DanielL Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Sangen i begynnelsen av Shark TV serien? (Fant det ikke ut på IMDB) Mener du denne? Står at den heter "Open Water" og bandet heter "Suicide Celebrity" Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Noen som kan si meg hva sangen som spilles først på Cursed heter for noe? På norsk, så synger dem om rød hette Edit: Fant det ut, med 10sec med google ^__^ Bowling for Soup - Lil' Red Riding Hood Lyrics Endret 8. juni 2007 av Vivalamorten Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Noen som kan si meg hva sangen som spilles først på Cursed heter for noe? På norsk, så synger dem om rød hette Edit: Fant det ut, med 10sec med google ^__^ Bowling for Soup - Lil' Red Riding Hood Lyrics 8816518[/snapback] Det var jo bra du hadde lest første post i denne tråden før du postet spørsmålet ditt :> Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Noen som vet hva sangen i den nye Diplom Is reklamen heter? Den som går på TV for tiden. Er ikke noe tekst bare en som spiller gitar. Får skikkelig sommerfølelse når jeg hører den. EDIT: Link til filmen Endret 9. juni 2007 av _Zero Lenke til kommentar
rublings Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Noen som vet hvilken sang som spilles her? Morsom video faktisk.. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Noen som vet hvilken sang som spilles her? Morsom video faktisk.. 8818668[/snapback] Smash Mouth - All Star Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Smash Mouth - All Star. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Flotte greier.. takker og bukker Håper folk kan litt techno Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Det høres ut som en slags miks av Bryan Ferrys More Than This. Lenke til kommentar
Ferist Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Lurer på navnet på en sang: I musikkvideoen spiller "kopier" av samme dama på trompet (tror jeg det heter). Det blir spilt på dette instrumtet gjennom hele låten, og det er dette instrumetet som preger hele sangen. Endret 9. juni 2007 av Ferist Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Hva heter sangen/melodien de bruker når de først begynner å zoome utover, og hvor er den originalt fra? LINK Lenke til kommentar
torslo Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Noen som veit hva sangen rånerane speller for tia heiter? trur den bygger på ein gammal slager... e techno/trace.... husker ikkje ein shit a txt'n så blei litt knapt med info...dessverre Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Noen som veit hva sangen rånerane speller for tia heiter? trur den bygger på ein gammal slager... e techno/trace.... husker ikkje ein shit a txt'n så blei litt knapt med info...dessverre 8819555[/snapback] Hahaha, den der var lett å gjette Lenke til kommentar
torslo Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Noen som veit hva sangen rånerane speller for tia heiter? trur den bygger på ein gammal slager... e techno/trace.... husker ikkje ein shit a txt'n så blei litt knapt med info...dessverre 8819555[/snapback] Hahaha, den der var lett å gjette 8819593[/snapback] hehe---tenkte meg det....men den e blitt veldig i slaget nå...er vel ein "ny-skapning" av sangen vil eg tru Endret 9. juni 2007 av torslo Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Hva heter sangen/melodien de bruker når de først begynner å zoome utover, og hvor er den originalt fra? LINK 8819511[/snapback] Jeg mener å ha hørt noe veldig lignende i Rosemary's Baby. Hvis så er tilfellet, er komponisten Krzysztof Komeda, hvis det kan hjelpe deg litt på vei. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Hva heter sangen/melodien de bruker når de først begynner å zoome utover, og hvor er den originalt fra? LINK 8819511[/snapback] Jeg mener å ha hørt noe veldig lignende i Rosemary's Baby. Hvis så er tilfellet, er komponisten Krzysztof Komeda, hvis det kan hjelpe deg litt på vei. 8819703[/snapback] Takker! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Ganske lenge siden sangen var en hit.. Sunget av en svensk jente. Rolig popmusikk. I musikkvideon svever hun bortover et stort område dekket av grus. Mener det skal ha vært en hvit plastikkstol midt på plassen. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Det hjalp ikke! Ingen søk på Krzysztof Komeda eller Rosemary's Baby hjalp meg noe! Hva heter sangen som jeg linker til litt oppover her? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Hva er navnet på sangen som spilles av slayer på Donington nå, i dette øyeblikk! http://www.downloadfestival.co.uk/webcast/# Svar fort! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Det hjalp ikke! Ingen søk på Krzysztof Komeda eller Rosemary's Baby hjalp meg noe! Hva heter sangen som jeg linker til litt oppover her? 8819829[/snapback] Also Sprach Zarathustra - Main Title Edit: Sangen ble laget i sammenheng med 2001: A space Oddesy. Det er åpningsthemet.. Edit2: Enda mer overbevisning... Trykk Playknappen Endret 9. juni 2007 av H1lle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå