cutmore Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Lurer på sangen som blir spilt i bakgrunnen til plan-norge reklamen. I reklamen handler det om to jenter som er eksempelet på at penger kommer fram til målet. De to bor i Dakar, og det har blitt bygd helsesenter og skole i byen. Det går en rolig låt i bakgrunnen med gitar, høres ut som noe klassisk, og ingen vokal i sangen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-120696 Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Noen som vet hva den nye sangen til Fergie heter, det er en remix av en sang jeg har hørt før? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Fergie ft Ludacris - Glamarous Den du mener? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-120696 Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Nope, den har blitt spilt på radioen i det siste, men det er en remix av en veldig gammel sang. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Nope, den har blitt spilt på radioen i det siste, men det er en remix av en veldig gammel sang. 8783699[/snapback] Long shot: "Barracuda"? Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Noen som vet hvilken sang dette er? sang.mp3 Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Noen som vet hva den sangen på reklamen for ekstrem oppussing førstkommende søndag på tv3 heter? Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Dette er kanskje eit dårlig utgangspunkt, men høyrde ein sang idag. Likner på Redneck sanger, høyrdes ut som ein banjo som spilte super fort. Så var det ei dame som sang noe med Country. Country boy eller girl. "I can be your country girl" kanskje? Håper noko veit kva den heiter, ganske lystig sang. ^_^ Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Nope, den har blitt spilt på radioen i det siste, men det er en remix av en veldig gammel sang. 8783699[/snapback] Kan det hende du mener Hold The Line? Tror de som har laget remix av den kaller seg sisters eller noe i den duren. Oprinnelig er det Toto som har sangen. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Noen som vet hvilken sang dette er?sang.mp3 8783795[/snapback] Vet ikke hvem som har den versonen, men et band fra 80 tallet som het "Heaven 17" som har orginalen, og den heter Temptation.. håper det hjelper Lenke til kommentar
willy_seff Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 jeg har sett filmen Teenage Mutant Ninja Turtles 2007. det jeg lurer på er hva sangen heter der rafael sloss i den kafeen mot det LILLE dyret. kan noen hjelpe meg den sangen er så fet og høre Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Noen som vet hva den sangen på reklamen for ekstrem oppussing førstkommende søndag på tv3 heter? 8784527[/snapback] The Fray - How To Save a Life Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) jeg har sett filmen Teenage Mutant Ninja Turtles 2007. det jeg lurer på er hva sangen heter der rafael sloss i den kafeen mot det LILLE dyret. kan noen hjelpe meg den sangen er så fet og høre 8785186[/snapback] Ram Jam - Black Betty , eller en annen versjon, Edit:(Big City Rock - Black Betty ----- artist og sang ifølge imdb) Edit2: kom 2 min for seint til å rette på. Damn! Endret 4. juni 2007 av Skrote Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 jeg har sett filmen Teenage Mutant Ninja Turtles 2007. det jeg lurer på er hva sangen heter der rafael sloss i den kafeen mot det LILLE dyret. kan noen hjelpe meg den sangen er så fet og høre 8785186[/snapback] Ram Jam - Black Betty , eller en annen versjon, 8785267[/snapback] Big City Rock sin versjon. Umulig å få tak i, forresten. Lenke til kommentar
willy_seff Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) jeg har sett filmen Teenage Mutant Ninja Turtles 2007. det jeg lurer på er hva sangen heter der rafael sloss i den kafeen mot det LILLE dyret. kan noen hjelpe meg den sangen er så fet og høre 8785186[/snapback] Ram Jam - Black Betty , eller en annen versjon, 8785267[/snapback] Big City Rock sin versjon. Umulig å få tak i, forresten. 8785270[/snapback] TAKKER men jeg fant den jeg. så ingen stenger denne linken forde de tror jeg brukte et nedlastingsprogram som dere sikker har i regelbora som sier "Det er ikke lov og si at man laster ned" så har jeg sangen på en cd. dette har nemmerlig hent meg 7 ganger fra føra at folk stenger linken min eller noe jeg har sakt . så der fikk jeg sakt det men jeg trengte egentlig ikke skrive alt dette jeg kunne bare ha sakt takker ikke at jeg fant den men jeg har fritids så da fikk jeg brukt lit tid heg oxo. Endret 4. juni 2007 av willy_seff Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 men jeg fant den jeg. 8785333[/snapback] Fant du Ram Jam sin eller Big City Rock sin? Lenke til kommentar
willy_seff Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 men jeg fant den jeg. 8785333[/snapback] Fant du Ram Jam sin eller Big City Rock sin? 8785362[/snapback] jeg fant ikke Big City Rock Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Hei, lurte på en sang som alex moreno spiller her youtube/alex moreno Den starter på akuratt 2 minutter etter at det blir sakt "alex moreno, in the mix" Endret 5. juni 2007 av jonathankrane Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 det er vel den såkalte "blade" sangen, fra filmen med samme navn. heter vel noe sånt som blade - main theme eller vampire dance. hvis du søker på blade finner du den nok. det er en remix av den og danzel - hands in the air (tror jeg da). hvis noen vet hvem som har den fra 1 min og utover er jeg evig takknemlig (helst akkurat den mixen som blir spilt) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Warp brothers - blade ev Warp Brothers vs. Aquagen - Phat Bass (W-B Phat Mix) de er omtrent helt like, men jeg lurer på hva den siste låta er. Litt hjelp der? edit: og ja han har samplet inn vokalene selv. Endret 5. juni 2007 av Rakib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå