Cuneax Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Men tilbake til mitt spørsmål..I videon jeg ikke husker hvor jeg fant, er det en jente/dame som svever over et stort område dekket med grus.. Håret henger nedover kroppen tror jeg, og det skal være en stol med i bildet.. Jeg vet at hun er svensk, og det er av typen pop. Rolig pop. 8822704[/snapback] Kan det være Röyksopp - What else is there? Må bare prøve, for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Men tilbake til mitt spørsmål..I videon jeg ikke husker hvor jeg fant, er det en jente/dame som svever over et stort område dekket med grus.. Håret henger nedover kroppen tror jeg, og det skal være en stol med i bildet.. Jeg vet at hun er svensk, og det er av typen pop. Rolig pop. 8822704[/snapback] Kan det være Röyksopp - What else is there? Må bare prøve, for sikkerhets skyld. 8822851[/snapback] Hm. Kunne ha vært den, men det er ikke Røyksopp jeg tenker på.. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Hva heter sangen i denne filmen? Lenke til kommentar
aldreyer Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 sikkert fått dette spørsmålet 100. ganger før. men Telenor sin fri famile reklame. Der faren sitter oppe og venter på dattera som kommer sent hjem..? hvilken sang er det? noen plass det er mulig å få tak i den? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 sikkert fått dette spørsmålet 100. ganger før. men Telenor sin fri famile reklame. Der faren sitter oppe og venter på dattera som kommer sent hjem..? hvilken sang er det? noen plass det er mulig å få tak i den? 8823372[/snapback] Sangen eksisterer ikke.. Den er laget spesifikk til reklamen. Lenke til kommentar
aldreyer Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 sikkert fått dette spørsmålet 100. ganger før. men Telenor sin fri famile reklame. Der faren sitter oppe og venter på dattera som kommer sent hjem..? hvilken sang er det? noen plass det er mulig å få tak i den? 8823372[/snapback] Sangen eksisterer ikke.. Den er laget spesifikk til reklamen. 8823412[/snapback] okey, det var no som FAEN da:P hehe hærlig sang:D Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Hva heter denne sangen?http://gamer.no/video/1514 8797403[/snapback] Bump Edit: den het visst "Barbatuques - Baiana" Endret 10. juni 2007 av danno_O Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 Hva heter denne? http://dump.no/files/778cecf414a0/sound.mp3 Lenke til kommentar
Footy Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Endret 10. juni 2007 av Footy Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 Hørte en sang. Som gikk på et webcam i en truck i america Refrenget var bare sånn: HOT HOT HOT. Også litt sånn jamaica stil. Men hvem er det som synger den? Forslag? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 Buster Poindexter - Hot Hot Hot Det er litt pinlig at jeg veit det. xD Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 Buster Poindexter - Hot Hot Hot Det er litt pinlig at jeg veit det. xD 8827537[/snapback] Tusen Takk Lenke til kommentar
johnj Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 Var noen av dere på Nadderud og så fotballkampen i kveld? Via radio fikk jeg med meg Stabæks scoringer live, og jeg søker scoringsmusikken i etterkant av disse. En nokså enkelt bassparti i loop. Hvis det hjelper, kan det nevnes at denne musikken ble benyttet når man hadde ett eller flere steps på enkelte av de gode, gamle spilleautomatene fra Maygay som stod utplassert på slutten av 90-tallet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 jeg lurer på en sang fra en telenor reklame fra to sommere tilbake. de kaster frisbee! digg sommermusikk Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 hørte en sang på radion i dag: refrenget var sånn goodbye my friend it hard too die.... When all the birds are singing in the sky *husker ikke* we had joy we had fun we had seasons in the sun*husker ikke mer* denne sangen ble kåret til en av de beste sommerhittene på nrk.. takker for svar Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 hørte en sang på radion i dag: refrenget var sånn goodbye my friend it hard too die.... When all the birds are singing in the sky *husker ikke* we had joy we had fun we had seasons in the sun*husker ikke mer* denne sangen ble kåret til en av de beste sommerhittene på nrk.. takker for svar 8830077[/snapback] Terry Jacks-Seasons In The Sun eller Westlife versjonen. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 å tusen takk har gått rundt med den sangen på hjernen i hele dag Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 på tv2 nå var det en Colgate reklame, et orkester som spiller, også plinger det i tennene til dama innimellom som en del av musikken. Noen som vet? Lenke til kommentar
willy_seff Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) hei jeg lurer på hva denne sangen heter det er den første jeg vet at det er en mix men jeg har hørt orginalen før men fant aldri navnet. jeg får ikke lakt til vedlegge av sangen hvorfår ? jeg verger "Bla Gjennom" finner sangen trykker "Legg til dette vedlegget" men det legges ikke til Endret 10. juni 2007 av willy_seff Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg lurer på hva slutt sangen på Uti vår hage (episode 6, den siste) heter? Snakker om den med slikt vers: "ei ny tid kommer sjølv om fjellan står! Og det bli like fint å jobbe som å danse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå