co2 Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Sangen i den norske filmen Jakten på nyresteinen, hva heter den? Ikke den som de synger i hjerte, men som spiller på et annen tidspunkt(mange år siden jeg har sett den.) Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Sangen i den norske filmen Jakten på nyresteinen, hva heter den? Ikke den som de synger i hjerte, men som spiller på et annen tidspunkt(mange år siden jeg har sett den.) 8787607[/snapback] Sjekket IMDB? http://imdb.com/title/tt0116681/soundtrack Lenke til kommentar
-V- Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Hei lurer på hva den irske sangen heter til reklamen for møllers tran. vet den er gammel, men det er med den damen som løper og har dårlig tid og stepper på slutten. Takk Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Dette er kanskje eit dårlig utgangspunkt, men høyrde ein sang idag. Likner på Redneck sanger, høyrdes ut som ein banjo som spilte super fort. Så var det ei dame som sang noe med Country. Country boy eller girl. "I can be your country girl" kanskje? Håper noko veit kva den heiter, ganske lystig sang. ^_^ 8784576[/snapback] Anyone? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Hei lurer på hva den irske sangen heter til reklamen for møllers tran. vet den er gammel, men det er med den damen som løper og har dårlig tid og stepper på slutten. Takk 8788610[/snapback] Jeg slenger meg på den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Kva heiter denne sangen? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Vet ikke hva orginal navnet er, men den er fra filmen "The Rock" og går på Sountracken under navnet "Hummel Gets The Rockets" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Originalnavnet er vel nettopp det, siden det er et stykke komponert for filmen, av Hans Zimmer. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Hei lurer på hva den irske sangen heter til reklamen for møllers tran. vet den er gammel, men det er med den damen som løper og har dårlig tid og stepper på slutten. Takk 8788610[/snapback] Jeg slenger meg på den 8789384[/snapback] Mulig den er laget til reklamen Den typen musikk ble kjent fra showet Riverdance. CD-en Riverdance: Music From the Show inneholder masse kjempebra musikk. Hvis ikke melodien i reklamen er derfra så er den ihvertfall inspirert av den. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Tviler sterkt på at den melodiem er inspirert fra Riverdance showet.. Dette er jo Irish Fiddle music.. den spesielle melodien har nok eksistert en god stund tipper jeg... uten å være ekspert.. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Tviler sterkt på at den melodiem er inspirert fra Riverdance showet..Dette er jo Irish Fiddle music.. den spesielle melodien har nok eksistert en god stund tipper jeg... uten å være ekspert.. 8789698[/snapback] Musikkstilen har eksistert lenge, men det var Riverdance som gjorde det kjent. Det er ogå et norskt band som spiller sånn musikk veldig bra: Secret Garden Anbefaler dette albumet Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Trodde frøken i bandet var irsk jeg. litt derfor de spiller "sånn" musikk.. Lenke til kommentar
Joppa-ninijo Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Lurer på en sang. Ref: "I`m on fire when you are near me" Høres kansje litt ut som travis. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Switchfoot - On Fire? Lenke til kommentar
Joppa-ninijo Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Switchfoot - On Fire? 8790650[/snapback] Jepp jeppjepp. TNX Switchfoot - On Fire (The Beautiful Letdown) Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 hva heter den svenske sangen.....det er no sånn en sang om ingenting eller no tekno Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Kobojsarna - Sang om Ingenting Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Leter etter en artist. Norsk, musikken er litt som Jokke, men mye lysere vokal. Lite å gå etter, men. Lenke til kommentar
Nikky Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 http://www.youtube.com/watch?v=1V-Uil4sxDw Noen som vet sangen som kommer cirka 3.35? På forhånd takk Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Hva heter denne sangen? http://gamer.no/video/1514 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå