Hun synger om ladididiaada eller noe slikt... Beklager dårlig forklaring, men har bare hørt sangen litt tidligere. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Techno sang.Jente som synger. Hun synger om ladididiaada eller noe slikt... Beklager dårlig forklaring, men har bare hørt sangen litt tidligere. 8844514[/snapback] Ladidada dance mix elns, baracuda har en versjon av den Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Ok. =) Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Noen som kjenner igjen denne melodien: the_clairvoyant.mp3 Det er hentet fra sangen The Clairvoyant, laget av Iron Maiden. Jeg mener å ha hørt denne melodien et eller flere andre steder, bare at jeg synes å huske den varte lengre. Har spilt den for noen venner som alldri har hørt noe på Maiden, og de synes også den høres kjent ut, men ingen av oss kommer på hvor vi har hørt den. Stor takk til den som kjenenr igjen melodien! 8842387[/snapback] Jeg er en stor Maiden-fan og har hørt denna sangen mange ganger. Likevel lurer jeg på det samma som deg. Har hørt den før et sted, kanskje en TV-serie eller noe. Mulig det er en manga-serie. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Noen som kjenner igjen denne melodien: the_clairvoyant.mp3 Det er hentet fra sangen The Clairvoyant, laget av Iron Maiden. Jeg mener å ha hørt denne melodien et eller flere andre steder, bare at jeg synes å huske den varte lengre. Har spilt den for noen venner som alldri har hørt noe på Maiden, og de synes også den høres kjent ut, men ingen av oss kommer på hvor vi har hørt den. Stor takk til den som kjenenr igjen melodien! 8842387[/snapback] Jeg er en stor Maiden-fan og har hørt denna sangen mange ganger. Likevel lurer jeg på det samma som deg. Har hørt den før et sted, kanskje en TV-serie eller noe. Mulig det er en manga-serie. 8844586[/snapback] Høres ut som noe subaru bilreklame ting! Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Noen som vet hva denne sangen heter? Den spilles i "Goal 2", når de spiller kamp i Norge. (mulig den ikke kan spilles av i winamp) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Hva heter den sangen/melodien på slutten av Hostel 2? 8843623[/snapback] Ohh look at me im quoting myself Ingen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Noen som vet hva denne sangen heter?Den spilles i "Goal 2", når de spiller kamp i Norge. (mulig den ikke kan spilles av i winamp) 8845509[/snapback] Du har selvfølgelig sjekka her? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Hva heter denne pwnene sangen http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=84617 Please 8840884[/snapback] Må bumpe uheldighvis Den er så kul Lenke til kommentar
nadle Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Hva heter denne pwnene sangen http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=84617 Please 8840884[/snapback] Må bumpe uheldighvis Den er så kul 8845949[/snapback] Pump It Up - Chung Hwa Ban Jeon Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 kom igjen folkens! hadde blitt evig takknemelig til den så klarer å finne ut navnet på denne sangen : http://www.youtube.com/watch?v=grM74AjRRGg Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 CrypTo2k: Det høres ut som AHA eller Chris Isaak. Du kan prøve å søke litt videre med de som utgangspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå