Fin Skjorte Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg har ett problem, jeg har funnet orginal versjon av en sang, men ville gjerne hatt en rocket versjon av den, men husker ikke hvem som har den. Gruppa som har orginalen er Rainbow og sangen heter My baby balla balla. Kan noen hjelpe meg? 8769807[/snapback] Såvidt jeg kunne se på allmusic så er det kun Rainbow som har sangen! Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 @ JediMindTriks: Wiseguys - Oh Lala@ SteffenTh: K-OS - Black Ice -Hymn for Disco @ Kramstogen: Ennio Morricone - Ecstacy of Gold 8752340[/snapback] thanks chief! Lenke til kommentar
runelabrg Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Noen som kan hjelpe meg med denne, finner faen ikke ut hva den heter :S http://video.google.com/videoplay?docid=-1...&q=Honda+camino Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Ok folkens..jeg fant sangen jeg var ute etter til slutt, etter å ha spurt tusenvis av kontakter på MSN-lista mi, og hørt igjennom sikkert 100 trance-låter. Sangen er Pakito - Moving On Stereo Lenke til kommentar
Maintbg Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg har ett problem, jeg har funnet orginal versjon av en sang, men ville gjerne hatt en rocket versjon av den, men husker ikke hvem som har den. Gruppa som har orginalen er Rainbow og sangen heter My baby balla balla. Kan noen hjelpe meg? 8769807[/snapback] Såvidt jeg kunne se på allmusic så er det kun Rainbow som har sangen! 8770406[/snapback] var tyskland i pinsen og hørte enn annen versjon av den, litt mer rocket og live.. Kan det være Reinbows live? Lenke til kommentar
Maintbg Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg har ett problem, jeg har funnet orginal versjon av en sang, men ville gjerne hatt en rocket versjon av den, men husker ikke hvem som har den. Gruppa som har orginalen er Rainbow og sangen heter My baby balla balla. Kan noen hjelpe meg? 8769807[/snapback] Såvidt jeg kunne se på allmusic så er det kun Rainbow som har sangen! 8770406[/snapback] var tyskland i pinsen og hørte enn annen versjon av den, litt mer rocket og live.. Kan det være Reinbows live? 8771928[/snapback] Sorry for skrivefeil.. Men Noen som kan ha den live? eller den andre versjon enn den jeg har lagt ut her Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Spurt ang denne sangen før, men kanskje noen nye vet det. Hvilken sang er dette!? (Den er fra Friends) Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Melodien som spilles i Pirates Of The Caribbean 3 når Davy Jones sitter forran orgelet sitt.. Ligner på spilledåse musikk. Noen som veit hva den heter? Edit, Nevermind, fant den ^^ Endret 3. juni 2007 av Ascubal Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 en populær sang på radio fortiden. eneste jeg husker er "where did i go wrong" fra refrenget Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 en populær sang på radio fortiden.eneste jeg husker er "where did i go wrong" fra refrenget 8775027[/snapback] The Fray - How to save a life Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) en populær sang på radio fortiden.eneste jeg husker er "where did i go wrong" fra refrenget 8775027[/snapback] Er vel "How To Save A Life" av The Fray edit: æsj, for treig Endret 3. juni 2007 av galskapen Lenke til kommentar
Robert90 Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Hei Er det noen som vet hva sangen til den nye SAS reklamen heter? Tusen takk Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 en populær sang på radio fortiden.eneste jeg husker er "where did i go wrong" fra refrenget 8775027[/snapback] The Fray - How to save a life 8775079[/snapback] en populær sang på radio fortiden.eneste jeg husker er "where did i go wrong" fra refrenget 8775027[/snapback] Er vel "How To Save A Life" av The Fray edit: æsj, for treig 8775095[/snapback] takker<3 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Noen som veit hva sangen som blir spillt heelt på slutten i weeds 2 sesong 8 episode heter? Lenke til kommentar
olaberg Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Lurer på hva sangen som går som dette heter: "jeg er en stum liten østers i fra havets bund" Elns... Har prøvd google uten resultat :/ Takk! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Musikken i Soft Flora reklamen? (F.eks. den der gutten tømmer av tomaten og agurken på brødskiva til kaninen) Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Spurt ang denne sangen før, men kanskje noen nye vet det. Hvilken sang er dette!? (Den er fra Friends) 8772944[/snapback] Etter det jeg klarte og høre av sangen fikk jeg med meg Smooth operator(eller er jeg helt på¨vidda) er sikkert en litt nyere version med remix og hele pakken av Sade - Smooth operator.... (tar forbehold om at jeg er helt på tur) Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Noen som veit hva sangen som blir spillt heelt på slutten i weeds 2 sesong 8 episode heter? Søkte og sjekket, kan det være "Not Enough" av The 88? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Sidene går fort, så jeg bumper mitt ønske. Er det noen som kjenne igjen gitarsoloen fra Iron Maidens The Clairvoyant? Nesten helt sikker på at jeg har hørt den et eller flere andre steder. Kan være alt fra andre sanger til tv-serie introer, klarer ikke å plassere melodien akkurat nå. Hvis litt fler enn ti stykker gidder å høre så kommer noen til å kjenne det igjen. Kom igjen, hør den fengende melodien the_clairvoyant.mp3 8744497[/snapback] Og samtidig vil jeg bumpe spørsmålet: hva heter metal-sangen som kommer i snøscooterscenen i Kill Buljo traileren? EDIT: fiksa vedlegget Endret 4. juni 2007 av Bluum Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Noen som aner hvilken sang er det som blir spilt i Kill buljo traileren(rundt 45sec) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå