Delvis Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jo, men altså spiller hvilken låt? Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hei.. Han gamle fyren som er 93 og like sprek. Arne Næss ellerno.. Han var med på et program om at han var i god form osv også hoppa han rundt i gul regnjakke? Så var det musikk i bakgrunnen jeg mener å tro at det var chillout musikk . Tror det EKSTREMT liten sjans for at noen vet hvilken sang det var men hvis noen finner ut så hadde jeg blitt veldig glad Lenke til kommentar
Fr3drik Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hva heter sangen i begynnelsen av filmen "The Watcher" ? Ikke en av de "skumle rolige" men den som skiller seg ut i begynnelsen og høres "Matrix aktig" ut. =) Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Noen som vet hva sangen på denne siden heter viss det er noen spesiell som har lagd den http://digitalangelimages.com/ Lenke til kommentar
haarod Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 NOen som vet hva den sangen på Lost episode 8 heter? Den når de viser litt hva alle folka driver med og at de egentlig har det ganske bra selvom de er strandet på en øde øy. Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 NOen som vet hva den sangen på Lost episode 8 heter? Den når de viser litt hva alle folka driver med og at de egentlig har det ganske bra selvom de er strandet på en øde øy. Blind Boys of Alabama - "I Shall Not Walk Alone" Tror jeg, da... Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Nå skal dere høre noe rart fortellmeghvadetteer Denne låten er fra ca 1972, og jeg har lurt i snart en evighet hva det er for noe Spørs om det er så lett å kjenne den igjen fra denne "coverversjonen" LOL Lenke til kommentar
haarod Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 NOen som vet hva den sangen på Lost episode 8 heter? Den når de viser litt hva alle folka driver med og at de egentlig har det ganske bra selvom de er strandet på en øde øy. Blind Boys of Alabama - "I Shall Not Walk Alone" Tror jeg, da... Det stemte! En kjempesang Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 hørte en fransk(?) sang for lenge siden. teksten var noe sånt som "po pede si po pede så". noen som vet? det var ei jente/dame/gutt med lys stemme stemme som sang vertfall. er det ingen som vet dette? trodde den var ganske kjent jeg. Aura Pozzi - Jou Le Taxi ? Eller no.. vet ikke hvordan det skrives.. det er vel fransk.. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Lurer på en sang i en reklame som går på Tv nå for tiden. Husker ikke hva det er reklame for men det er en bestefar og et barnebarn (går jeg ut ifra) som er på en strand, reklamen er veldig "hvit". Sangen er rolig med akustisk gitar. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Nå skal dere høre noe rart fortellmeghvadetteer Denne låten er fra ca 1972, og jeg har lurt i snart en evighet hva det er for noe Spørs om det er så lett å kjenne den igjen fra denne "coverversjonen" hmmm... Åssen vet du at den er fra 1972? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Nå skal dere høre noe rart fortellmeghvadetteer Denne låten er fra ca 1972, og jeg har lurt i snart en evighet hva det er for noe Spørs om det er så lett å kjenne den igjen fra denne "coverversjonen" hmmm... Åssen vet du at den er fra 1972? Hørte den på radion (BBC og Luxen) flere ganger. Men fikk aldri med meg navnet Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg lurer på en sang som går på programmet "He's a lady" på TV3, bare sangen tror jeg heter "She's a lady"...noen som vet? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg lurer på en sang som går på programmet "He's a lady" på TV3, bare sangen tror jeg heter "She's a lady"...noen som vet? Tom Jones - She's A Lady, går jeg ut fra. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 KUL SANG MEN HVILKEN!? BTW det er i granåsen Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Babylon Zoo - Spaceman, Darx* Lenke til kommentar
MKej Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Noen som vet hva den sangen heter i episode 17 av LOST. den er på slutten av episoden der han feite fyren går med discman sin og hører på en sang og så plutselig er han fri for strøm. Hva heter den sangen?(det er en rolig sang) Lenke til kommentar
embark Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Noen som vet hva den sangen heter i episode 17 av LOST. den er på slutten av episoden der han feite fyren går med discman sin og hører på en sang og så plutselig er han fri for strøm.Hva heter den sangen?(det er en rolig sang) Damien Rice - "Delicate" Den kanskje? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Noen som vet hva den sangen heter i episode 17 av LOST. den er på slutten av episoden der han feite fyren går med discman sin og hører på en sang og så plutselig er han fri for strøm.Hva heter den sangen?(det er en rolig sang) Damien Rice - "Delicate" Den kanskje? Det stemte Takker Jeg bare lurte på en ting: Hvordan vet dere nesten alle navnene på hvilken som helst sang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå